en sanonut,ihan turhaa olis ollut. teki kuitenkin mulle palveluksenkin,ihan asiaa niin en viitti rupee mäkättää.:O
Kai sä sanoit sille sotkemisesta?
en sanonut,ihan turhaa olis ollut. teki kuitenkin mulle palveluksenkin,ihan asiaa niin en viitti rupee mäkättää.:O
Kai sä sanoit sille sotkemisesta?
minkä kokoset simmarit ostan sulle:xmas:simmarit jalkaan vaan äijälle ja autoa puunaan pihalle.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30362565:Iltaa höpönassut :wave:
Mikäs porsas siun autolla on ajellut :kieh:.:wave:
sellanen justAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30362605:Mikäs porsas siun autolla on ajellut :kieh:.
noh,ei se niin vaarallista ole...putsaan sen itse niin tulee sellasta jälkeä kun pitää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30362622:
et kai minua meinaa tuonne pakkaseen laittaa? enhän minä sun autoa sotkenut.minkä kokoset simmarit ostan sulle:xmas:
no jos laittaa karvahatun......et kai minua meinaa tuonne pakkaseen laittaa? enhän minä sun autoa sotkenut.
tulihan tähän hommaan jotain tolkkuano jos laittaa karvahatun......
ei palellu korvat
mää olen tolkun nainentulihan tähän hommaan jotain tolkkua
Mun autolla oli nimi. Tosin on ollut polkupyörilläkin.Mie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:
Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään
Kauniita unosia :kiss:Mie painun nukkumaan, alkaa aivot jumimaan. Öitä siis ja puspusit :kiss:
Oon koittanu miettiä miten tuosta autosta sais "kotoisamman", semmoisen enempi omannäkösen kun se tuntuu niin vieraalta vielä. Äitini neuvoi että se pitäis nimetä mut en keksi sille mitään hyvää nimeäkään