The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näinkin voi tulkita.

Tai sit ei.

Kun oikeesti en nukkumaluukkuuni kaipaa ensimmäistäkään poisroudattavaa tavaraa. Tää on nyt jo yli kolme vuotta kestänyt väliaikaisratkaisu ja aikanaan kototönöstä lähtiessäni otin mukaani vain unilaatikon, kahvinkeittimen, vuodesohvan, keittiöpöydän ja neljä tuolia, sekä astioita ja aterimia neljälle. Oli mistä valita, joten ei tarttenu viedä mitn keneltäkään pois. Pyrkimykseni on ollu pitää tuleva muuttokuorma loppusijoituspaikkaani mahdollisimman pienenä

Tää kirjahamsterointini sotii ajatusta vastaan.

Mut minkäs teet? Ei hyviä opuksia voi jättää oman onnensa nojaan kenen tahansa noukittavaksi.


No..ainahan voi DIY kirjoista sängynpääty, työpöytä, seinäkoriste, tilanjakaja....istuin...:whistle:

( ;) )




jajajaja..jos on kylmä kämppä, luetut kirjat toimivat mainiosti lämmöneristäjinä! :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli lunta, mutta se muuttuu tunti tunnilta enemmän vedeksi maassa. Ei puhettakaan että hakisi pulkan vielä.

Mies ajoi aamulla minun auton kesärenkailla töihinsä jotta saa vaihtaa niihin nastat siellä töissä missä on iso halli puuhata. Näin aamulla herätessä että lunta on 10cm maassa ja auto pois pihasta.. Soitin miehelle että joko pääsen nostamaan leskeneläkettä vai pääsikö perille. Tyyppi ajoi 30km matkan metsäteitä viittä kymppiä ettei luisuisi ojaan.. Oli kuulema pakko ottaa minun auto ja jättää mulle sen kaara jossa on ees kitkat, etten vaan lähe kesärenkailla kauppaan (jonne on 500m).. Ehkä se sitten tykkää musta vähän.. Tai ainakin autosta.. Oli miten oli. Paistoin kunnon pihvit ja tein maustevoitakin sen kunniaksi kuhan 2000-luvun ritari linnaansa saapuu töitten jälkeen.
 
Täällä oli lunta, mutta se muuttuu tunti tunnilta enemmän vedeksi maassa. Ei puhettakaan että hakisi pulkan vielä.

Mies ajoi aamulla minun auton kesärenkailla töihinsä jotta saa vaihtaa niihin nastat siellä töissä missä on iso halli puuhata. Näin aamulla herätessä että lunta on 10cm maassa ja auto pois pihasta.. Soitin miehelle että joko pääsen nostamaan leskeneläkettä vai pääsikö perille. Tyyppi ajoi 30km matkan metsäteitä viittä kymppiä ettei luisuisi ojaan.. Oli kuulema pakko ottaa minun auto ja jättää mulle sen kaara jossa on ees kitkat, etten vaan lähe kesärenkailla kauppaan (jonne on 500m).. Ehkä se sitten tykkää musta vähän.. Tai ainakin autosta.. Oli miten oli. Paistoin kunnon pihvit ja tein maustevoitakin sen kunniaksi kuhan 2000-luvun ritari linnaansa saapuu töitten jälkeen.




Miehet :heart:
 
Ylämäkijuoksu talvikamppeet päällä on tehokasta ensiapua vinkuvaan hengitykseen( onneksi en polta, kuolisin puolivälissä)

viime talvena oli pakko rajoittaa sitä intoa, mikä aiheutu, kun sain laskea vaaleanpunaisella stigalla...voi lapsuuteni unelma..

ei ehkä kehtaa pukilta enää toivoa.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30359537:
No..ainahan voi DIY ...
Äläpäs neitokainen edes yritä koetella mielikuvitustani.

Mä olen se, jonka puoleen käännytään milloin tekniikka pettää ja mielikuvitus loppuu ja mun pitää hetkessä ratkaista hyväs lykys kymmenen vuoden ongelmat. Oikeesti toisinaan vituttaa. Eikä o ihan kerta tai kaks.

Onhan kello yli puolenpäivän, onhan?

Saanen poistua nurkkabaariin päiväkaljalle ja vetääkseni pään täyteen?

Jos nurkkiksessa on kelpo shakkivastus, niin menee vain iltaysiin kunnes olen taas riesananne ketjussa.

Jos siellä on kelpo naarasotus, niin näkemisiin ensi maanantaihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Äläpäs neitokainen edes yritä koetella mielikuvitustani.

Mä olen se, jonka puoleen käännytään milloin tekniikka pettää ja mielikuvitus loppuu ja mun pitää hetkessä ratkaista hyväs lykys kymmenen vuoden ongelmat. Oikeesti toisinaan vituttaa. Eikä o ihan kerta tai kaks.

Onhan kello yli puolenpäivän, onhan?

Saanen poistua nurkkabaariin päiväkaljalle ja vetääkseni pään täyteen?

Jos nurkkiksessa on kelpo shakkivastus, niin menee vain iltaysiin kunnes olen taas riesananne ketjussa.

Jos siellä on kelpo naarasotus, niin näkemisiin ensi maanantaihin.
Aina on hyvä hetki ottaa olut tai neljä.

Naarasotus nukkumalaatikossa on parempi unikaveri kuin Kalle (tarkoitan Päätaloa, en lehteä tai henkilöä)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä