Toi kyl vaikuttaa niin pieneltä, että edes kookauppiaani ei moista mainostaisi.
Toi kyl vaikuttaa niin pieneltä, että edes kookauppiaani ei moista mainostaisi.
Katsastusinssi?Päätäni taas auon selvinkin päin, olen aina oikeassa ja olen ihan viran puolesta maailman vittumaisin tyyppi.
Kauheen avoin tunnustus kyllä, propsit rehellisyydestä.Toi kyl vaikuttaa niin pieneltä, että edes kookauppiaani ei moista mainostaisi.
Oletko tämän huomannut? Tabletti ei taida muistaakseni olla ihan viimeisin malli, mutta silti.toi 7,0 oli alennuksessa niin siksi sitä mietin....en viittis kauheesti maksaa.
no mä en olekaan mikään uutuksien perässsä juokseva eli olen huomannut.Oletko tämän huomannut? Tabletti ei taida muistaakseni olla ihan viimeisin malli, mutta silti.
No ei ne ainakaan henk.koht. tuu hakkaan reikiä sun auton pohjaaneikös ne oo verovirkailijat jotka on vittumaisempii mitä voi olla.
Onhan se nyt tinkulla helpompaa, ylimmät napit aukaisee paidasta ja nappisilmiä räpyttelee niin kattastusmies siihen että no kyllähän tämä nyt läpi meneeinssimiehen kanssa asiat sujuu hyvässä hengessä suurimmalta osin kun taas verovirkailijoiden kanssa ei ikinä.
puhutaan tuumstaToi kyl vaikuttaa niin pieneltä, että edes kookauppiaani ei moista mainostaisi.
kun tupakka lisää pitkä kestosuutta ei oo niin nopee kiero katsos. ja juurihan ak sano et mitkä hommat osaa tosi hyvin et silleen hei !Ei vaikuta, koska olen hullu nymfo, ja ak tupakoi mikä heikentää stondista. Toki runoilu on hieno juttu.
Mie oon samaa mieltä, ihan pientä tablettia ei kannata hommata.Kyllä sen tabletin on parempi olla vähintään kymppi tuumanen.
asiaa kohtaan?? se oli jotain uutta? mä kuulin taas et tupakoivat ei ujostele niinku tupakoimattomat se voi olla joku ala asteen kovsi pönkitystä mee ja tiedä mittees ite tuumaat?Kaikki tupakoivat miehet, joiden olen kuullut asiasta puhuvan, ovat kyllä olleet sitä mieltä, että tupakointi laskee mielenkiintoa koko asiaa kohtaan.
:stick:kehtaako ees tunnustaa...Robin just nyt yle kakosella ja mää katon sitä
pakko katsoa kun yks pikkutyttö on robin fani ja sit me kuunneellaan aina robbarii niin pitää tietää missä mennään että älä töki siellä. ja hei,onhan robbari aika ihana .:stick:
jos tarkoiti originalsseja niin on kyl hyvä sarja.Mulla on kaks jaksoa Oginalseja katsomatta
Taidanpa hetkisen päästä siirtyä kuolaamaan kuolemattomia