No kun tulee pakkasta niin käsijarru jäätyy(?) tai muuten jumii kiinni jos sen jättää yöksi päälle. Kuulemma.minkä vaihteen jätit ja mikä ongelma on vetää käsijarru päälle?
Mie oon ihmetelly samaa..pelkästä ajatuksesta tulee vähä semmonen wtf-olo. En tosin oo leffaa katsonut, tiedä miten älykkäästi se on tehty..Foxilla ovat joka välissä mainostaneet tulevaa leffaa - Haihurrikaani2
En osaa kuvitella niin tyhmää leffaideaa, että taivaalta sataisi haikaloja, enkä ymmärrä miten sellaiselle on tehty jatko- osa.
Vanhoissa autoissa se tekee noin jos sitä ei käytä.No kun tulee pakkasta niin käsijarru jäätyy(?) tai muuten jumii kiinni jos sen jättää yöksi päälle. Kuulemma.
En aio katsoa. Luulen, että moinen älykkyys olisi päälleni liikaa.Mie oon ihmetelly samaa..pelkästä ajatuksesta tulee vähä semmonen wtf-olo. En tosin oo leffaa katsonut, tiedä miten älykkäästi se on tehty..
Otan osaa.Ilmeeni kun olen valvonut 32 tuntia:
Mie en näistä tajua mitään, oon vaan tottunut laittaa vaihteen vapaalle ja käsijarrun päälle ku sammutan auton.käsijarru ei jäädy jos käyttää joka päivä
Aina vaihde päälle ja käsijarru. Jos käsijarru pettää, vaijeri katkeaa tmv. niin vapaalla ollessaan ja sopivasti mäessä auto lähte lipettiin. Vaihteen ollessa päällä ei kyllä todellakaan auton pitäs liikahtaa mihinkään.Mie en näistä tajua mitään, oon vaan tottunut laittaa vaihteen vapaalle ja käsijarrun päälle ku sammutan auton.
Niinpä mutta minkäs sille voi kun ei nukuta.Huomenta!
On tääki aika herätä vapaapäivänä..olis voinu nukkuakin vielä.|O
Vaan jospa sit ees matoja sais...(aikainen lintu jne... )