mulla ei kyllä oo lähellekkään kymppituumanen :ashamed:
mutta se pelaa vielä kuin buick koska en röökaa
mutta se pelaa vielä kuin buick koska en röökaa
Meil taitaa olla samaa merkkiä mut kasituumanen. Ihan ajaa asiansa, eli nettisurffailua ja lapset sillä pelaa jotain. On tosin kätevä ku siinä on oma netillinen sim-korttinsa, toimii nettiyhteys vaikkei ois langatonta käytettävissä.onko samsung galaxy tab 4 7,0 mistään kotosin?
Siel on niitä pahoja poikia..Mulla on kaks jaksoa Oginalseja katsomatta
Taidanpa hetkisen päästä siirtyä kuolaamaan kuolemattomia
oli tää tukimus et vähentäis kyllä sitä on sitä ujostelu ongelmaa kaikilal aina välillä et ei nyt liiotella siellä pääs .. mut siis tarkotikko niin että jos on liika energinen seksuaalisesti niin kannattaa poltta tupakkaa hillitäkseen hormooneita? vähän niinku adh saa amphetamiinia lääkkeeks?Siis tupakka laskee mielenkiintoa seksiä kohtaan. Ja eipä miehillä vissiin hirveästi ujosteluongelmaa ole muutenkaan, joten ei tupakoinnista saa mitään hyötyä siihen.
Just sitä tarkotinjos tarkoiti originalsseja niin on kyl hyvä sarja.
JepsSiel on niitä pahoja poikia..
Mä en oikein osaa olla muuta kuin rehellinen.Kauheen avoin tunnustus kyllä, propsit rehellisyydestä.
Tabletista nyt puhun, en sorru minkäänlaisiin kaksmielisyyksiin..:saint:ihqu, eiks se olis viisainta että vaan sää leikit kasituumasella
Ressu kyl vetää tän niin hyvin, et ei Ressuksi uskoisi.
Ja toi Tapaninen oli aliarvostetuin sananikkari. Teki niin monta upeaa laulua, et hänen kuuluisi olla samalla viivalla Repen, Saukin, Junnun ja Veksin kanssa. Juisea mä en pidä minään, koska hän oli vain juoppo. Toki suustaan on Marilynin lisäksi lähtenyt kaksi legendaa. Molemmat Tamperelaisessa kapakassa ja toinen kuuluu siten, että en ole jukeboxi vaikka siltä näytän. Toinen taas kuuluu siten, että kaikki on aina tarjoamassa kaljaa, mut kukaan ei hoksaa kysyä koska olet viimeksi syönyt?
Niin, se laulu:
[video=youtube;8SRbst-pVXM]http://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM[/video]
oo faktaa et se vähentäis halut voi pysyy kohillaan vaikka tammi ei nousis?En tarkottanut! Tarkoitin sitä, että tupakka vähentää seksihaluja ja se on minusta huono asia! Kele.
:hug:Kahvi on tippumassa ja herranterttu nukahti. Voi elämä, että pienellä on ollut hankala päivä. Koko ajan ja kaikkeen huutamalla ei, on tuhottu juttuja ja sotkettu ja piilotettu tavaroita, grrr... Mun varapärevarasto loppui jo päivällä. Hauskin juttu oli sutata punaisella värillä keittiön laattalattian saumoja kivemmiksi
:heart:Ressu kyl vetää tän niin hyvin, et ei Ressuksi uskoisi. ...
Niin, se laulu:
[video=youtube;8SRbst-pVXM]http://www.youtube.com/watch?v=8SRbst-pVXM[/video]
:hug: kyllä se siitä iän myötä. Meillä on jo aika kivaakin välillä, mutta toisinaan haen sitä palautuslähetettä Kättärille. Vielä en ole hoksannut, missä lappu luuraa. Taiteilijan kanssa hillitsin hermoni upeasti. En suuttunut, mutta pyysin jatkossa piirtämään teokset paperille. Neiti myös ihan itse kuurasi jälkiänsä.:hug:
Todella tiedän tunteen.
Meille on majoittunut uhmaikä.
Sellainen pahemman laatunen joka laittaa jalan tinttaamaan, tavarat lentelemään, astiat hajoamaan ja desibelit kattoon.
Oon ehkä kauhee äiti, mut huokasin hiljaa mielessäni kun likka hetkeks rauhottu kuumeen kourissa :ashaned:
loppuun asti etsii pyhää graalin maljaa:heart:
..tummissa vesissä on tässä, joo, tunnelmat, joten biisivalinta on oikein oivallinen
Mutta. Aika tekee tehtävänsä. Hiljaksiin.
Aika helmi löytö muutenkin - tulee itelle vaikka ja mitä mieleen .... kiitos.
Mun stondikseni ei o toistaiseksi tippaakaan kärsinyt röökinpoltostani. Voin vakuuttaa, että se asia jos jokin vielä toistaiseksi toimii.Ei vaikuta, koska olen hullu nymfo, ja ak tupakoi mikä heikentää stondista. Toki runoilu on hieno juttu.
:hug: ja samalla - sillä tulipa flash back mieleen. Olin, nääs, just saanut päivää aikaisemmin yhden ipanan huoneen maalatuksi, niin eiköhän siinä jo töröttänyt loistelias tussilla kieli keskellä suuta tehty elämääkin suurempi taideteos kolmevuotiaan tekemänä. Silloin ei naurattanut mutta nyt kyllä.Kahvi on tippumassa ja herranterttu nukahti. Voi elämä, että pienellä on ollut hankala päivä. Koko ajan ja kaikkeen huutamalla ei, on tuhottu juttuja ja sotkettu ja piilotettu tavaroita, grrr... Mun varapärevarasto loppui jo päivällä. Hauskin juttu oli sutata punaisella värillä keittiön laattalattian saumoja kivemmiksi Hänestä tulee kuulemma taiteilija.
Pyh ja pah, ei sitä tartte etsiä - pitää sitä säröjä olla ja kolhuja, jotta tietää oikeesti eläneensä ja tunteneensa. Siitäkin huolimatta, että se sattuu toisinaan ihan helvetisti.loppuun asti etsii pyhää graalin maljaa