The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mutta nyt mä lähden kirjan kanssa virvelöimään jonkun sortin unikuvaelmaa. Rykäsen nyt loppuun ton 940 päivää isäni muistina- kirjan ja toivottavasti nukahdan vaikka siihen höttöiseen koiranuneen kuin nuihin järkyttäviin painajaisiini....

Jotenka siis - uneksikaapa kauniisti kaikki :kiss:
 
Huomenta.

Heräsin, tai oikeastaan en juuri nukkunut. Ex- rouvakultani jotenkin osaa vetää niistä naruista joilla mä hiljaa hirtän itseäni. Vieläkin.

Ja hitto vie minä olen se jätkä joka kiipeää silmää räpäyttämättä vaik Tysonin kanssa kehään eikä itke sääntöjen perään tahi äitiään. Miten pienellä ja söpöllä naisella voi olla minuun tommoinen vaikutusvalta? No, on lasteni äiti mut silti.

Nurkkabaari aukeaa reilun kolmen tunnin päästä. Menen sinne ja vedän pääni täyteen enkä pelaa shakkia.

Tai sit käyn ostamassa ittelleni uuden tietokoneen. Toi vois kiinnostaa:

Hp Mini Rungot, Pöytäkoneet, Tietotekniikka, Helsinki, Tori.fi

Tai sit ostan ittelleni rummut. Noi peedeepeet ständeillä tohon hintaan vois kiinnostaa:

Muusikoiden.net - Tori - RUMMUT PDP ex 20" (#931704)

Jotain muuta mun pitää ittelleni keksiä kuin tuhat tapaa hypätä junan alle. Mulla kun ei ole mitään veturinkuljettajia vastaan.
 
IhQ
Huomenta!

AK :hug: koitahan taas pärjäillä siellä ilman junia ja muitakaan turhan vaarallisia kapistuksia.

Väsyttää ihan sikana taas vaan pakko suunnata suihkun kautta aamukahville ja töihin. Pakkasta näytti mittarissa olevan n.-10.
 
Huomenta! Ja AK ei nyt mihinkään junien hypi. Älä edes ajattele mitään sellaisia.
Kuulehan kultaseni. Mä saan ajatella just mitä mua huvittaa.

Viis vuotta sitten X kysyi minulta, et onko meille mahdollista et hän lähtis opiskelemaan toista ammattia. Jos olisin ollut viksu, niin olisin ymmärtänyt kysymyksen käännettynä siten, että tienaanko tarpeeksi elättääkseni neljä lasta, talon, kaksi autoa ja toisella niistä vieraissa käyvän vaimon.

Meille olis mikä tahansa ollut mahdollista. Me lakkas vaan olemasta.
 
Kuulehan kultaseni. Mä saan ajatella just mitä mua huvittaa.

Viis vuotta sitten X kysyi minulta, et onko meille mahdollista et hän lähtis opiskelemaan toista ammattia. Jos olisin ollut viksu, niin olisin ymmärtänyt kysymyksen käännettynä siten, että tienaanko tarpeeksi elättääkseni neljä lasta, talon, kaksi autoa ja toisella niistä vieraissa käyvän vaimon.

Meille olis mikä tahansa ollut mahdollista. Me lakkas vaan olemasta.

:heart::kiss:


Aina ei vaan ymmärrä miten hyvin asiat on.
Harmi ettei x arvostanut sinun panostasi yheteiseen elämään.
Tosiaan tarkoitan mitä sanon.

Mies joka antaa vapautta toteuttaa itseään ja haaveitaan on jotain, mistä kannattaisi todella pitää kiinni.

Olen pahoillani( typerä sana suomeksi) että valtava rakkauden osoiteuksesi dissattiin.

Toivon hymyä sulle ja rakkautta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

Heräsin, tai oikeastaan en juuri nukkunut. Ex- rouvakultani jotenkin osaa vetää niistä naruista joilla mä hiljaa hirtän itseäni. Vieläkin.

Ja hitto vie minä olen se jätkä joka kiipeää silmää räpäyttämättä vaik Tysonin kanssa kehään eikä itke sääntöjen perään tahi äitiään. Miten pienellä ja söpöllä naisella voi olla minuun tommoinen vaikutusvalta? No, on lasteni äiti mut silti.

Nurkkabaari aukeaa reilun kolmen tunnin päästä. Menen sinne ja vedän pääni täyteen enkä pelaa shakkia.

Tai sit käyn ostamassa ittelleni uuden tietokoneen. Toi vois kiinnostaa:

Hp Mini Rungot, Pöytäkoneet, Tietotekniikka, Helsinki, Tori.fi

Tai sit ostan ittelleni rummut. Noi peedeepeet ständeillä tohon hintaan vois kiinnostaa:

Muusikoiden.net - Tori - RUMMUT PDP ex 20" (#931704)

Jotain muuta mun pitää ittelleni keksiä kuin tuhat tapaa hypätä junan alle. Mulla kun ei ole mitään veturinkuljettajia vastaan.


