oioi namia!täällä otettiin just possut pois savupöntöstä. hyvää on
oioi namia!täällä otettiin just possut pois savupöntöstä. hyvää on
Ei tänään ja kaks laatikkoa kaljaa sanoo ettei vielä huomennakaan.no ni tilaa taksi ja lähe sinne,nyt heti. rattiin kun susta ei ole.
Mulla olis pusseissa vähän muutakin. Ootko sinkku vai varattu?Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373302:Mun nukkumatilla on selvästi pusseissaan unihiekkaa.. hyvät yöt.
Lämmintä ilmaa?Mulla olis pusseissa vähän muutakin.
Mulla olis pusseissa vähän muutakin. Ootko sinkku vai varattu?
:kiss:Lämmintä ilmaa?
Kaikenlaisista perverrsioista olen kuullut mutta en vielä että joku ois innostunu kalojen seksielämästä :OAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373351:Ei kai se haittaa, jos humppa kiinnostaa yhtä paljon kuin kalojen seksielämä?
Onnekas on sun mattis. Onko sulla siskoa?Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373355:
Joo on mulla yks matti ja sen pussit hoidettavana
Ei pysty auttaa.
Onnekas on sun mattis. Onko sulla siskoa?
Apua!!!!![video=youtube;CALp3-txoXQ]http://www.youtube.com/watch?v=CALp3-txoXQ[/video]
Hyvää siementä nätille tytölle.Lämmintä ilmaa?
Niin ja tarttiko olla just yhden sukupuolen edustaja?Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373364:
tai serkkua?
Käykö pikkuserkku?
Hyvää siementä nätille tytölle.
Pikkuserkkukin käy, jos on nätti ja kunnollinen eikä mikään vosu. Vosuista en välitä.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373364:
tai serkkua?
Käykö pikkuserkku?
Oisin melekeen veikannut että suurinosa ois osannu ihan nikin puolesta veikata sukupuoleni oikeinHyvää siementä nätille tytölle.
öitä ja silleen. nuku hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373376:Nyt menen oikeasti.
Hyvää yötä pojat:kiss::heart: