The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mutta
Siis tupakka laskee mielenkiintoa seksiä kohtaan. Ja eipä miehillä vissiin hirveästi ujosteluongelmaa ole muutenkaan, joten ei tupakoinnista saa mitään hyötyä siihen.
oli tää tukimus et vähentäis :) kyllä sitä on sitä ujostelu ongelmaa kaikilal aina välillä et ei nyt liiotella siellä pääs .. mut siis tarkotikko niin että jos on liika energinen seksuaalisesti niin kannattaa poltta tupakkaa hillitäkseen hormooneita? vähän niinku adh saa amphetamiinia lääkkeeks?
 
Ressu kyl vetää tän niin hyvin, et ei Ressuksi uskoisi.

Ja toi Tapaninen oli aliarvostetuin sananikkari. Teki niin monta upeaa laulua, et hänen kuuluisi olla samalla viivalla Repen, Saukin, Junnun ja Veksin kanssa. Juisea mä en pidä minään, koska hän oli vain juoppo. Toki suustaan on Marilynin lisäksi lähtenyt kaksi legendaa. Molemmat Tamperelaisessa kapakassa ja toinen kuuluu siten, että en ole jukeboxi vaikka siltä näytän. Toinen taas kuuluu siten, että kaikki on aina tarjoamassa kaljaa, mut kukaan ei hoksaa kysyä koska olet viimeksi syönyt?

Niin, se laulu:

[video=youtube;8SRbst-pVXM]http://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Kahvi on tippumassa ja herranterttu nukahti. Voi elämä, että pienellä on ollut hankala päivä. Koko ajan ja kaikkeen huutamalla ei, on tuhottu juttuja ja sotkettu ja piilotettu tavaroita, grrr... Mun varapärevarasto loppui jo päivällä. Hauskin juttu oli sutata punaisella värillä keittiön laattalattian saumoja kivemmiksi :mad: Hänestä tulee kuulemma taiteilija.
 
Viimeksi muokattu:
Ressu kyl vetää tän niin hyvin, et ei Ressuksi uskoisi.

Ja toi Tapaninen oli aliarvostetuin sananikkari. Teki niin monta upeaa laulua, et hänen kuuluisi olla samalla viivalla Repen, Saukin, Junnun ja Veksin kanssa. Juisea mä en pidä minään, koska hän oli vain juoppo. Toki suustaan on Marilynin lisäksi lähtenyt kaksi legendaa. Molemmat Tamperelaisessa kapakassa ja toinen kuuluu siten, että en ole jukeboxi vaikka siltä näytän. Toinen taas kuuluu siten, että kaikki on aina tarjoamassa kaljaa, mut kukaan ei hoksaa kysyä koska olet viimeksi syönyt?

Niin, se laulu:

[video=youtube;8SRbst-pVXM]http://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM[/video]




Kun olin teini kuuntelin tätä.
Sä kuuntelet teinityttöjen sydänsurubiisejä:heart::kiss::saint:
 
Kahvi on tippumassa ja herranterttu nukahti. Voi elämä, että pienellä on ollut hankala päivä. Koko ajan ja kaikkeen huutamalla ei, on tuhottu juttuja ja sotkettu ja piilotettu tavaroita, grrr... Mun varapärevarasto loppui jo päivällä. Hauskin juttu oli sutata punaisella värillä keittiön laattalattian saumoja kivemmiksi :mad:
:hug:
Todella tiedän tunteen.

Meille on majoittunut uhmaikä.
Sellainen pahemman laatunen joka laittaa jalan tinttaamaan, tavarat lentelemään, astiat hajoamaan ja desibelit kattoon.

Oon ehkä kauhee äiti, mut huokasin hiljaa mielessäni kun likka hetkeks rauhottu kuumeen kourissa :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ressu kyl vetää tän niin hyvin, et ei Ressuksi uskoisi. ...


Niin, se laulu:

[video=youtube;8SRbst-pVXM]http://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM[/video]
:heart:

..tummissa vesissä on tässä, joo, tunnelmat, joten biisivalinta on oikein oivallinen

Mutta. Aika tekee tehtävänsä. Hiljaksiin.

Aika helmi löytö muutenkin - tulee itelle vaikka ja mitä mieleen :).... kiitos.
 
:hug:
Todella tiedän tunteen.

Meille on majoittunut uhmaikä.
Sellainen pahemman laatunen joka laittaa jalan tinttaamaan, tavarat lentelemään, astiat hajoamaan ja desibelit kattoon.

Oon ehkä kauhee äiti, mut huokasin hiljaa mielessäni kun likka hetkeks rauhottu kuumeen kourissa :ashaned:
:hug: kyllä se siitä iän myötä. Meillä on jo aika kivaakin välillä, mutta toisinaan haen sitä palautuslähetettä Kättärille. Vielä en ole hoksannut, missä lappu luuraa. Taiteilijan kanssa hillitsin hermoni upeasti. En suuttunut, mutta pyysin jatkossa piirtämään teokset paperille. Neiti myös ihan itse kuurasi jälkiänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Kahvi on tippumassa ja herranterttu nukahti. Voi elämä, että pienellä on ollut hankala päivä. Koko ajan ja kaikkeen huutamalla ei, on tuhottu juttuja ja sotkettu ja piilotettu tavaroita, grrr... Mun varapärevarasto loppui jo päivällä. Hauskin juttu oli sutata punaisella värillä keittiön laattalattian saumoja kivemmiksi :mad: Hänestä tulee kuulemma taiteilija.
:hug: ja samalla :D - sillä tulipa flash back mieleen. Olin, nääs, just saanut päivää aikaisemmin yhden ipanan huoneen maalatuksi, niin eiköhän siinä jo töröttänyt loistelias tussilla kieli keskellä suuta tehty elämääkin suurempi taideteos kolmevuotiaan tekemänä. Silloin ei naurattanut mutta nyt kyllä.

Nyt nautit kahvistasi ja relaat. Sitä tiedäkään, jos vaikka herranterttunne toteuttaa uhkauksensa ja olette vielä lehtien palstoilla kertomassa hänen lapsuusvuosistaan ja taiteilija sielunsa silloisista tuotoksistaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä