The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30410663:
Josko nyt kerkeis olla ihan vaan paikoillaan :) Aika hektistä ollut koko tää päivä ja ilta. Täällä yökylässä lasten kaks serkkua :)

Huomenna pitäis alottaa tyhjäämään varastoa, katotaan kui vähän lopulta sieltä otan mukaani tavaraa, mahdollisimman vähän :D
Oi, teillä on hei hulinata- meininkiä :D

Ja - onneksi olkoon, uutta kotia ja kaikkea ihanaa ilmassa ja tiedossa :heart:. Asiat järjestyvät kaikilla tapaa :)
 
Määki oon joskus saanu (todistettavast 2 kertaa), mut ihan just nyt viimepäivinä en.

Kaveri tossa just tokas ku valittelin sille mun vitutusta ja mielialan vaihteluita, että johtuu siitä ku ei oo saanu. Helppohan sen on parisuhteellisena huudella siellä prkl. :saint:
 
seli
Onhan se nyt totta että akoille maistuu yleensä siideri ja viini, sitä vaan pähkäilin että miksi juuri ne?
Onko akoillasemmonen käsitys että olut = koffi, karjala, olvi jne? Ja mikä vika lonkerossa?
 
Miksi akat juo siideriä ja viiniä ja ukot juo olutta ja lonkeroa, selittäkää se?
Mä join ennen viinaa, kaljaa ja lonkeroa, sitte ne alko tökkiä ja vaihdoin. Kuitenkin baarissa työskennellessäni huomasin, että suurinosa ihmisistä juo olutta, oli ne sitten naisia tai miehiä, ei se siiderin/viinin juominen oo sukupuolisidonnaista. Tokikin sellanen pieni asia on pistänyt silmääni, että miehet juo enempi punkkuja ja naiset valkkareita.
 
Oletko pitänyt yhteyttä? Ollut läsnä? Reilu? Vai odotatko että kortit saa ilmaiseksi koska tapana on sellaiset laittaa. En vittuile. Kysyn kun en tiedä.
Läsnä en ole ollut kait koskaan.
Vaik kyl se olin minä joka kylvetti ja ruokki esikoislikan kättärillä kun vaimo oli hätäsektion jäljiltä hiukka huonossa hapessa.

Reiluudesta en puhu mitn. En ole naamakirjassa, joten en pysty seuraamaan lasteni elämää edes sen välityksellä.

Nuorimmaiseni tuli teini- ikään viime viikonloppuna. Olisin mennyt käymään, mutta ex- rouvakultani ilmoitti, että eivät ole paikalla, eikä ilmoittanut vaihtoehtoista päivää.

Olen niin reilu, että en ihmettele tai kysele.
 
Onhan se nyt totta että akoille maistuu yleensä siideri ja viini, sitä vaan pähkäilin että miksi juuri ne?
Onko akoillasemmonen käsitys että olut = koffi, karjala, olvi jne? Ja mikä vika lonkerossa?
Lonkerossa ei ole mitään vikaa, on mun suun makuinen. Ja ei - olusia on paljon muitakin kuin ne perustavalliset karhuolvikohvit...esim. Velkopopovicky tummana ja vaaleana ovat todella hyviä.

Yks tykkää yhdestä ja toinen siitä toisesta, jokaisella on oma makunsa eikä se suinkaan liity sukupuoleen
 
Läsnä en ole ollut kait koskaan.
Vaik kyl se olin minä joka kylvetti ja ruokki esikoislikan kättärillä kun vaimo oli hätäsektion jäljiltä hiukka huonossa hapessa.

Reiluudesta en puhu mitn. En ole naamakirjassa, joten en pysty seuraamaan lasteni elämää edes sen välityksellä.

Nuorimmaiseni tuli teini- ikään viime viikonloppuna. Olisin mennyt käymään, mutta ex- rouvakultani ilmoitti, että eivät ole paikalla, eikä ilmoittanut vaihtoehtoista päivää.

Olen niin reilu, että en ihmettele tai kysele.
No kyllä se sun halustas tulisi lähteä heidän tapaamiset, kukaan muu ei voi sitä tehdä.
Jos haluat tavata heitä - tee sen asian eteen sitten jotain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä