Niin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400064:Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .
Mie olin pari yötä lempiystävällä kylässä tässä tavaroiden ja itsemme siirtämisen välissä. Mulla oli pari hassua laukkua siellä mukana, ja jo ekana iltana onnistuin saaman kämpän sen näköiseksi ko asuisin sielläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30400064:Naiset laittaa kolmessa päivässä paikat ojennukseen .
Mulla ainakin saattaa mennä loppuelämä tavaroiden purkamisessa... kun ikinä ei saa kaikkea purettua, ja sitten ne purkamattomat taas kulkeutuu seuraavassa muutossa ja niin edelleentarkoitit varmaan tunnissa
Purkamattomathan kannattaa sit heittää suoraan roskiinMulla ainakin saattaa mennä loppuelämä tavaroiden purkamisessa... kun ikinä ei saa kaikkea purettua, ja sitten ne purkamattomat taas kulkeutuu seuraavassa muutossa ja niin edelleen
Hei narttu :wave:.:wave: heeeeiiiii!!!
Ajoin sen pois. Oli liian kuumaAvatarin parta on kyl kuvaan nähden jonniverran ristiriidassa???
Ja kurkkimattakin tietää, et siellähän se mukana roikkuu.voi hellinteltti sentään. pakkohan tässä välillä on peiliin vilkaista kun ei vatsan takaa muuten sinne näy.
Mutta jos niitä tarvii! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400106:Purkamattomathan kannattaa sit heittää suoraan roskiin
Narttu nähty!:wave: heeeeiiiii!!!
Mä opin viimisimmässä muutossa tän.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400106:Purkamattomathan kannattaa sit heittää suoraan roskiin
No ei tarviiMutta jos niitä tarvii! :xmas:
HienoMiesten vessa majurin tyyliin:
Ja tässä naisten vessa majurin tyyliimMiesten vessa majurin tyyliin:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400141:Ja tässä naisten vessa majurin tyyliim
Tarvitteminen on yks asia, tunnearvo tai kiintymys on ihan toinen.Mutta jos niitä tarvii! :xmas:
eikös se kirppari ole niitä tavaroita varten mitkä eivät kaappiin mahdu?Mää meinasin mennä tänää kysyy kämppiä mutta en sitten mennykkään...mitä mä mihinkään kaksioon muutan kun yksin olen.kaapit kyllä pursuu tavaraa mut mikäs hätä tässä muuten on.
No olis edes huntsmani niin tota vois jopa pelästyä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30400141:Ja tässä naisten vessa majurin tyyliim