Hanki ne rummut. Sun lapset rakastaa sua. Sä oot niiden iskä:heart:
 
Huomenta mussukat! :wave:

AK,tosi ikävää että ex-rouvakulta temppuilee noin. Oli teidän välit mitkä hyvänsä niin kai sulla on oikeus lapsiisi ja lapsilla isäänsä :hug:
 
Hauskaa päivää ak, kyllä kymmenellä jallulla jo juo ittensä mukavaksi ja jonkun naisen kauniiksi
Oliko vähän noloa mennä nurkkabaariin unohtaen lompakon nukkumaluukkuun? Onneksi nurkalle ei o pitkä matka. Kännykän toki jätin ihan tarkoituksella.

Toisekseen, mulla ei o mitn tarvetta juoda ketään naista kauniiksi. Mun silmissäni naiset ovat kauniita aina.

Peppini on sit sielultaan niin kaunis, että minä voisin olla sokea.
 
Huamenta :wave:

Meillä nukuttii kellon ympäri, tais olla raskas laivareissu. Mäki taisin nukkua yli 8h. Vähän oli poikki ku pääs kotio.

Sain siunauksen tilata sen mekon sinne häihin, ihanaa mahtavaa, jeeeeee :)

Tänään menee muksut isälleen loppuviikoksi ja mä meen tänää sitte kaverille. Tekeen yhen pienen neidin iloiseksi, ku hän on siellä jo taas eilisestä asti mua oottanu. :)
 
[QUOTE="Goldie";30363836]Päivää :wave: Nyt suihkuun ja ehkä käväsen vielä täällä. Iltavuoroon meno tänään.
Ihme mielipiteitä tuolla naisen uskollisuus ketjussa.[/QUOTE]

Vää.

Toiset on uskollisia ja toiset ei. Ei se o sen kummempaa.

Just hain kelpo lastin olutta ja jallua niin eivät lopu hetkeen. Eikä tartte naisia pelätä muutamaan päivään.
 
[QUOTE="Goldie";30363944]Mutta jos väitetään että ei voi olla uskollinen. En minä muuten. Onhan nuita uskottomia miehissä ja naisissa. Ei kaikki kuitenkaan.[/QUOTE]

Mjaa.

Kyl mä ihan oikeesti väitän olleeni 100% uskollinen kaikki vuodet - 88 - 2011. Koko ajan soitin humppaa bändissä, niin tilaisuuksien puutteesta ei pääse syyttämään.

Mut tää on varmaan vaan joku geenivika. Ukkomiesgeenit tai jotain semmoista.
 
Joku Peppi saattais kokea 4 vuorokauden juopotteluputken miinuksena.
Kuka sanoi et juopotteluputkeni päättyis niinkin vähään kun neljään vuorokauteen? Toivottavasti jaksan juoda vähintään jouluun.

Ai nii. Pikkujoulukausi alkaa olla ovella, joten tyhjennetääs pöytälaatikkoa:

Ei tänään töistä kotiin tulla,
saa yksin jäädä vaimo Ulla.
On tätä odotettu vuosi
on uusi puku, uusi kuosi.

On pikkujoulut firmassa
ja toiveet ovat Irmassa
sihteerissä seksikkäässä,
punaisessa pörröpäässä.

Vaan ensin täytyy ottaa pohjat
viina siinä ottaa ohjat,
sen hän kyllä tietää mutta,
siitä saa hän rohkeutta.

On bileet päällä, bändi soittaa
aivan kohta aika koittaa
pian Irma tanssiin viedä
vaan en täällä yhtä siedä:

Siis ensin turpaan pomoa
tuota vanhaa homoa,
joka vikittelee Irmaa
- nyt vaihtaa varmaan firmaa.

On Irma aika kuuma kissa
nyt jo melko juovuksissa.
On aika tullut hakea
nyt tanssiin nainen makea.

Hän Irmaa kourii haaroista,
eikä huoli vaaroista,
vaikka voipi turpiin tulla
asian jos kuulee Ulla.

Siis kiinni härkää sarvista
ja pyyntö kunnon varvista.
Mut heikolla on nyt mieskunto,
on juuri sieltä mennyt tunto.

Jää Irma ilman kaipaamaansa
mies on kuin ois myynyt maansa.
Hän horjuu ohi vaksien,
jo alkaa haku taksien

Kuin haavassa nyt kääntäis veistä
kun taksitolpalla saa seistä...
Yksin, eikä kanssa Irman…
… paskat pikkujoulut firman.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä