The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="ihmettelen";30410479]Voisiko joku valaista mulle miks Paula halusi välttämättä valehdella että tuo duettopäivä oli juhannuksena? Kuvaukset oli 8.-15.6 ja monet esiintyjistä taisi olla juhannuksena jo omilla keikoillaan. Aito ohjelma, ja pyh. Hyvää musiikkia toki[/QUOTE]

Mikä ihme siin on, et jos otat haittarin syliin ja alat soittamaan, niin menee alle minuutti kun joku tulee kysymään, että "osaatsä säkkijärven polkan"? Osaan, mut en viitti.

Kukaan ei koskaan tu kysymään, et taittuuko "varisevat lehdet", joka useimmilta haittarinomistajilta jää soittamati.

[video=youtube;UZ8Su21oa0o]http://www.youtube.com/watch?v=UZ8Su21oa0o[/video]
 
Josko nyt kerkeis olla ihan vaan paikoillaan :) Aika hektistä ollut koko tää päivä ja ilta. Täällä yökylässä lasten kaks serkkua :)

Huomenna pitäis alottaa tyhjäämään varastoa, katotaan kui vähän lopulta sieltä otan mukaani tavaraa, mahdollisimman vähän :D
 
Hiphei.

Jopas on kun seilaa noi mielialat laidasta laitaan.. :O

Huomenna on jätkän 6 vee synttärit. Kämppä on kondiksesa kiitos rakkaan pikkusiskon, joka on mua ollu auttelees. Yövuoroviikko takana, eilen nukuin vajaa 3h ja tänää vajaa 4. Pitäsköhä mennä nukkuu, vai ottaisko vielä yhen lasin viiniä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30410665:
Hiphei.

Jopas on kun seilaa noi mielialat laidasta laitaan.. :O

Huomenna on jätkän 6 vee synttärit. Kämppä on kondiksesa kiitos rakkaan pikkusiskon, joka on mua ollu auttelees. Yövuoroviikko takana, eilen nukuin vajaa 3h ja tänää vajaa 4. Pitäsköhä mennä nukkuu, vai ottaisko vielä yhen lasin viiniä? :D
Öistä minäkin toivun, ei mihinkään nukkumaan nyt kun on päässä niin hyvät surinat :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä