The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tonne oli tullu uus systeemi, eli ku hintalapuissa on viivakoodit ja numerosarjat nii ne ku luetaan kassalla siis myydessä niin se tieto menee netissä miun "sivulle" ja sitä pystyy seuraa sieltä.
Miul on tietty ylhääl kans ne numerot ja mitä tavaroita ne on.
meilläkin on viivakoodi systeemi mut ei meil taida mitään nettijuttua olla...ei ainakaan ole mainostettu sellasta. Toihan olis kätevää.
miten sulla on se "oma" sivu? siis että onko se siellä kirpparin omillanettisivuilla vai miten toi menee?
 
Viimeksi muokattu:
IhQ
meilläkin on viivakoodi systeemi mut ei meil taida mitään nettijuttua olla...ei ainakaan ole mainostettu sellasta. Toihan olis kätevää.
miten sulla on se "oma" sivu? siis että onko se siellä kirpparin omillanettisivuilla vai miten toi menee?
Siis oon kirjautunut sinne kirpparin nettisivuille niin siellä, vähän niinku nettikaupoissakin on se sivu missä näkyy esim.omat tiedot, tilaukset jne. niin samaan tapaan tuollaki, on tiedot pöytävarauksista, maksuista yms.
 
Kirahvi ostamassa tupakkaa:

Minä: Smartin vihreä toppa kiitos.
Myyjä: Ja papereita.
Minä: Ei kiitos, en mä tartte.
Myyjä: Siis henkkareita...
Kiusallinen hiljaisuus.
Mulle kävi kerran niin, kun ostin tsihejä niin kassasetä pyysi nähdä papereita. Samalla mä katselin sitä ja mietin et miten noin vanha äijä on joutunut kassasedäksi. Se sitten repesi nauruun papereita tarkistaessaan ja sanoi "sähän oot vanhempi kuin mä!"

Toisella kertaa toisessa kaupassa taas kaljanostopuuhissa ja kassasetä pyysi paperit. Ojensin ne sille, ja se sanoi "OHO!"

Ei yhtään tullut vanha olo...
 
Siis oon kirjautunut sinne kirpparin nettisivuille niin siellä, vähän niinku nettikaupoissakin on se sivu missä näkyy esim.omat tiedot, tilaukset jne. niin samaan tapaan tuollaki, on tiedot pöytävarauksista, maksuista yms.
Ookei...kätevää.Olispa täälläkin noin.Ei tarvis miettiä kun käy et mitäköhän tässtä on myyty kun ei aina viittis kassalta kysyäkään.
 
minä kävin joskus kaverin tyttären kanssa alkossa . tyttö oli 18v . tyttö osti viinit ja lonkerot. mulla oli siinä kossupullo. kassaneiti ystävällisesti ilmoitti ettei voi myyä sitä mulle kun seuralainen on alta 20v mietin siinä että miten joku voi ostaa edes siiderin kaupasta jos muksu on mukana.
 
tissejä
5D: Minä ja uhkea poveni

TV5 klo 23.15 maanantai 03.11.2014

Isossa-Britanniassa naisilla on Euroopan suurimmat rinnat, ja implantteja otetaan yhä enemmän. Mutta miltä tuntuu, kun omat rinnat ovat jatkuva riesa? Kolme naista kertoo elämästään valtavien rintojen kanssa sekä toiveistaan pienentää niitä keinolla millä hyvänsä. (My Big Breasts & Me, dokumentti, Iso-Britannia, 2011)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä