Toi on asia jossa koolla on merkitystäMä ajan tuota tuhatkuutioistani muropaketista voitetulla kortilla eli A-kortin sai kaupan päälle kun kävi autokoulun
Kyllä varmaan pienemmälläkin pärjäisi ne ajot mitä ajan mutta kun on tuohon tottunut, pienempi oisi ihan nuhapumppuToi on asia jossa koolla on merkitystä
Pienellä olet aina kerta- ja kestokusessa. Tonnisella senkun ajat vaan.
Tarttisko laittaa nimimerkikseni, et kokemusta on liikaa.
Olet siis katsantokannaltani pikkulikka.Sait mopokortin kun synnyin.
Mä olen tällä pallolla tallustellut melko kauan ja tavannut ihmisiä joka lähtöön. Sinä et pääse edes top kymppiin vittumaisissa tapaamissani ihmisissä. Tietenkään en sinua livenä tunne ja muodostan mielipiteeni vain näiden kirjoitusten perusteella. Sulla on kuitenkin järki ja sydän paikallaan, olen tavannut sen verran läpimätiä ihmisiä että heittämällä menevät ohi.Pitäiskö mun kertoa?
Mä olen oikeesti kenties vittumaisin tyyppi mitä maailma päällään kantaa. Lyön vain tappaakseni enkä koskaan lyö turhaan tai harhaan.
Toisaalta rumuudestani huolimati mä väitän olevani kaunis.
Uskollinen sielu kun on semmottinen jota ei tarvitse selittää.
en mä siihen puoleen ottanutkaan kantaaaakkoolla on taas jalluputki päällä ja sillonhan se aina nostaa esiin ampumisen ja lyömisen
ei kannata ottaa liian vakavasti
Mulla on ikävät tapani.aakkoolla on taas jalluputki päällä ja sillonhan se aina nostaa esiin ampumisen ja lyömisen
ei kannata ottaa liian vakavasti
En pidätä hengitystäni. Älä sinäkään odota.En nyt ole kauhean otettu tämänkaltaisesta ikärasismista, ettei ehkä kannata pidätellä hengitystään puhelua odotellessa.