Ei o!...
Onhan teillä kaikki hyvin tämä taivaan alla :kiss: ?
Peppi puuttuu aina vaan, mut muuten menee jouhevasti.
Ei o!...
Onhan teillä kaikki hyvin tämä taivaan alla :kiss: ?
Kiesus sentään, mä olen ajaa vemputtanut menemään nimeämättömällä kynkelillä :O :snotty:....lähestulkoon kaikille muille vitkuttimille multa löytyy kyllä nimi mutta....Mun autolla oli nimi. Tosin on ollut polkupyörilläkin.
Perushaku kulkineennimitietokannasta – Kulkine.netMie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:
Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään
Autot on tyttöjä ja pyörät poikiaKiesus sentään, mä olen ajaa vemputtanut menemään nimeämättömällä kynkelillä :O :snotty:....lähestulkoon kaikille muille vitkuttimille multa löytyy kyllä nimi mutta....
Muimui Kais :kiss:Ihqulle hyvää yötä ja kauniita unia.
FreezeCat sä saat aina hymyn huulille, niin pirtee kattinen.
:hug:Ei o!
Peppi puuttuu aina vaan, mut muuten menee jouhevasti.
....tjaah, tai sitten toisinpäin . Mulla on toi auto ainakin niin miehisen maskuliininen, että ei siihen sais niin millään istumaan mitään mirjaa tai ellua.....ehken muuten toisena nimenä vois olla Grace Jones, ihan on kuules yhtä jylhät ja jyhkeät piirteetAutot on tyttöjä ja pyörät poikia
..ja mulla on tommonen karvareuhka :wave:...iteasiassa kaksikin - toinen on tyyliin arkinen reuhka ja toinen pyhäreuhka.semmonen karvalakki jonka korvukset saa sidottua leuan alle on aikas lämmin
ja tyylikäs
Just ostin viime viikolla miehelle reuhkan. Pitäiskö itellekki hankkia?..ja mulla on tommonen karvareuhka :wave:...iteasiassa kaksikin - toinen on tyyliin arkinen reuhka ja toinen pyhäreuhka.
Mitä leffa sä kattelet?Töllössä Atlantin valli murtuu. Sopiva filkka yötä vasten
Totta ihmeessä! Pitäähän se kadunpuolisko, millä tekin sitten tallaatte, tasapainoittaaJust ostin viime viikolla miehelle reuhkan. Pitäiskö itellekki hankkia?
Normandian maihinnoususta kertoo.Mitä leffa sä kattelet?
Mä kuuntelen - taas - tota Vain Elämää- Elastista....siinä on kyllä semmonen porepakkaus, että tuommosen kun pulloon sais...
No, onhan se kamalaa, yököttävää. Bussissa jos joku haisuli istuu lähelle, niin en kehtaa vaihtaa paikkaa.Jestas että mua ärsytti ja inhotti kotimatkalla bussissa, kun mun takanani istui joku äijä, jonka henki haisi ihan kamalan eltaantuneelle tupakalle. Sitten se yski ja hönki tietty koko matkan mun niskaani :x
Jep, historialliset dokkarit on kyllä tosi mielenkiintoisia. Huomasin tässä taannoin kun tuli ohjelmaa Romanoveista, että esikoisemme on näemmä villekallellansa historiaan, sillä kaikelle tekemiselle tuli stoppi ja poika seurasi ohjelmaa todella tarkkaavaisena.Normandian maihinnoususta kertoo.
Nää on miehen lemppareita eli katson toisella silmällä ja toisella palstailenJep, historialliset dokkarit on kyllä tosi mielenkiintoisia. Huomasin tässä taannoin kun tuli ohjelmaa Romanoveista, että esikoisemme on näemmä villekallellansa historiaan, sillä kaikelle tekemiselle tuli stoppi ja poika seurasi ohjelmaa todella tarkkaavaisena.
Ja sen jälkeen alkoikin sitten jumalaton tenttaaminen
Kerran mun viereeni istui nuori nainen, jolla oli niin paljon hajuvettä että sen pystyi maistamaan suussaan :x. En kehdannut vaihtaa paikkaa, vaikka olisi pitänyt kun pää tuli sen verran kipeeksi ja muutenkin huono olo.No, onhan se kamalaa, yököttävää. Bussissa jos joku haisuli istuu lähelle, niin en kehtaa vaihtaa paikkaa.
:hug:.....wunderbaumit käsveskaan mukaan seuraavalle kerralle?Jestas että mua ärsytti ja inhotti kotimatkalla bussissa, kun mun takanani istui joku äijä, jonka henki haisi ihan kamalan eltaantuneelle tupakalle. Sitten se yski ja hönki tietty koko matkan mun niskaani :x
Mä en siedä wunderbaumejakaan, oon kai jotenkin hajuherkkä:hug:.....wunderbaumit käsveskaan mukaan seuraavalle kerralle?
Mutta oikeassa olet, tupakan haju on. :x
...tosin mun täytyy hiljaisesti tunnustaa että jotenkin pikkasesti kauan ammoisina aikoina sitten tykästyin vaniljasikareiden hajuun :snotty:....
Yök yök yök, löyhkää yök. Pahoja on myös pesemättömät hiukset ja silmiä kirvelevä tupakan haju.Kerran mun viereeni istui nuori nainen, jolla oli niin paljon hajuvettä että sen pystyi maistamaan suussaan :x. En kehdannut vaihtaa paikkaa, vaikka olisi pitänyt kun pää tuli sen verran kipeeksi ja muutenkin huono olo.
Oi sua, multitasking silversweetNää on miehen lemppareita eli katson toisella silmällä ja toisella palstailen
Jep, ja pistävä hien haju kun ei ole peseydytty pariin viikkoon... Tai mätä hammaskalusto.Yök yök yök, löyhkää yök. Pahoja on myös pesemättömät hiukset ka silmiä kirvelevä tupakan haju.
Äyh, toi on paha. Todella paha. Tai sitten se, kun mies on kompastunut juuri kriittisemmällä hetkellään eli parin pisaran taputtelemisen sijaan holahti koko pullollinen jotain mennentullenia....... Juokse silloin ja kovaa!!!Kerran mun viereeni istui nuori nainen, jolla oli niin paljon hajuvettä että sen pystyi maistamaan suussaan :x. En kehdannut vaihtaa paikkaa, vaikka olisi pitänyt kun pää tuli sen verran kipeeksi ja muutenkin huono olo.