Kuulinko nimeni???ak ak ak
Oikea nimeni on sit Pekka.
Kuulinko nimeni???ak ak ak
mut että joka ilta en saa sit valvoa Mietin vaan et oonko se minä joka täällä sit loppujen lopuks yksin valvoo kun sä ja poika hiippailette takavasemmalle pikkuhiljaa...ja aakoosta ei ota selvää.pöh, kello vasta vähän kahen yli
Pekka, perkele, miten menee?Kuulinko nimeni???
Oikea nimeni on sit Pekka.
Noh ei ole tarkotus valvoskella näin pitkään jatkossa kun ois töitäkin. Kyllä, pöh..mut että joka ilta en saa sit valvoa Mietin vaan et oonko se minä joka täällä sit loppujen lopuks yksin valvoo kun sä ja poika hiippailette takavasemmalle pikkuhiljaa...ja aakoosta ei ota selvää.
olen tänään varmasti valveilla kunnes sulla tutimaa kutsuu. aina arkisin ei pysty kun on hiukka aikasia herätyksiä välillä.mut että joka ilta en saa sit valvoa Mietin vaan et oonko se minä joka täällä sit loppujen lopuks yksin valvoo kun sä ja poika hiippailette takavasemmalle pikkuhiljaa...ja aakoosta ei ota selvää.
Olen toistaiseksi hengissä.Pekka, perkele, miten menee?
KelpaaHector: Palkkasoturi - YouTube
Kyllä. Olen liikuttuneessa mielentilassa. Tämä on todella hyvä kappale.
Olen sotilas. Ja se on just noin.
Heh, ainut mikä vituttaa niin kun naiset tykkää poliisin ja palokunnan vormuista enempi Perkele kun ei maastopuku kelepaa
Nojoo
Mulle kelpaa nekin.Hector: Palkkasoturi - YouTube
Kyllä. Olen liikuttuneessa mielentilassa. Tämä on todella hyvä kappale.
Olen sotilas. Ja se on just noin.
Heh, ainut mikä vituttaa niin kun naiset tykkää poliisin ja palokunnan vormuista enempi Perkele kun ei maastopuku kelepaa
Nojoo
Et tartte vaimoa tai semmosta, tarttet vit.. si esim jonkun harrastuksen.Olen toistaiseksi hengissä.
Elämässäni on kyl toisinaan mennyt paremminkin.
Mä oikeesti tartten vaimon. Tai ainaskin jonkun joka pitää mut kurissa ja jota mä saan pitää hyvänä.
Muuten mä vain ryyppään enkä tee mitn fiksua.
Sen nyt arvasin että sie olet. Joko olet kotiutunut?Kännissä kui käjet. kukkuukukkuu!
te ootte,en minä yhtään en ole tänää tsihistellyt.Kännissä kui käjet. kukkuukukkuu!
Ai vitsi että on hyvät oltavatmammapalstalla neljä hereillä ja kolme niistä on miehiä
Ehkäpä pitäisi.Tuota.. Pitäskö sun kysyä sitä häneltä?
Mie olen miehen toinen puolisko..mammapalstalla neljä hereillä ja kolme niistä on miehiä
Tietenkin nuin. Hullu mikä hullu mutta kukapa ei olisi. (hullu)Ehkäpä pitäisi.
Mut jospa kummnkin odotan siihen asti, että hän on valveilla ja olen itte selvinpäin.
Siten lopputulos vois olla vähän parempi, koska röökinpoltostani huolimatta olen selvinpäin jokseenkin mukiinmenevä. En tieteskään täysin koska hullu humpansoittajahan mä olen enkä siitä muuksi muutu.
No mä tartten nimenomaan vaimon tai vastaavan.Et tartte vaimoa tai semmosta, tarttet vit.. si esim jonkun harrastuksen.
Hommaa tyttöystävä, semmonen mitä voit pitää hyvänä ja yleensä oviesi ulkopuolella.
Niin ja eläkää ihmeessä mua missään kuunnelko, mie mistään mitään tiijä.