Jaiks sentään!! Parhaan kykyni mukaan yritän paikalla olla mutku :snotty: ...valitettavan pahasti näemmä pääsee tuo life hankaloittamaan suuresti tätä toimintaa : /Kiva kun olet=) Äläkä kuvittelkaan karkaavas enää pois...tai suutun ja mustaksi muutun:kieh:
Joo, olikin kivan rapsakka pakkasaamu ! Nätisti oli pakkanen päässyt purasemaan puitten oksia ja pensaikkoja, mukavassa kuurassa olivat :heart:Kyllä olis tänää ollut tarvetta villahousuille ja sille karvalakille,niin pirun kylmä oli aamulla kun läks töihin.hyi kamalaa!
Ei saa antaa häiritä.Jaiks sentään!! Parhaan kykyni mukaan yritän paikalla olla mutku :snotty: ...valitettavan pahasti näemmä pääsee tuo life hankaloittamaan suuresti tätä toimintaa : /
...mutta musta on nätti väri ....pikkumustassa vallankin
Sulla kyllä pitäs löytyä tuommonen :stick: - senkin nättimys siellä :kiss:Ei saa antaa häiritä.
onhan se mustakin väri. mutta pikkumustaa ei mun kaapeista löydy eikä tule löytymään.
Eeeei mitään aukkoja jäis mihinkään, korkeintaan perseenkuva sohvaan vaan eikä kukaan edes muistaisi kenen perseestä se jäi:hug: - elä tommosta kehtaa, tännehän jäis sitten vallan maheton aukko eikä sitä niin millään saa paikatuksi...
Sitäpaitti siellä toisaalla on paljon paskempaa kuin täällä - tulikiven katkua ja hapetonta ilmakehää ja vihreitä limaisia öttiäisiä...ei niistä kukkaan tykkää...
eilen maksoin laskuja ja ihan piti miettiä et mitä mihinkin laittaa mutta sain sentää maksettua laskut...toivottavasti ainakinmeillehän on tullut hiljan pakolliseksi käyttää niitä ristuksen pitkiä iban tilinumeroita
ei ei,nyt oot vallan väärässä...kyllä sen pikkumustan on parempi olla jonkun sellasen luona joka tykkää siitä tosissaan ja jossa pääsee iholle astiSulla kyllä pitäs löytyä tuommonen :stick: - senkin nättimys siellä :kiss:
Se on kuulkaas sille pikkumustalle melkoinen vääryys. Kun se on väärässä osotteessa eikä tinkulassa ollenkaan |O
Nih. Jotta parempi korjata tuo erreys .
:O - sää meinaat mukamas traumatisoira teijen sohvaparan!!! Kerrassaan, se ei tokkeennu siitä menetyksestä ikuna!! Eikä kyllä se toinenkaan toivu moisesta menetyksestä, ja aukot kyllä jäis ja ihan varmasti puutoslistalle :snotty:....Eeeei mitään aukkoja jäis mihinkään, korkeintaan perseenkuva sohvaan vaan eikä kukaan edes muistaisi kenen perseestä se jäi
Ja tottakai mä etsisin sellasen planeetan, jossa on happea ilmakehässä. Ja vihreetä limaa mulla tulee joskus nenästä, niin oon tottunut siihenkin. Voisin ottaa lemmikiks!
Voi nuo olla muutenkin veemäisiä juttuja.Varo vaan Poika, moiset välähdykset käy pian kortin päälle
Kyllä rouva sulle antaa jos ei ollut laskua mukanaVerorouva muisti mua kirjeellä. On se tietty kiva et joku muakin muistaa.
Pyysi tilinumeroani, mut ei kertonu onko ottamassa vai antamassa.
Sinänsä kummallista, koska tilinumeroni vaihtui muistaakseni viimeksi 80- luvulla. Jos hän on sen unohtanut, niin oma olkoon häpeänsä.
Ite oot siellä väärässä, senkin vänkääjäei ei,nyt oot vallan väärässä...kyllä sen pikkumustan on parempi olla jonkun sellasen luona joka tykkää siitä tosissaan ja jossa pääsee iholle asti
mitkä piiritIte oot siellä väärässä, senkin vänkääjä
Sun piirit siellä on ihan huonot ja pässit, kun eivät hyvän päälle mittään ymmärrä |O
ja höpönpöpön,ei todellakaan olis. salli munmää luulen että yinksu olis aika hottispoppis pikkumustassa ja korkeissa koroissa
Mää luulen, et me kaks ollaan kerrankin samaa mieltä. Tinku pikkumustiin ja korkoihin. Ja foto todisteeksi. Nam.mää luulen että yinksu olis aika hottispoppis pikkumustassa ja korkeissa koroissa
No ne sun menomestat. Siellä on sitten enempi sokkeita miehentekeleitä kun eivät näe mimmonen helmi siellä oikein säihkyymitkä piirit