sapuskaa! :dmitä|o
Unihiekkaa Nukkumatti.mp4 - YouTubeAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30373302:Mun nukkumatilla on selvästi pusseissaan unihiekkaa.. hyvät yöt.
no ei oo:kieh:sapuskaa! :d
Tosin oon alkanut nykyään epäileen että kaveri taitaa olla jonkin sortin pedo..
täällä otettiin just possut pois savupöntöstä. hyvää onno ei oo:kieh:
No on varmaan jotain kaapeissa, kerro niin kerron mitä niistä teetno ei oo:kieh:
kehtaatkin siinä :stick:täällä otettiin just possut pois savupöntöstä. hyvää on
Mulla on aina nälkä ja jatkuva jano.Tuli nälkä|O
ei jaksa ruveta kokkailee mitään...ei mulla oikeesti oo paljon mitään ja kun en saa syödä mitään raskasta/rasvaista illalla/yöllä ennen nukkumaan menoa. Salaatti aineksiakaan oikeen ole...en käynyt ruokakaupassa tänää.No on varmaan jotain kaapeissa, kerro niin kerron mitä niistä teet
no ni tilaa taksi ja lähe sinne,nyt heti. rattiin kun susta ei ole.Mulla on aina nälkä ja jatkuva jano.
Toi pari sivua sitten mut ja Jhennyn naittanut henkilö muuten ei ollu kauheen väärässä.
Mä tykkään tiukkahuulen tapaisista naisista jos eivät ole älyttömän hulluja.
Tai pärjätäkseen mun kanssani on pakko olla jokseenkin sopivan hullu.
Jos pahin paheeni on röökinpoltto, niin voin vakuuttaa et se on paheistani pienin.
Jenni oikeesti vois olla semmoinen naaras josta voisin olla kiinnostunut. Oikeesti.
Ettei mahikset menny siinä sitteMulla on aina nälkä ja jatkuva jano.
Toi pari sivua sitten mut ja Jhennyn naittanut henkilö muuten ei ollu kauheen väärässä.
Mä tykkään tiukkahuulen tapaisista naisista jos eivät ole älyttömän hulluja.
Tai pärjätäkseen mun kanssani on pakko olla jokseenkin sopivan hullu.
Jos pahin paheeni on röökinpoltto, niin voin vakuuttaa et se on paheistani pienin.
Jenni oikeesti vois olla semmoinen naaras josta voisin olla kiinnostunut. Oikeesti.
Siinä tapauksessa sun täytyy nauttia hengen antimiaei jaksa ruveta kokkailee mitään...ei mulla oikeesti oo paljon mitään ja kun en saa syödä mitään raskasta/rasvaista illalla/yöllä ennen nukkumaan menoa. Salaatti aineksiakaan oikeen ole...en käynyt ruokakaupassa tänää.
Plaah:|Siinä tapauksessa sun täytyy nauttia hengen antimia
Oijoijoi! Täähän oli hyvä! Ihan uus tuttavuus mulle.