The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
seli..
Lonkerossa ei ole mitään vikaa, on mun suun makuinen. Ja ei - olusia on paljon muitakin kuin ne perustavalliset karhuolvikohvit...esim. Velkopopovicky tummana ja vaaleana ovat todella hyviä.
Siinähän se onkin että maailma on täynnä loistavia erilaisia oluita mutta suurinosa suomalaisista ostaa sitä mikä kaupassa on halvinta (koff,pirkka,karjala) ja eivätkä tiedä mitään näistä erikoisoluista. Velkokin on keskinkertainen parhaisiin verrattuna.
 
Siinähän se onkin että maailma on täynnä loistavia erilaisia oluita mutta suurinosa suomalaisista ostaa sitä mikä kaupassa on halvinta (koff,pirkka,karjala) ja eivätkä tiedä mitään näistä erikoisoluista. Velkokin on keskinkertainen parhaisiin verrattuna.
Tottahan toki lähimarketin tarjonta on sitä tuikitavallista perushuttua, että jos haluaa makunystyröitään testailla ja tutustua uusiin juomiin, niin se Alko on oikea osoite, mistä myös halutessaan myyjiltä saa oivallista apua valinnanvaikeuksissaan. Usealle se vain on helpompaa ottaa se tavisolut marketin hyllystä kuin lähteä vartavasten vallankin olutta ajatellen erityistä ja erikoisempaa hakemaan. Viinit sitten haetaan ja niihin osataan panostaakin kestittäessä paremmin.

Ja taas toisaalta - osalle riittää sekin että olut on kylmää ja märkää - tai vaihtoehtoisesti huoneenlämpöistä ja märkää. Merkistä nyt viis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30410877:
Lienee syynsä siihen, että talo oli tyhjä. Ehkäpä satutit heitä ensin?
Melkoinen johtopäätös..

Tosin en tiedä niinkuin ei kyöpsiskään tiedä mitä on ollut. Tai arvelen ettei tiedä, mistäs minä tiedän ;)
 
Löin vetoa itseni kanssa että pystyn olla pois ketjusta, se koukutti liikaa olemaan palstalla. Ei onnannu.:D

Joten heissulivei vaan kaikille, täältä tullaan taas.:D:wave:
 
Mikä ihme siin on, et jos otat haittarin syliin ja alat soittamaan, niin menee alle minuutti kun joku tulee kysymään, että "osaatsä säkkijärven polkan"? Osaan, mut en viitti.

Kukaan ei koskaan tu kysymään, et taittuuko "varisevat lehdet", joka useimmilta haittarinomistajilta jää soittamati.

[video=youtube;UZ8Su21oa0o]http://www.youtube.com/watch?v=UZ8Su21oa0o[/video]
Se on kyllä ihanaa kun miehellä on näppärät sormet.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30410890:
Tarkoitin, ettei kukaan välttele isäänsä ilman syytä. Ja olen ymmärtänyt, ettei ihan sattumaa ole ollut tyhjä talo.
Käännä vielä vähän veistä haavassa.

Toi ei tunnu missään.

Jos osaat, niin käännä kelloa kymmenen vuotta taaksepäin ja anna mun korjata kaikki mikä silloin olisi ollut korjattavissa.

Sit sä olisit oikea noita- akka ja mä olisin miesten mies.
 
Käännä vielä vähän veistä haavassa.

Toi ei tunnu missään.

Jos osaat, niin käännä kelloa kymmenen vuotta taaksepäin ja anna mun korjata kaikki mikä silloin olisi ollut korjattavissa.

Sit sä olisit oikea noita- akka ja mä olisin miesten mies.
Kääntäisin jos siihen pystyisin. Korjata ei voi mennyttä, mutta tulevaa voi. Toivoisin niin kovasti lastesi vuoksi, että sen tekisit :hug:.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä