MOI! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30410586:MOI!
Vielä on ne duetot.Mä luulin että se vain elämää loppu jo.
Niin ja iltaa :wave:
Aijaa. En oo seurannu ikinä niin en tiiä.Vielä on ne duetot.
EnMOI! :wave:
Jätä nyt vähän muillekin, et oo ainoo jolla on nälkä...
Miks?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30410616:
Oletko pitänyt yhteyttä? Ollut läsnä? Reilu? Vai odotatko että kortit saa ilmaiseksi koska tapana on sellaiset laittaa. En vittuile. Kysyn kun en tiedä.Ei ollu tänään postilaatikossa isänpäiväkorttia. Ystäväni Tushkin sanoo, että ei ole maanantainakaan.
Haen laatikon olutta ja huomenna kymmenen jallua ja sanon hei.
:hug:Ei ollu tänään postilaatikossa isänpäiväkorttia. Ystäväni Tushkin sanoo, että ei ole maanantainakaan.
sä kyllä pelotat mua välillä näillä jutuillas.Ei ollu tänään postilaatikossa isänpäiväkorttia. Ystäväni Tushkin sanoo, että ei ole maanantainakaan.
Öistä minäkin toivun, ei mihinkään nukkumaan nyt kun on päässä niin hyvät surinatAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30410665:Hiphei.
Jopas on kun seilaa noi mielialat laidasta laitaan.. :O
Huomenna on jätkän 6 vee synttärit. Kämppä on kondiksesa kiitos rakkaan pikkusiskon, joka on mua ollu auttelees. Yövuoroviikko takana, eilen nukuin vajaa 3h ja tänää vajaa 4. Pitäsköhä mennä nukkuu, vai ottaisko vielä yhen lasin viiniä?
Milloin ei olisiÖistä minäkin toivun, ei mihinkään nukkumaan nyt kun on päässä niin hyvät surinat
Joo ei tarvii ees juoda mitään kun on pää nii sekasin, että iha ku ois kännissäÖistä minäkin toivun, ei mihinkään nukkumaan nyt kun on päässä niin hyvät surinat
Tuolla konstillako se kortti sitten ilmaantuuEi ollu tänään postilaatikossa isänpäiväkorttia. Ystäväni Tushkin sanoo, että ei ole maanantainakaan.
Juopot keksii aina hyvän syyn juopotella, oli se sitten iloinen tai surullinen asia. Ja syy ei koskaan ole tietenkään itsessä, vaikka itsehän ne sen viinan kurkkuunsa kaataa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30410685:Tuolla konstillako se kortti sitten ilmaantuu