The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis nettotulot, ei brutto...hiukkasen eri asia. Ja lainanhoitoon saisi mennä maks 40 pinnaa köteen jäävistä tuloista....muistaakseni. Omaa rahoitusta ja takuitakin ne kyselevät.

Ei muuta kuin varaat ajan lainaneuvotteluun :)
Nettona aina laskenkin kun sehän se on millä eletään ja maksetaan. Vakuuksia on metsätontti, mutta mielummin ostaisin omatakauksen.

Kuukausituloista lainanhoitoon menisi noin 1/4 osa tiilistä.

Viimeksi muokattu:
Nettona aina laskenkin kun sehän se on millä eletään ja maksetaan. Vakuuksia on metsätontti, mutta mielummin ostaisin omatakauksen.
Mainitsemäsi summa on kuitenkin huikean suuri. Selviättekö lainanlyhennyksistä ja muista menoista vain toisen, pienipalkkaisemman tuloilla? Esim ae patempituloinen voi menettää työkykynsä vuodeksi sairastumisen vuoksi. Selviättekö jos lainan korko pompsahtaa vaikka 6 prosenttiyksikköön?

Eli riskit on myös harkittava ennen lainanottoa tarkkaan.

Mainitsemäsi summa on kuitenkin huikean suuri. Selviättekö lainanlyhennyksistä ja muista menoista vain toisen, pienipalkkaisemman tuloilla? Esim ae patempituloinen voi menettää työkykynsä vuodeksi sairastumisen vuoksi. Selviättekö jos lainan korko pompsahtaa vaikka 6 prosenttiyksikköön?

Eli riskit on myös harkittava ennen lainanottoa tarkkaan.
Yhden tuloilla menis lainaan puolet. Kyllähän se tiukille vetäisi.. Hätätilassa mökistä ja siitä tontista saa aika hyvän summan.

Yksi vaihtoehto on ostaa vanhempi talo ja rempata sitä joka voi tulla kalliimmaksi. Monessa talossa on tehtävä esim.sadevesijärjestelmät joka maksaa töineen 15 tuhatta.. Vanhat ikkunat on toisen mokoman.. Eikä pintoihin ole vielä edes koskettu,niin on mennyt jo 30tuhatta..

...ja voi sun Kyöpsikkä sentään :D....mitäs menit sanomaan ääneen, mokoma ketkunen :kiss:...

Mie lankesin sitten :snotty:.

Ei kyllä tarkotus ollu ollenkaan. Ohi olin jo menossa mutta miehenkutale :stick: sitten joikas mun perrään ja höpreihti omiansa "..onpas kivan väristä....ja halvennuksessakin.."...

Että sen syytä sitten. Kotiin raahautui sitten lisää lankakeriä :D
Pikku loitsuni on näemmä tehonnut :xmas:

IhQ
Iltoja...

Miekään en muuten omista pikkumustaa. Tai kovinkaan montaa hametta/mekkoa...ja vielä harvemmin niihin tulee pukeuduttua.
En osaa laittautua tai meikata niin oon semmoinen klisheesuomimamma..en tosin omista ees tuulipukuakaan. Mikähän mie sit oikeen oon?:confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä