Nami oli hyvää.:hug: - se oli liian hyvänmakuinen, se nami
Mutta - parantuu se poski, vaikka kipeenä vielä huomennakin taitaa olla. *puhaltaa pipiseen*
Nami oli hyvää.:hug: - se oli liian hyvänmakuinen, se nami
Mutta - parantuu se poski, vaikka kipeenä vielä huomennakin taitaa olla. *puhaltaa pipiseen*
Agressiivista minusta ei tule. Koskaan.lopeta nyt stna se jallun ja kaljan kittaaminen kun susta tulee tollanen agressiivinen ja päätä aukova. Tykkään susta mutta koita nyt vähän hillitä tota käytöstäs! jooko?
Rumemminki oisin voinut sanoa mut en viitsi.
...no eikös se ainaNami oli hyvää.
Noin sattui eilen. Ei jäänyt yhteen purasuun.Goldie auuts, inhottavaa. Mulle käy noin välillä ja yleensä purasen viellä samaan paikkaan useemman kerran.
On...no eikös se aina
Melkoinen tuohiturpa saa olla, jos ei suu napsuisi
on. mulla on sama mutta isompanaonko samsung galaxy tab 4 7,0 mistään kotosin?
Miksi oon kuvitellu, että poika on vuosikymmenissä mitattuna nuorempi kuin tinku? (saan tästä tietysti mätiä tomaatteja niskaani, mutta niin oon oikeesti kuvitellut.)Etkö sä perhana ole vieläkään pyytäny Tinkuliinia luoksesi? Et sä oikeesti taidakaan olla mikään panssarintorjuntajätkä, koska miehet joiden elämän pituus on oikeesti se viis sekuntia oikeesti osaavat käyttää jokaisen sekunnin hyväkseen.
Mä ny ihan oikeesti käsken teit molempia, et sopikaa treffit, tykästykää toisiinne ja kutsukaa mun bändini soittamaan häihinne.
Jos ette tee kuin käsken, niin sit tulen teille molemmille sanomaan rumasti. Avatkaa ny herranjestas silmänne.
Liian pieni.onko samsung galaxy tab 4 7,0 mistään kotosin?
:wave:Iltaa!
Onks sulla kahvia?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372450::wave:
Saavuit sopivasti kahveelle .
no ei musta näyttänyt kun kaupassa katsoinLiian pieni.
mikä koko sulla on?on. mulla on sama mutta isompana
Mä oon ihan romuna siivousurakan jäljiltä, oli erikoishypersupersiivous...voi kuolema. Nyt on rommitee, juon kahvit myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372450::wave:
Saavuit sopivasti kahveelle .
Just keitin . *ojentaa kupillisen*Onks sulla kahvia?
Keitämme siis myöhemmin uudet sumpit .Mä oon ihan romuna siivousurakan jäljiltä, oli erikoishypersupersiivous...voi kuolema. Nyt on rommitee, juon kahvit myöhemmin
Mun puhelin on 5,0 niin en ottaisi 7,0.no ei musta näyttänyt kun kaupassa katsoin
jaaMun puhelin on 5,0 niin en ottaisi 7,0.
KiittiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372460:Just keitin . *ojentaa kupillisen*
Yes, oisko tossa ysin aikaan. Ja kuka taulapää meillä keksi kantaa kaikki kukat suihkunurkkaan lämpöseen ja pitää ikkunoita auki pari tuntia? Lisäksi suihkutin kukat ja nyt ruukut painaa ihan liian paljon. Kämppä on kylmä ja suihkunurkka täynnä rehuja, en ala. Täytys vielä tuokin raivara tänä iltana, plääh.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30372461:Keitämme siis myöhemmin uudet sumpit .
Ei taida olla. Villi veikkaukseni on, et poika on pari vuotta Tinkua vanhepi.Miksi oon kuvitellu, että poika on vuosikymmenissä mitattuna nuorempi kuin tinku? (saan tästä tietysti mätiä tomaatteja niskaani, mutta niin oon oikeesti kuvitellut.)
10mikä koko sulla on?
Kyllä mä sen tiedän. Ajattelin vaan tuota kokoa. Tabuissa pitää olla vähintään 10,0.jaa
mä puhun nyt tabletista en puhelimesta
Toi kyl vaikuttaa niin pieneltä, että edes kookauppiaani ei moista mainostaisi.10 senttiä