Ootko kirkossa vai eronnu siitä?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
9MM
oon kirkossa niin voin olla aina kummina :) sylikummiksi pääsin siihen pirskottelemaan vettä :) mut siis välimaasto muuten ! eikä sitä ehtoollis viiniä saa naukkaa pakanatkaan ;D joudutte kadotukseen ainoostaan kirkon väki nääs nääs saa juoda alkon viinei.

Pakana
oon kirkossa niin voin olla aina kummina :) sylikummiksi pääsin siihen pirskottelemaan vettä :) mut siis välimaasto muuten ! eikä sitä ehtoollis viiniä saa naukkaa pakanatkaan ;D joudutte kadotukseen ainoostaan kirkon väki nääs nääs saa juoda alkon viinei.
Olen pakana eikä kukaan kysynyt että olenko pakana ja olenko oikeutettu juomaan ehtoollisviiniä. Minä join hehhee.

"nope"
Eronnut.

Uskonto tai usko ei tarvitse kirkkoa mutta kirkko tarvitsee rahaa. Rahankeruu uskonnon varjolla on minusta epäoikeudenmukaista silloin kun suuri osa rahoista menee hallinnollisiin kuluihin ja kiinteistöihin eikä esimerkiksi vähäosaisten auttamiseen. Auttamiseen on muitakin keinoja.

Saman huomannut
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30381004:
En ole koskaan kuulunutkaan.
En minäkään. Hassua, ettei monille tule edes mieleen että tämäkin on vaihtoehto. Kyllä jo 80-luvulta alkaen on alkanut yleistymään se, ettei lapsia koskaan edes liitetä kirkkoon. Ei silloin ole mitään mistä erota.

• Tykkää
Reactions: Goldie

Yhteistyössä