The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Piempi löi isompaa pesäpallomailalla silmään ja se on ihan musta nyt! Onneksi ei sattunut päähän kovempaa. Miks musta alkaa tuntua ettei ois kantsinut herätä tänä aamuna ollenkaan.......................
 
Arvaa paljon kaduttaa että ostin sen luun. :headwall:
:hug: - ethän sä voinut millään aavistaakaan että moista menis tapahtumaan, joten älä syyttele itseäsi. Tommonenhan voi sattua ja tulla eteen ihan milloin vaan, jos sattuu esim. olemaan keppejä raahaavaa vöyhkänätyyppiä...tai sitten sattuu jotain muuta, jos on sattuakseen.

Ei ole kenenkään syy tuo.
 
Ämpäri kylässä = syödään sohvalla, esihuuhtelemattomat astiat pöydällä eikä suinkaan tiskikoneessa, nuudelipussin maustejauhot liedellä, huuhtelematon tonnikalatölkki roskiksessa (haisee).

Voitontanssi sinkuuteni kunniaksi. Ja leivoin kookospalleroita, mmm.
 
Piempi löi isompaa pesäpallomailalla silmään ja se on ihan musta nyt! Onneksi ei sattunut päähän kovempaa. Miks musta alkaa tuntua ettei ois kantsinut herätä tänä aamuna ollenkaan.......................
:hug: - onneksi ei pahemmin, mustelmat häviävät aikanaan. Anna villasukka käteen josko hiukan ehtis tasottaa mahdollista turvotusta ja vaikuttas siihen mustelmaankin...tai joku pakastehernepussi
 
Piempi löi isompaa pesäpallomailalla silmään ja se on ihan musta nyt! Onneksi ei sattunut päähän kovempaa. Miks musta alkaa tuntua ettei ois kantsinut herätä tänä aamuna ollenkaan.......................
Jos pesismailalla lyödään ja kallo säilyy ehjänä, niin sit on lyöty hyvin lempeästi ja suurella rakkaudella.

Veikkaan, et Laura osaa riittävän vakuuttavasti sanoa soo-soo.
 
Mulla on kertakäyttöisiä. Haluakko?
Kertakäyttösiä mullakin on. Asettelin yhen pöydälle valmiiks ko pyörittelin niitä palleroita, mut sitteko piti alkaa pyörittelemään niin se hanska oli kadonnu ko pieru saharaan. En löydä sitä enää mistään. Mut onneks niitä oli useampi niin ei tullu isoa vahinkoa.

Mut mihin semmonen voi hävitä, ei ollu pöydillä, lattialla, rosiksessa, jääkaapissa, kuiva-ainekaapeissa, sohvalla... Outoa.
 
Kertakäyttösiä mullakin on. Asettelin yhen pöydälle valmiiks ko pyörittelin niitä palleroita, mut sitteko piti alkaa pyörittelemään niin se hanska oli kadonnu ko pieru saharaan. En löydä sitä enää mistään. Mut onneks niitä oli useampi niin ei tullu isoa vahinkoa.

Mut mihin semmonen voi hävitä, ei ollu pöydillä, lattialla, rosiksessa, jääkaapissa, kuiva-ainekaapeissa, sohvalla... Outoa.
Jos siellä on kummitus? :whistle:
 
...ei auta, se on lähdettävä liikenteeseen :wave:

Näyttää tuo tienraitti olevan semmosella kivalla litsislätsissohjokuralla, jotta tässähän pääsee sitten ihan kunnolla polkasemaan reinopetteriä liikkeelle :rolleyes: :)...kunhan sitten kylänraitilla tajuaisin ajella siivommin :snotty:

Pitäkää mukavata :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Ei kauppareissu isolle kirkolle taaskaan mennyt ihan suunnitellusti. Rullaverhoa ja mikroa kun lähtee ostamaan niin kotiin palatessa on sähkövatkain, lamppuja, astiat... mutta ei mitään mitä piti hakea. Onneksi glögiä sentään tarttui matkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30410877:
Lienee syynsä siihen, että talo oli tyhjä. Ehkäpä satutit heitä ensin?
Yritän parhaani mukaan välttää kenenkään satuttamista. Osaan sen liian hyvin.

