The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää kämppä on muuten aivan ihana, mutta puolikkaan huoneen ruskea kukkatapetti on oksettava. Mut onneks mä en siellä nuku. Täytyy jossakin kohtaa kysyä vuokranantajalta saisko sitä tapetoida uudestaan.
Se vuokrakämppä on sinun kotisi.

Pienet pintarempat omassa kodissaan voi tehdä voi tehdä jos huvittaa. Vuokranantaja vaan ei maksa huvin tai makuasioiden vuoksi tehtäviä maalauksia/tapetointeja.

mut jos en väärin muista, niin olet pintakäsittelyalan ammattilainen, niin veikkaan, että sinulta vois syntyä jälkeä josta vuokranantaja vois olla halukaskin maksamaan.
 
Sun lapsi kasvaa kieroon jos se nukkuu ruskeiden kukkien kanssa. :whistle:
Se on pilalla jo. Kaverin kanssa pohdittiin et mikähän typerä hippi siitäki tulee kun ei äitin tekemät liharuoat kelpaa, kasviksia syö mielellään ja karkkipäivänä se pöllii äitin pähkinät ja kuivatut hedelmät. Se ei edes tykännyt pekonista, kaikkihan siitä tykkää. Kuka vittu sille tommosia opettanut?

Childhood ruined, olkoon ne tapetitkin kun tuskin on lapsiparka enää pelastettavissa.
 
Se on pilalla jo. Kaverin kanssa pohdittiin et mikähän typerä hippi siitäki tulee kun ei äitin tekemät liharuoat kelpaa, kasviksia syö mielellään ja karkkipäivänä se pöllii äitin pähkinät ja kuivatut hedelmät. Se ei edes tykännyt pekonista, kaikkihan siitä tykkää. Kuka vittu sille tommosia opettanut?

Childhood ruined, olkoon ne tapetitkin kun tuskin on lapsiparka enää pelastettavissa.
On se surullista :'( onneksi omani istuvat koneella syömässä juustosnackseja ja käyttäytyvät kuin nykylapsen kuuluu..
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Omaa puolisoa voi muistaa vaikkä käärimällä rusetin itsensä ympärille. Mutta unohdin oman isäni.
Nam. Hopeatoffeeta rusetissa. Olen vain vähän kateellinen miehellesi.

Isejä on helppo ilahduttaa. Kännykällä kuva katraasta ja teksti perään, että hyvää isän ja isoisänpäivää. Ei me miehet mitään väkisin ostettua krääsää kaivata.
 
Nam. Hopeatoffeeta rusetissa. Olen vain vähän kateellinen miehellesi.

Isejä on helppo ilahduttaa. Kännykällä kuva katraasta ja teksti perään, että hyvää isän ja isoisänpäivää. Ei me miehet mitään väkisin ostettua krääsää kaivata.
Paitsi kuvernaattori joka eilen osti etukäteen lahjansa. Sai valita jotain ja minä maksoin. Ei ihan yksi satanen riittänyt.. :whistle:
 
Potkikaa nyt perseelle että pääsen liikenteeseen...pitäs veljenkin luo mennä. ja sitä ennenkäydä porukoilla.Nukuttais vaan. ostan sitte jonkun konvehtirasian sille iskälle,eipähä jää nurkkiin pyörii.Saa sitte jouluna samanmoisen lahjan.
 
Se vuokrakämppä on sinun kotisi.

Pienet pintarempat omassa kodissaan voi tehdä voi tehdä jos huvittaa. Vuokranantaja vaan ei maksa huvin tai makuasioiden vuoksi tehtäviä maalauksia/tapetointeja.

mut jos en väärin muista, niin olet pintakäsittelyalan ammattilainen, niin veikkaan, että sinulta vois syntyä jälkeä josta vuokranantaja vois olla halukaskin maksamaan.
Valitettavasti mun seinät ei oo metallia eikä muovia, niitä osaisin korjata ja/tai pintakäsitellä. Tapetin laittamisesta mulla ei oo hajuakaan. (Äiti tosin on alan ammattilainen, ettette pelkää että alkaisin harjottelemaan tapetointia tässä kämpässä)

Mulla ei kyllä olis ikipäivänä pokkaa tehdä edes pintaremonttia kysymättä.
Ja yksityisen vuokranantajan kanssa vois olla mahdollisuutta saada sen maksamaan uudet tapetit jos niiden vaihtamiseen saa luvan.


Mutta ei mun elämä kaadu niihin tapetteihin.
 
Valitettavasti mun seinät ei oo metallia eikä muovia, niitä osaisin korjata ja/tai pintakäsitellä. Tapetin laittamisesta mulla ei oo hajuakaan. (Äiti tosin on alan ammattilainen, ettette pelkää että alkaisin harjottelemaan tapetointia tässä kämpässä)

Mulla ei kyllä olis ikipäivänä pokkaa tehdä edes pintaremonttia kysymättä.
Ja yksityisen vuokranantajan kanssa vois olla mahdollisuutta saada sen maksamaan uudet tapetit jos niiden vaihtamiseen saa luvan.


Mutta ei mun elämä kaadu niihin tapetteihin.
Kuules neitokainen.

Jos sä osaat maalata/kolarikorjata auton, niin ihan pomminvarmasti sä osaat maalata/tapetoida kerrostalokämpän seinän. Vääriä materiaalivalintoja on melko vaikea tehdä ja muutoin homma vaatii vain silmää, joka sulla täytyy olla.

musikantinkaan tärkein työkalu ei ole soittotaito vaan korva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä