The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meinasin saada tännään ihmisten ilmoilla hepulin. Harmaantuminenkin uhkas saman tein.

Mutta onneksi vaan meinasin :D

Ostin sitten varmaan koko hiien kaupungin viimoset 140 cm toppahousut :O

Niissä olikin sitten ettiminen :snotty:

Verorouva muisti mua kirjeellä. On se tietty kiva et joku muakin muistaa.

Pyysi tilinumeroani, mut ei kertonu onko ottamassa vai antamassa.

Sinänsä kummallista, koska tilinumeroni vaihtui muistaakseni viimeksi 80- luvulla. Jos hän on sen unohtanut, niin oma olkoon häpeänsä.

...ja voi sun Kyöpsikkä sentään :D....mitäs menit sanomaan ääneen, mokoma ketkunen :kiss:...

Mie lankesin sitten :snotty:.

Ei kyllä tarkotus ollu ollenkaan. Ohi olin jo menossa mutta miehenkutale :stick: sitten joikas mun perrään ja höpreihti omiansa "..onpas kivan väristä....ja halvennuksessakin.."...

Että sen syytä sitten. Kotiin raahautui sitten lisää lankakeriä :D

:hug: - elä tommosta kehtaa, tännehän jäis sitten vallan maheton aukko eikä sitä niin millään saa paikatuksi...

Sitäpaitti siellä toisaalla on paljon paskempaa kuin täällä - tulikiven katkua ja hapetonta ilmakehää ja vihreitä limaisia öttiäisiä...ei niistä kukkaan tykkää...
Eeeei mitään aukkoja jäis mihinkään, korkeintaan perseenkuva sohvaan vaan eikä kukaan edes muistaisi kenen perseestä se jäi :D

Ja tottakai mä etsisin sellasen planeetan, jossa on happea ilmakehässä. Ja vihreetä limaa mulla tulee joskus nenästä, niin oon tottunut siihenkin. Voisin ottaa lemmikiks!

Sulla kyllä pitäs löytyä tuommonen :stick: - senkin nättimys siellä :kiss:

Se on kuulkaas sille pikkumustalle melkoinen vääryys. Kun se on väärässä osotteessa eikä tinkulassa ollenkaan |O

Nih. Jotta parempi korjata tuo erreys :).
ei ei,nyt oot vallan väärässä...kyllä sen pikkumustan on parempi olla jonkun sellasen luona joka tykkää siitä tosissaan ja jossa pääsee iholle asti:whistle:

Eeeei mitään aukkoja jäis mihinkään, korkeintaan perseenkuva sohvaan vaan eikä kukaan edes muistaisi kenen perseestä se jäi :D

Ja tottakai mä etsisin sellasen planeetan, jossa on happea ilmakehässä. Ja vihreetä limaa mulla tulee joskus nenästä, niin oon tottunut siihenkin. Voisin ottaa lemmikiks!
:O - sää meinaat mukamas traumatisoira teijen sohvaparan!!! Kerrassaan, se ei tokkeennu siitä menetyksestä ikuna!! Eikä kyllä se toinenkaan toivu moisesta menetyksestä, ja aukot kyllä jäis ja ihan varmasti puutoslistalle :snotty:....

Mutta - onneksipa ei täällä ole mittään toista ilmakehällistä planeetantekelettä joten saadaanpa pittää oma DD- Raksulainen ihan omanamme :kiss:, ja se on hyvä juttu se :)!

Varo vaan Poika, moiset välähdykset käy pian kortin päälle
Voi nuo olla muutenkin veemäisiä juttuja.

Aikanaan vanhaan kotokuntaani tuli nollatoleranssi. Sit mä narahdin Lahnuksen nurkilla niinkin törkeästä rikoksesta kuin kuudenkympin alueella 61. Eikä siin muuta kuin tämä asia piti henkilökohtaisesti käydä paikan päällä selvittämässä Kilon poliisilaitoksella, jonne matkaa vain vajaa 40 kilsaa.

Törkeän ylinopeuteni lisäksi olin kuulemma ajanut katsastamattomalla autolla. Mikä oli totta, koska kyseisellä reissulla olin just palaamassa katsastuskonttorilta, mut insinööri ilmoitti et jarrulevyjen paksuus on toleranssin alapuolella ja kuukausi aikaa vaihtaa. Onneks siit ei tullu lisää sakkoja kun kehtasin ajaa poliisiasemalle samaisella yhä katsastamattomalla autolla.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä