The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Ainiin, olisitte nähny meijän esikoisen hymyn kun selvis koitoksesta..eilen käytiin neidille korvikset otattaa, ensin jännitti ja aattelin että ekan reijän jälkeen juoksee jo karkuun mut hyvin kesti sit sen toisenkin. Loppuilta menikin sitten niin hymy korvissa asti :D ja mietti jo mitähän kaverit sanoo tänään koulussa ku hän sinne menee ja näyttää korvat.

IhQ
Mie en saanu mopoa nuorena vaikka olisin halunnu. Nykysin en semmosella mitään tekiskään.
Mikroautolla sain pentuna ajella muutaman kerran kun isällä oli semmonen korjattavana. Ja pari kertaa olla crossimopon kyydissä. Vai mikä lie se onkaan se malli mikä ei oo se ihan pieni.

Pitäiskö mun kertoa?

Mä olen oikeesti kenties vittumaisin tyyppi mitä maailma päällään kantaa. Lyön vain tappaakseni enkä koskaan lyö turhaan tai harhaan.

Toisaalta rumuudestani huolimati mä väitän olevani kaunis.

Uskollinen sielu kun on semmottinen jota ei tarvitse selittää.

Pitäiskö mun kertoa?

Mä olen oikeesti kenties vittumaisin tyyppi mitä maailma päällään kantaa. Lyön vain tappaakseni enkä koskaan lyö turhaan tai harhaan.

Toisaalta rumuudestani huolimati mä väitän olevani kaunis.

Uskollinen sielu kun on semmottinen jota ei tarvitse selittää.
Mä olen tällä pallolla tallustellut melko kauan ja tavannut ihmisiä joka lähtöön. Sinä et pääse edes top kymppiin vittumaisissa tapaamissani ihmisissä. Tietenkään en sinua livenä tunne ja muodostan mielipiteeni vain näiden kirjoitusten perusteella. Sulla on kuitenkin järki ja sydän paikallaan, olen tavannut sen verran läpimätiä ihmisiä että heittämällä menevät ohi.

mä käsitin että muutenkin vittumainen ja sen lisäksi tuo lyöntijuttu. Kun kuitenkin vielä vapaana miehenä tallustelee, vittumaisempi oisi lyönyt jo useampaa

aakkoolla on taas jalluputki päällä ja sillonhan se aina nostaa esiin ampumisen ja lyömisen

ei kannata ottaa liian vakavasti
Mulla on ikävät tapani.

Osaan ampua ja varsinkin lyödä. Oikeesti sekäettä. Noi on taidot joista mä en ole kauheen ylpeä.

Vakavasti minua ei kande ottaa, koska olen pohjimmiltani hyvin herkkä runoilijasielu. Joka lähtee just ny kauppaan ostamaan paljon lisää Jallua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä