Lontoo + leijonakuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja London
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

London

Vieras
Ollaan menossa Lontooseen mun kaverin ja meidän tytärten 8 ja 10 v. kanssa. Onko kukaan ollut katsomassa leijonakuningas musikaalia? Kannattaako mennä ja minkälaiset paikat kannattaa ottaa? Näkeekö sieltä takaa mitään?

Mitä muuta Lontoossa kannattaa tehdä tuon ikäisten kanssa? Onko legoland kiva paikka?

Tyttöjen eka matka ja matkakuume kohoaa :)

Legoland on aina kiva, tuolla maassa en just ole käynyt Legolandissa, mutta tuon ikäisille se on vielä oikein kiva. Ja musikaaleista olen kuullut, että ovat hienoja, jos sellaisesta siis ylipäätään tykkää. Ikävä kyllä en osaa sanoa, millaiset paikat kannattaa ottaa, varmaan niin kalliit kuin on varaa, sen näkemisen suhteen varmaan kallis on parempi kuin halvempi, ellei joku tarjous jostain osu kohdalle.

Ainakin Science Museum ja Natural History Museum ovat varmasti monelle tuon(kin) ikäiselle tosi mielenkiintoisia paikkoja! Ilmaisiakin vielä. :D Muitakin museoita kannattaa googlailla.

Me käytiin katsomassa Leijonakuningas muutama vuosi sitten ja se oli kyllä valtavan hyvä! Me otettiin sellaiset keskihintaiset paikat katsomon keskelle ja siitä näki hyvin. Tilaakin silloin oli eli paikkaa olisi voinut vaihtaa, jos eteen olisi sattunut isoja ihmisiä.

Lontoossa on kyllä nähtävää ja tekemistä kaiken ikäisille. Itse ostin ennen matkaa Näe ja koe Lontoo -kirjan, siinä oli kattavasti tietoa kaikesta mahdollisesta aukioloaikoineen ja hintoineen.

Yhteistyössä