Samaa ajatellut.Miten tämä on muuttunut jotenkin epäselväksi ulkoasultaan? Tarkoitan etusivua. Rivit on sisennetty ja ne ketjut, joihin on vastannut, eivät enää erotu massasta. Ikänäköinen kiittää.
Samaa ajatellut.Miten tämä on muuttunut jotenkin epäselväksi ulkoasultaan? Tarkoitan etusivua. Rivit on sisennetty ja ne ketjut, joihin on vastannut, eivät enää erotu massasta. Ikänäköinen kiittää.
Mie ihmettelin eilen muistaakseni samaa, toi etusivu näyttää jotenkin kummalta. Ja tosiaan, ei enää näe mihin ketjuihin on vastannut.Miten tämä on muuttunut jotenkin epäselväksi ulkoasultaan? Tarkoitan etusivua. Rivit on sisennetty ja ne ketjut, joihin on vastannut, eivät enää erotu massasta. Ikänäköinen kiittää.
Ilmeisesti jonkinsorttinen bugi kun kuvakkeet puuttuvat.Mä ajattelin et se johtuu tabletista... On kyllä huono etusivu entiseen.
Possusta tuli mieleen että puolikas selitti yks päivä että possut tanssii. Mä olin hieman ihmeissäni ja kysyin että kuinka, ja poika tiesi kertoa että ne hetkuttaa ja heiluttaa pyllyä. Sitten se näytti miten pyllyä pyöritetään, oli ihan yli-ihana ja söpöJos Ruutis meinaa K-18 toimintaa, niin sille jää hyvinkii aikaa kun muksu kumminkin nukahtaa suurimmaksi osaksi yötä omaan sänkyyn
Nyt pitää ruveta kurpitsan kaiverrukseen ja muffinsien tekoon.
Tytöllä alkaa oleen lennokkaat naamiaisasu toiveet. Ensin piti olla keiju, sitten halus mörkönaamarin, nyt haluaa olla hattiwatti, Ti-Ti nalle ja joku ihmeen Happy-possu
No, sanopa muutaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30393450:
Mie oon täällä. :wave:No olipa ylläri että kaikki kaikkos taas ko kirahvi saapu paikalle, höh :stick:
Onpas iso. Mulle riittää tavallinen muki.Mulla on sen verran tuhti kahvimuki että jos keittää 6 kuppia ton mukin täyttää kahdesti
Ai kertosäkeistöt?Kertsit on kyllä vittumaisen kokosia
Aijaa...en oo sit koskaan rakastanut ...ainakaan tarpeeks :ashamed:Isojen poikien sananlasku:
Jos tykkää, niin ottaa
Jos rakastaa, niin nielee
Jos kurlaa, niin feikkaa