No sori,tuli vaan mieleen kumman kaa sarjasta kun tilasivat pizzaa ja sit ne ukot jäi sinne bileisiin tanssii.Ei nyt vain jaksa tällaista.
No sori,tuli vaan mieleen kumman kaa sarjasta kun tilasivat pizzaa ja sit ne ukot jäi sinne bileisiin tanssii.Ei nyt vain jaksa tällaista.
Kylvyn jälkeen.Saunasta tulossa?
Mä en oo nähny sitä jaksoa. Se on hauska sarja.No sori,tuli vaan mieleen kumman kaa sarjasta kun tilasivat pizzaa ja sit ne ukot jäi sinne bileisiin tanssii.
Kioski on lähellä mutta minusta ei ole nyt sinne menijäksi.Onko siellä jotain aakkosasemaa tai kioskia josta saa ensiavun?
Ei ole poistanut,moni yritys mainostaa facebook sivuja mutta sitten kun klikkaa linkkiä niin menee facen etusivulle.En tiedä mikä on. Yritys poistanut profiilin feissarista?
En ole kirjautunut, siinähän se onkin että toisten yritysten sivuille pääsee ilman kirjautumista ja toisten ei, mitä järkee tässä on estää rekisteröimättömiltä pääsy esim ravintolan facebookiin.Oletko kirjautuneena feissariin? Mun mielestä muuten sitä sivua ei voi nähdä.
Valkohai. Vaikkei ne tapa paljon yhtään ihmisiä, mutta pelottavin se niistä mun mielestäni on
Välimoikka :wave:moicca :wave:
No kiitos terkuista! Kerro toki takaisin terkut kakkosasunnolle tältä meidän ykkösluukulta :wave::wave: terkkuja kakkosasunnolta!
minkä vaihteen jätit ja mikä ongelma on vetää käsijarru päälle?:wave: Kotona..ajoin ite koko matkan, nyt kotipihalla meni hermo. Ei tuo pysy paikallaan ilman käsijarrua vaikka jättäis vaihteen päälle.