Kokemuksia Teneriffasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anne**

Vieras
Ollaan lähdössä Teneriffalle muutaman viikon päästä. Mitä kannattaa tehdä, mitä nähdä? Onko kukaan ollut Isabel Family hotellissa? Kokemuksia siitä?

Matkakuume kasvaa päivä päivältä :)

Golffata, snorklailla, kävellä, käydä Teidellä jne. Tekemistä riittää jos haluaa. Tapaksia en suosittele, vaikka on muka paikallinen herkku, sillä ainakin minä oksensin ne pihalle heti ravintolan jälkeen.

Paljon nähtävää ja tekemistä on Teneriffalla<3 Tykkäsin ihan tosi paljon, Kanarian saarista ehdottomasti paras. Upea luonto, vesiurheilumahdollisuuksia, vesipuisto, eläintarha, Teiden vuoristo, sisävesialtaat.

Paljon nähtävää ja tekemistä on Teneriffalla<3 Tykkäsin ihan tosi paljon, Kanarian saarista ehdottomasti paras. Upea luonto, vesiurheilumahdollisuuksia, vesipuisto, eläintarha, Teiden vuoristo, sisävesialtaat.

Kiva kuulla :) Nyt kun olen netissä ahkerasti surffaillut alkaa tuntua, että miten sitä ehtiikään kaikkea tehdä :D Vielä kuulisin mielelläni kokemuksia tuosta Isabel Family hotellista, jos joku on siellä ollut.

Vuokratkaa auto ja kiertäkää saarta, Teidellekin pääsee siten kaikkein helpoiten ja omalla aikataululla. Pääkaupungissa on ihan kivoja ostospaikkoja, ja Puerto de la Cruzissa Loro Parque ja muutenkin on kivan erilainen kaupunki muihin verrattuna.

Googlen mukaan olette siis Costa Adejen puolella. Me olimme Playa de las Americasissa, tai oikeastaan enemmän Los Christianosin puolella. Saimme vaikka mitä ihania vinkkejä siellä asuneilta kavereilta, mutta en nyt tähän hätään pääse ravintolalistaan yms. käsiksi.

Me kiertelimme saarta ja uimme monella mukavalla rannalla. Vältimme turistiravintoloita ja vilkkaimpia rantoja, mutta tuntui että olimme todella rauhalliseen aikaan siellä, huhtikuun puolessa välissä. Kaikenlaisia ihmisiä siellä oli, vauvasta vaariin. Itse voi jokainen päättää syökö Suomi-baarissa vai pikku kylän ravintelissa :)

Exclusive Reviews: Hotel ISABEL (Tenerife/Adeje) - Hotel Reviews - TripAdvisor

Tämäkö se teidän hotellinne on? Jos niin, niin siitä vain lukemaan arvosteluja :) Muutenkin suosittelen Trip Advisorin sivuja.

Juuri tuo :) Kiitos Phoebsi! Suomi-baariin en hingu, mutta realisti olen sen suhteen, että tuo on turistikohde, jonka lienee muutama muukin löytänyt :D Auton vuokrausta nyt vakavasti harkitaan. Onkohan tuolla, miten hurja liikenne. Mahtuuko sekaan?

En voi Loro Parqueta suositella! Oon lukenut paljon aiheesta ja katsonut dokumentteja aiheesta: fishy action. Älä tue moista toimintaa. Tekemistä riittää muutenkin.

Yhteistyössä