Koulukuvat löysivät tiensä perille, heistä kahdesta jotka vielä koulussa ovat.

Olisin mennyt tyttäreni syntymäpäiville, mutta ex- rouvakultani ilmoitti, että eivät ole paikalla, eikä ilmoittanut vaihtoehtoista päivää.

Kauniisti kysyin, että olisiko olemassa tuoreita fotoja lapsista. Semmoisten toimittaminen lie aivan liian vaikeaa.

Onneksi jallu on keksitty.
 
IhQ
:wave: Päivää, meillä vietetään synttäripäivää..ovat yllättävän hiljaa vaikka tuol on kaikkiaan 7 neitiä lastenhuoneessa, omat mukaanlukien. Leffaa katsoessa kun laittaa karkkia ja sipsiä suuhun niin eipä siinä tietty paljoa ääntä lähde. :D
 
Yritän parhaani mukaan välttää kenenkään satuttamista. Osaan sen liian hyvin.

Koulukuvat löysivät tiensä perille, heistä kahdesta jotka vielä koulussa ovat.

Olisin mennyt tyttäreni syntymäpäiville, mutta ex- rouvakultani ilmoitti, että eivät ole paikalla, eikä ilmoittanut vaihtoehtoista päivää.

Kauniisti kysyin, että olisiko olemassa tuoreita fotoja lapsista. Semmoisten toimittaminen lie aivan liian vaikeaa.

Onneksi jallu on keksitty.
Tiätkö, tulee ämpäriflashbackeja tästä tekstistä.

Me erottiin siks koska se joi. Koko raskausajan, koko vauva-ajan, ja aika tarkkaan koko sen ajan kunnes ilmoitin että haluan sen muuttavan pois.
Sillä olis ollut täys mahdollisuus pitää perhe kasassa, jos se olis kontrolloinut juomistaan eikä pistänyt sitä kaiken edelle. Nykyään sitä harmittaa että sen elämä ei oo niin kivaa, se ei voi olla lapsen kanssa niin paljon kuin haluais ym. Sit se ihmettelee kun mä en ilmottele erikseen jokaista puolikkaan touhua ja kuulumista sille, saattaa viikon hiljaiselon jälkeen ihmetellä miksei meistä oo kuulunut mitään. Mä vastaan vaan että jos ei oo sen vertaa kiinnostusta oman lapsen asiohin että kysyisi itse, oma-aloitteisesti eikä odota että mä hoidan kaiken, niin olkoot sitten tietämättä.

Mun mielestä se on vaan suoraan sanottuna munaton nössö ja idiootti odottaessaan että on mun velvollisuus ja tehtävä kertoa aina mitä kuuluu, ja mielestäni ei pitäis sille, eikä sulle, olla ylivoimaista ottaa se puhelin käteen ja pitää sitä yhteyttä, eikä vain (valittaesn?) odottaa että sun puhelin soi.

Jos mä olisin sä, niin soittaisin lapsille itseilleen ja kysyisin mitä kuuluu ja sanoisin että olis kiva nähdä, koska tavattais. Ja antaisin eksrouvan olla omissa oloissaan koska ei ole sen asia hoitaa sun isyyttäs ja passittaa lapsia pitämään yhteyttä, tai pyytää kylään jos sulta puuttuu oma-aloitteisuus hommaan.

Ja se viina ei ratkaise mitään, ei helpota suruun, ja luultavasti ainakin eksrouva halveksii sua ajatellen että vielä se ukko vaan ryyppää, eikä sitä kiinnosta olla tekemisissä. Niin mäkin ajattelen ämpäristä.

Ilmanen vinkki, lopeta dokaaminen ja ryhdistäydy. Lapset kyllä antaa anteeksi jos tajuat pyytää. Menneitä et voi muuttaa tai korjata, mutta voit muuttua ja olla läsnä lasten tulevaisuudessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä