The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäkin osaan tapella, revin tukasta ja raavin ja kiljun!

Joskus oon myös ampunut, osuin pariin kaljatölkkiin.
Toi ei o gauhee saavutus. Simo Häyhä oli oikeesti paras ampuja koskaan. Vertaistaan ei tule eikä ole. Ja näin sanon mä.

Valitettavasti mä osaan ampua. Ja tapella. Puoli kilsaa ei o mulle matka eikä mikään. Tappeluksena nyrkinkantomatka on mulle aivan liian lyhyt.

Tuu hakemaan pois toi jääkaappini päällä makaava mannelta takavarikoimani puukko. Mä olin hirveen kiltti, häneltä meni vain käsi poikki, eikä itkenyt yhtään. Mut oli kelpo vastus.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30368263:
Mie luotan sanani voimaan.
..tää kanssa...ja tarvittaessa osaan äänestää jaloillani.

Mutta. Osaan mä kyllä tarpeen niin vaatiessa/tilanteen ollessa niin tiukka turpaankin vetästä. Kerran on pitänyt ja se onkin ollut se viimeisin kerta.

Lähdin siitä suhteesta lipettiin.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mä olen elänyt niin pumpulissa etten ole joutunut edes uhkaavaan tilanteeseen kuin kerran. Olin nuorena tyttönä kaupassa töissä ja myymälävaras hakkasi mut sairaalakuntoon.

En osaa pelätä edes yöllä kaupungilla. Jos näen epäilyttävän porukan olen mieluummin tissiposki ja siirryn toiselle puolen katua kuin marssin keskelle ja katson kuin käy

..tää kanssa...ja tarvittaessa osaan äänestää jaloillani.

Mutta. Osaan mä kyllä tarpeen niin vaatiessa/tilanteen ollessa niin tiukka turpaankin vetästä. Kerran on pitänyt ja se onkin ollut se viimeisin kerta.

Lähdin siitä suhteesta lipettiin.
Jos totuus täytyy tunnustaa, niin uskallan myöntää että en ole koskaan lyönyt naista.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä olen elänyt niin pumpulissa etten ole joutunut edes uhkaavaan tilanteeseen kuin kerran. Olin nuorena tyttönä kaupassa töissä ja myymälävaras hakkasi mut sairaalakuntoon.

En osaa pelätä edes yöllä kaupungilla. Jos näen epäilyttävän porukan olen mieluummin tissiposki ja siirryn toiselle puolen katua kuin marssin keskelle ja katson kuin käy
Joo, mieluummin todellakin tissiposkena kuin kokeilemassa onneaan. Tilanteesta poistuminen on aina hyvä valinta.

Tosin. Aina ei pääse/ehdi valitsemaan. Tai se viisastuminen iskee liian myöhään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä