5sekkaa pysty kuuntelee ei yhtään enempääNyt lähtee raffii settii.. :
NATIONAL NAPALM SYNDICATE - 911 - YouTube
opiskelukaverini hakkaa rumpuja tossa
5sekkaa pysty kuuntelee ei yhtään enempääNyt lähtee raffii settii.. :
NATIONAL NAPALM SYNDICATE - 911 - YouTube
opiskelukaverini hakkaa rumpuja tossa
1. Muslimit, tai siis Islam, ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi.Muslimit ja juutalaiset ovat kunnon kansalaisia, JOS tunnustavat syntinsä ja noudattavat Jeesuksen oppeja. .
Pistän toisen5sekkaa pysty kuuntelee ei yhtään enempää
Mutta mie en ookkaan homo niinku sie.1. Muslimit, tai siis Islam, ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi.
2. Juutalaiset ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi.
Sun ajattelu/päättelyketjussasi (päässäsi) taitaa olla melkomoisia oikosulkuja
niin genre varmaan eri mitä kuuntelet yleensä mutta jos viittit niin kuuntele kokonaan.5sekkaa pysty kuuntelee ei yhtään enempää
Oikeasti onko toi mitä pystyt tekemään?Mutta mie en ookkaan homo niinku sie.
Ikinä en yritä sinua enkä muitakaan homoja!!!Oikeasti onko toi mitä pystyt tekemään?
Homo!
Homo!
Homo!
Onhan pesismaila jo käjessä? (kukkuu- kukkuu ) (tosin et luultavasti ees ymmärrä totakaan..)
Tero, reippaasti ny kaapist ulos.
Lopuksi vielä tää:
Jokainen saa olla mitä haluaa, vaikka hetero, kunhan ei tuu mua yrittämään!
Ei kait voi muuta kuin nauraa!Ikinä en yritä sinua enkä muitakaan homoja!!!
Donkkareiden mastermind muuten hieman ennen tota maailmanaikaa asui talossa jossa mä olin talkkarina. Oli silloin pitkätukkainen rämpyttäjä, mut noin siivokäytöksistä ja hyvätapaista nuorukaista ei olekaan. Samas taloyhtiössä asui myös vuorineuvos, jolla oli tapanaan hakata vaimonsa jokseenkin jokainen lauantai...vaan nyt mä hippelehdin kattelemaan, mimmosia unikuvien hapatuksia mulle onkaan tiedossa
Hyvää yötä ja kauniita unia :kiss:
Don huonot - Hyvää yötä ja huomenta - YouTube
Tuota.. Pitäskö sun kysyä sitä häneltä?Pitäiskö mun oikeesti pyytää tota jenniä kanssani treffeille?
Joo, mä olen ihangauhee lässyttäjä. Pöytälaatikkoni on niin täynnä, et se on aikas iso pöytälaatikko täynnä toistaan tyhmempiä runoja.blaa blaa blaa.. sitten huomasin ton viimisen, ainuan missä oli järkeä. Tietenkin pitäisi pyytää
Hän on sotilas, ei enempää te häntä moittikkaa..
pöh, kello vasta vähän kahen ylimenee taas valvomiseks...pidätte kyllä sit huolen etten rieku koko lomaani täällä aamun pikkutunneille asti...loma on nukkumista ja rentoutumista varten ja jos mä 2vkoa valvon joka ilta 4 asti niin enhän mä jaksa töihin sit mennä,oon entistä väsyneempi vain.