Villasukkien kutojat ja myyjät, paljonko pyydätte niistä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja "Aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti
"Aloittelija"
Lasten, naisten, miesten sukat. Mitä summia pyydätte?
En ole oikein mitään osannut hinta kyselyihin vastata, olen saanut sitten lasten sukista 10e, naisten 15-20 ja miesten 20-25e. Onko nuo ok hinnat?

Itse teen tilauksesta sukkia tutuille ja puoli-tutuille siis. Myyjäisiin oli tarkoitus tehdä kanssa sukkia, mutta tilauksia on sen verran paljon ettei taida aika riittää, vaikka 1-2 sukkaparia saan viikossa tehtyä. :D

"Haha"
Järkyttäviä hintoja :D nelihenkiselle perheelle kun ostais yhet villasukat kaikille niin maksais noin 60 euroa? Ja muutenkin niitä tarvii muutaman parin jokaselle.. Ikinä en noin korkeita hintoja pyytäis ellei niissä olis oikeesti jotain erikoista :D

nojoo
Alkuperäinen kirjoittaja Häpeätkö hintojas?!;30369518:
Ite otan langan hinnan + 5e. Ei se kutominen niin vaikeaa ole... Ihan järkyttävää pyytää naisten sukista ees 15e, ku lankoihin menee max 4e...
eihän sulle jää verojen jälkeen paljo mitään...

"sukka"
Mä yritin syksyllä markkinoilta löytää kympillä lasten sukat, mutta suurin osa pyysi 15eur. Pyytämäsi hinnat on varmaan aika kohdillaan.Omista sukista olen maksanut joskus enemmänkin, jos on ollut pitkä varsi ja jotain kivaa.

avieras
[QUOTE="Haha";30369576]Järkyttäviä hintoja :D nelihenkiselle perheelle kun ostais yhet villasukat kaikille niin maksais noin 60 euroa? Ja muutenkin niitä tarvii muutaman parin jokaselle.. Ikinä en noin korkeita hintoja pyytäis ellei niissä olis oikeesti jotain erikoista :D[/QUOTE]

Luulis, että järkevä myyjä neuvottelisi hinnoista kanssasi. Jos ei älyä, niin tingi. Ihan tavallista kaupankäyntiä se on isoissa "kuormissa".

neulon huvikseni
[QUOTE="Haha";30369576]Järkyttäviä hintoja :D nelihenkiselle perheelle kun ostais yhet villasukat kaikille niin maksais noin 60 euroa? Ja muutenkin niitä tarvii muutaman parin jokaselle.. Ikinä en noin korkeita hintoja pyytäis ellei niissä olis oikeesti jotain erikoista :D[/QUOTE]

Ei noissa hinnoissa mitään järkyttävää ole. Jos niihin ei ole varaa niin sitten etsii halvempia tai neuloo itse.

Mä olen neulonut oman lähipiirini sukat. Yhden aikuisten sukkaparin langat maksaa 10-20€ ja kyllä siinä neulomisessakin oma hommansa on, en sitä ihan ilmaiseksi tee. Tai ehkä jos sukkien osajalle sopii että hän maksaa langat ja tulee meille hoitamaan lapsia, koiria ja kotia siksi aikaa kun neulon sukkia niin silloin voisin tehdä ihan lankojen hinnalla.

Tästä syystä en ole yhtiäkään sukkia myynyt vaan kaikki lahjoittanut läheisille ja kieltäytynyt kaikista kaupantekotarjouksista.

Langoilla on väliä
Kommentoija "Neulon huvikseni"! "Sukkaparin langat maksaa 10-20€." Mitä lankaa käytät? Silkkiäkö?
Mun neulomien miesten sukkien langat maksoivat 1,70€ / sukkapari; 50% villaa, 32 % polyamidia ja 18 % akryylia.

"neuloja"
Alkuperäinen kirjoittaja Langoilla on väliä;30369855:
Kommentoija "Neulon huvikseni"! "Sukkaparin langat maksaa 10-20€." Mitä lankaa käytät? Silkkiäkö?
Mun neulomien miesten sukkien langat maksoivat 1,70€ / sukkapari; 50% villaa, 32 % polyamidia ja 18 % akryylia.
Saanko kysyä, mikä lanka ja miten kestää käyttöä.

Neulon huvikseni
Alkuperäinen kirjoittaja Langoilla on väliä;30369855:
Aikuisten sukkiin yleensä 75% villaa 25% polyamidia. Esimerkiksi austermann stepilta löytyy monia kivoja lankoja eri vahvuuksilla. Opal on toinen suosikki ja Zauberballilla on myös hauskoja värejä.

Vauvojen ja pienten lasten sukkiin joko jotain vauva-merinovillaa tai alpakkaa sekä alpakka-silkki ja merinovilla-silkki-sekoituksia.

Yhteistyössä