Sama mieltä . Kun mä varma olen myös paska äiti jos halua elättää lapsia itse, enkä toisten verorahoilla, en vaan kehtaa...Jokainen saa tehdä juuri niin monta lasta kun itse haluaa ja pystyy ne kohtuudella elättään aikuiseksi.
5-6 lasta on ok kun talous kunnossa eikä tarvi hakea toimeentulotukea.
Täällä täydelliset eivät osaa muuta kun arvostella. Jos kotona olisin niin varma yhteiskunnan torakka olisin tai eikun miehen rahoilla siipeilijä, jos töissä käy niin paska äiti olen ahh... ai unohdin että palstan perusteella mun yritykset pyörivät miehen rahoilla kun harrastus . Ihmettelen kun teillä noin paljon aika tarinoida ja kirjoittaa toisista paska niin miten teidän lapsukaiset voivat?Alkuperäinen kirjoittaja Tiiäkkö;30396045:Kirjoitustesi perusteella et vietä lastesi kanssa aikaa ollenkaan! Tai no jos shoppailu lasketaan laatuajaksi?
Miksi sitten kysyt kerta vastaukset ei kelpaa?Kuuluuko sinulle? EI
Huomasin olet sen verran provo ja haluat provosoida etten vitsi sinulle mitään vastata. Mutta vastan vaan aika nätisti että eisehlvtisinullekuuluujapiste!
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Tsemppiä!;30396067:Ns. ystävät vaihtoon, eihän tuollaista kenellekään sanota. Ole onnellinen lapsista, harvalle noin montaa siunaantuu vaikka tahtoisi. Mielestäni vähän ikäviä tässä ketjussa ovat myös kommentit ettet ehdi viettää aikaa lastesi kanssa, eiköhän Milannan lapsilla ole vallan hyvin asiat eli toiseksi paras vaihtoehto (isoäiti) hoitaa heitä silloin kun hänellä työkiireitä. Maailma on täynnä äitejä jotka pystyvät yhdistämään uran ja perheen, ainoa oikea vaihtoehto ei ole hoitaa lapsia kotona esikouluun asti. Ja tuosta aikaisesta töihinpaluusta vielä: enemmänhän se on muissa maissa sääntö kuin poikkeus että äitiysloma kestää vain muutaman kuukauden, ette voi väittää että Suomen malli on ainoa oikea...
Mitä sä nyt taas sekoilet? Mistä sä keksit aina noita ihmeellisiä juttuja ja väännät toisten kirjoitukset ihan miten sattuu. Puuhipankin vastauksesta keksit sossupummit vaikka Puuhippa ei kirjoittanut mitään sellaisest. Enkä mä kirjoittanut mitään sellaisesta, että mulla olisi tunne että mun pitäisi tehdä jotakin asioille.en sano muuta kun haha anteeksi mutta en vitsi kommentoida enää sama jaska. Kun en edellenkään muista missä sanoin ettei ole perhelle aika tai en halunnut lapsia, aina halunnut mä lapsia ja 4kpl tulin vaan tooodella nopeasti raskaaksi ja toisalta hyvää on, mitäs tässä odottaa. Ja juu olen työnarkomaani hyvällä tavalla ja sen eteen en tee muuta kun työt, mutta järkevällä tavalla, koska ilman vapaata ja ilman etten näe lapsia ikinä on hankala olla ja elää. En itkun kanssa vitsi töissä käydä, jos sulla sellaiset tuntemukset että harmittaa niin tee sä asioille jotain, älä käske mua tekemään jotain asioille, kun minua ei harmittaa tällä hetkellä yhtään mitään mun elämässä, onnellinen olen ja mun ympäristö.
En edelleenkään kysynyt omasta työstä :OMiksi sitten kysyt kerta vastaukset ei kelpaa?
Se nyt liittyy siihen miksi sinulle joku sanoisi, että älä hanki lisää lapsia.En edelleenkään kysynyt omasta työstä :O
Etkö osaa lukea aloitusta vaan teet täällä omia päätöksiä eli provosoit aloituksen että taas tulisi kymmenniä sivuja? Voe ja voi, no en sitten voin mitään jos et osaa lukea tai taas mun syy että virolainen olen enkä osaa kirjoittaa vaikka tuhat vuotta jo asun Soomessa.Se nyt liittyy siihen miksi sinulle joku sanoisi, että älä hanki lisää lapsia.
Kuinka sä voit olla noin yksinkertainen. Sun elämästä ei tarvitse tehdä päätelmiä ja oletuksia koska sä kerrot täällä lähes kaiken vaikka kuinka yrität väittää ettet ole jotakin asiaa kertonut. Koita nyt tajuta, että kyllä moni ihminen muistaa mitä olet kirjoittanut.No niin tässä sinulle vastaus tulikin
Sanoo ihminen jonka mielestä kaikki 8h päivässä työtä tekevää on sossu/kelapummejaEtkö osaa lukea aloitusta vaan teet täällä omia päätöksiä eli provosoit aloituksen että taas tulisi kymmenniä sivuja? Voe ja voi, no en sitten voin mitään jos et osaa lukea tai taas mun syy että virolainen olen enkä osaa kirjoittaa vaikka tuhat vuotta jo asun Soomessa.
Olen kuullut samaa kerrottavan ja onhan se oikeasti todella kurja sanoa toiselle noin. Minä odotin vasta toista (ja toistaiseksi viimeistä) lasta ja sain kuulla, että montako me meinataan vielä tehdä ja että jaa, ei yksi riittänyt?Monet on sanoneet että kommentoidaan törkeästi, jos on enemmän kuin 2 tai 3 lasta. Just ettei onnitella, vaan "huhhuh, oikeesti vielä lisää?"
Kyllä se meni heti vaihtoon ;DKaverit vaihtoon heti.
Minusta ainakin on ihailtavaa, että pystyy omat lapsensa elättämään. Eipä kukkaan ennenkään kenenkään työntekoon puuttunut, lapset tehtiin pellon laidalle ja jatkettiin peltotöitä. Turhaa urputusta työnteosta. Ja ihan varmasti Milana on myös lastensa kanssa, vaikkei jokaista tekemistä täällä mainostakkaan.
Sama juttu heti kun aloitin toista odottaa juuri se alkoi... Ihmiset ovat ikäviä suusta.Olen kuullut samaa kerrottavan ja onhan se oikeasti todella kurja sanoa toiselle noin. Minä odotin vasta toista (ja toistaiseksi viimeistä) lasta ja sain kuulla, että montako me meinataan vielä tehdä ja että jaa, ei yksi riittänyt?
Hehhehee, ahahhaahhaa, miten "hyvä" vitsi.