The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...luntaräntäävettäpjaiskoo tulee suoraanvääräänvaakaanviistoonkohtipahki :D

Ja tuonne sekaan kohta mänen, heihulinaan kyläkaupan marttojen ja munamarttojen siunailuja kahtelemaan sekä jonkin asteen hepuleita aistimaan - veikkaan että kassajonot ovat taas kohdallansa :D

Yö meni aivan ketuille, hiivanan kuu- ukko ihan kurillansa oli möllöttämässä kirkkaana ja mulle ilkkumassa ja älyttömän valosaakin oli, kun tota valkosta on maassa...ämpärillinen kahvia kiskottu ja olo on kuin...väsyneellä :D

Mutta - lauvvantaita kaikille :kiss:!
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
...luntaräntäävettäpjaiskoo tulee suoraanvääräänvaakaanviistoonkohtipahki :D

Ja tuonne sekaan kohta mänen, heihulinaan kyläkaupan marttojen ja munamarttojen siunailuja kahtelemaan sekä jonkin asteen hepuleita aistimaan - veikkaan että kassajonot ovat taas kohdallansa :D

Yö meni aivan ketuille, hiivanan kuu- ukko ihan kurillansa oli möllöttämässä kirkkaana ja mulle ilkkumassa ja älyttömän valosaakin oli, kun tota valkosta on maassa...ämpärillinen kahvia kiskottu ja olo on kuin...väsyneellä :D

Mutta - lauvvantaita kaikille :kiss:!
Täällä ripotteli jotain pari tuntia sitten.
 
Meitsipä muuten huuattaa täällä ihkusen uusia Vain Elämää- cdeitä :)!

Kummasti antoivat potkua mun aamuisille raivoomisille, kun pistin hulinaksi imurin ja rätin ja vadin kanssa...vielä pitäs jaksaa, kun vaiheessa on sekin. Ja sitten johonkin saumaan meinasin vielä leipastakin jotain eli sotkea lisää :D

Varmaan mä jotain suklaasta teen, en vielä tiiä että mitä herkkua tässä huomista ajatellen keksis...
 
Eipä tarvii keksiä ohjelmaa. Voi mennä tuhlaamaan kaikki rahansa eläinlääkäriin. Eilen ostin herkkuluun koiralle ja yöllä sen perse alkoi tiputtaa verta. Ei tehnyt paskoja aamulla. Se vaan nukkuu ja läähätää surkeena. Nyt se perä vuotaa jo isommin. Kunnan ainoa päivystävä vaan on korvessa vasikkaa repimässä lehmästä ulos.. Jospa ei menis montaa tuntia.. :| hitto se röntgen maksaa 300€ :'(
 
Eipä tarvii keksiä ohjelmaa. Voi mennä tuhlaamaan kaikki rahansa eläinlääkäriin. Eilen ostin herkkuluun koiralle ja yöllä sen perse alkoi tiputtaa verta. Ei tehnyt paskoja aamulla. Se vaan nukkuu ja läähätää surkeena. Nyt se perä vuotaa jo isommin. Kunnan ainoa päivystävä vaan on korvessa vasikkaa repimässä lehmästä ulos.. Jospa ei menis montaa tuntia.. :| hitto se röntgen maksaa 300€ :'(
Voi toista herkkusuuta :hug:...mutta toi on vaan maallista mammonaa kerran tilalle saadaan sitten terve koiruliini.
 
Eipä tarvii keksiä ohjelmaa. Voi mennä tuhlaamaan kaikki rahansa eläinlääkäriin. Eilen ostin herkkuluun koiralle ja yöllä sen perse alkoi tiputtaa verta. Ei tehnyt paskoja aamulla. Se vaan nukkuu ja läähätää surkeena. Nyt se perä vuotaa jo isommin. Kunnan ainoa päivystävä vaan on korvessa vasikkaa repimässä lehmästä ulos.. Jospa ei menis montaa tuntia.. :| hitto se röntgen maksaa 300€ :'(
:hug:
 
Tiiätkö...meillä vaan näemmä lisääntyy :O - nyt siellä sattaa jalkarättejä :O :D
Eilen kun kävin systeriä moikkaamassa, niin tääl tuli pieniä jääpuikkoja.

Pari vuotta sitten niskaan tuli kaatosade ja painuin nurkkabaariin odottamaan sen loppumista. Aikani odoteltuani päähäni pälkähti, et ihan takuuvarmana joku on tänne unohtanut sateenvarjon. Niin olikin. Tuopin hinnalla varjo vaihtoi omistajaa.

Ja nyt kun mulla sateenvarjo on, niin en taatusti ota sitä riskiä, että unohtaisin sen jonnekin. Niinpä se säästä riippumatta on tossa hattuhyllyllä.
 
Eilen kun kävin systeriä moikkaamassa, niin tääl tuli pieniä jääpuikkoja.

Pari vuotta sitten niskaan tuli kaatosade ja painuin nurkkabaariin odottamaan sen loppumista. Aikani odoteltuani päähäni pälkähti, et ihan takuuvarmana joku on tänne unohtanut sateenvarjon. Niin olikin. Tuopin hinnalla varjo vaihtoi omistajaa.

Ja nyt kun mulla sateenvarjo on, niin en taatusti ota sitä riskiä, että unohtaisin sen jonnekin. Niinpä se säästä riippumatta on tossa hattuhyllyllä.
Jääpuikkosade onkin kunnon piiskaamista, herkkä naamahipiä siinä on heti tärviöllä :snotty:

Meillä on muuten aina sateenvarjot "jossakin" just silloin kun niitä tartteis. Useimmiten semmoisessa osoitteessa että ei tarttenut sitten sitä varjoa toiste nähdäkään :D - mä olen mm. loistava unohtelemaan niitä teilleni
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä