No, mun mielestä on ihan kiva kerran vuodessa laittautua, kun muuten sen 364 päivää vuodesta on metsänpeikkonaTyöpaikan pikkujoulut taitaa olla laivalla. En ole menossa. Ja jos menisin niin olis ihan tavalliset vaatteet.
No, mun mielestä on ihan kiva kerran vuodessa laittautua, kun muuten sen 364 päivää vuodesta on metsänpeikkonaTyöpaikan pikkujoulut taitaa olla laivalla. En ole menossa. Ja jos menisin niin olis ihan tavalliset vaatteet.
Sullon liikaa Jallua, enhän mä oo edes punapää!Taas me ollaan samaa mieltä.
Ootko sä oppinu olemaan oikeassa vai onko mulla liikaa Jallua?
On se kiva mutta ei hutsita. Ja mä en ole hame ihmisiä. Enkä ole koskaan omistanut korkkareita. En pysty käyttää niitä.No, mun mielestä on ihan kiva kerran vuodessa laittautua, kun muuten sen 364 päivää vuodesta on metsänpeikkona
Ei tullu mulle, mut annan anteeksi ja saat yrittää uudestaan.kenelles se nakukuva sitten meni....eiks se sulle tullutkaan?!
heti luulitte :stick:
en viitti,menee jallut väärään kurkkuun.Ei tullu mulle, mut annan anteeksi ja saat yrittää uudestaan.
No tuolla laskukaavalla onnistuisi helposti. Ei kait se auta kun kokeilla!Laura, pankkilaina versus vuosiansiot....muistaakseni kolmen-viiden vuoden tuloja vastaava määrä?
Soitat miehen avuksi...Miten mä jaksan raahautua suihkuun ja vielä pestä itseni? Väsyttää hemmetisti. :|
Siis nettotulot, ei brutto...hiukkasen eri asia. Ja lainanhoitoon saisi mennä maks 40 pinnaa köteen jäävistä tuloista....muistaakseni. Omaa rahoitusta ja takuitakin ne kyselevät.No tuolla laskukaavalla onnistuisi helposti. Ei kait se auta kun kokeilla!
Ei onnistu. On jossakin kaukana.Soitat miehen avuksi...
Nettona aina laskenkin kun sehän se on millä eletään ja maksetaan. Vakuuksia on metsätontti, mutta mielummin ostaisin omatakauksen.Siis nettotulot, ei brutto...hiukkasen eri asia. Ja lainanhoitoon saisi mennä maks 40 pinnaa köteen jäävistä tuloista....muistaakseni. Omaa rahoitusta ja takuitakin ne kyselevät.
Ei muuta kuin varaat ajan lainaneuvotteluun
no naapurin mies sittenEi onnistu. On jossakin kaukana.
Mainitsemäsi summa on kuitenkin huikean suuri. Selviättekö lainanlyhennyksistä ja muista menoista vain toisen, pienipalkkaisemman tuloilla? Esim ae patempituloinen voi menettää työkykynsä vuodeksi sairastumisen vuoksi. Selviättekö jos lainan korko pompsahtaa vaikka 6 prosenttiyksikköön?Nettona aina laskenkin kun sehän se on millä eletään ja maksetaan. Vakuuksia on metsätontti, mutta mielummin ostaisin omatakauksen.
Ei kiitos. Pitää tyytyä itseensä.no naapurin mies sitten
Yhden tuloilla menis lainaan puolet. Kyllähän se tiukille vetäisi.. Hätätilassa mökistä ja siitä tontista saa aika hyvän summan.Mainitsemäsi summa on kuitenkin huikean suuri. Selviättekö lainanlyhennyksistä ja muista menoista vain toisen, pienipalkkaisemman tuloilla? Esim ae patempituloinen voi menettää työkykynsä vuodeksi sairastumisen vuoksi. Selviättekö jos lainan korko pompsahtaa vaikka 6 prosenttiyksikköön?
Eli riskit on myös harkittava ennen lainanottoa tarkkaan.
Pikku loitsuni on näemmä tehonnut :xmas:...ja voi sun Kyöpsikkä sentään ....mitäs menit sanomaan ääneen, mokoma ketkunen :kiss:...
Mie lankesin sitten :snotty:.
Ei kyllä tarkotus ollu ollenkaan. Ohi olin jo menossa mutta miehenkutale :stick: sitten joikas mun perrään ja höpreihti omiansa "..onpas kivan väristä....ja halvennuksessakin.."...
Että sen syytä sitten. Kotiin raahautui sitten lisää lankakeriä
- sitäkö se olikin! Aika ketkunen olit muuten, käytit välikätenäsi mun miestä :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30367895:Pikku loitsuni on näemmä tehonnut :xmas:
ovela mie oon.- sitäkö se olikin! Aika ketkunen olit muuten, käytit välikätenäsi mun miestä :O
...sä oot melkoisen vaarallinen noitanen :kiss:
Pistin tulemaan jo! Laitoin heti usiamman kerralla niin ei tuu aika sulla pitkäksiJos laitat nakukuvan tulemaan, niin mä lupaan olla koskematta Jalluun.
nytkö sun jallupullot on mun harteilla.....Jos laitat nakukuvan tulemaan, niin mä lupaan olla koskematta Jalluun.
ei olis AK:n kannattanut mokata tota lainausta...Pistin tulemaan jo! Laitoin heti usiamman kerralla niin ei tuu aika sulla pitkäksi