Ei täsä ole kuin 16 tuntia. Voisin kyllä mennä nukkumaan.millon oot tepsukka ummistanut simmut viimetteeksi?
Mieluummin Agatha itse kuin ne joista yksikään ei selvinnyt, formerly known as kymmenen pientä neekeripoikaaHuomenta.
Viikonloppu näköjään vierähti lukemalla.
Just heräsin Agatha Christien vierestä.
Onko unilaatikkooni siis eksynyt nainen? Hyi minua.
Ei tarvi, mut me joudutaa lähtee nii aikasee, et pojat saa syöd sitte niinku matkal aamupalaa, ku täst ajaa reilu tunnin ja sitte siel menee viel odotteluun aikaa, ennenkuin pääsee laivaan ja saa sieltä sapuskaa, siksi siis matkaevästäpitääkö laivalle olla nykyjään omat eväät?
sillon kun mää oon ollu paatissa niin sillon siellä keitettiin kyllä huttua kotitarpeiksi
eli ikäänkuin ruuanodotusruoka...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30358935:Ei tarvi, mut me joudutaa lähtee nii aikasee, et pojat saa syöd sitte niinku matkal aamupalaa, ku täst ajaa reilu tunnin ja sitte siel menee viel odotteluun aikaa, ennenkuin pääsee laivaan ja saa sieltä sapuskaa, siksi siis matkaevästä
Juuriki näin. Tiiät varmaan millasia nälkäset muksut on.eli ikäänkuin ruuanodotusruoka...
tiiän myös mimmosia on nälkäset vaemoimmeiset....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30358967:Juuriki näin. Tiiät varmaan millasia nälkäset muksut on.
Mää tossa just viikko aikaa totesin mun kaverille, että silloin ku mulla on kauhee nälkä, niin saatan toisinaan olla "vähän" huonolla tuulellatiiän myös mimmosia on nälkäset vaemoimmeiset....
Älkää enää päästäkö mua lähellekään noit kirjastojen "ota ja jätä"- koreja.
Just palasin asioilta ja koukkasin kirjaston kautta, niin matkaan tarttui taas repullinen. Dekkareita, Christietä, Simenonia, Anne Frankin päiväkirjat, Simpauttaja, kokoelmista puuttuva Päätalo ja Kai Korten muistelmat.
Taas joutuu kirjahyllyn rakennuspuuhiin.
pohjosessa on jo monin paikoin lunta, esim. Rukan suunnallaAlkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30359146:Oliko jossain ihana ensilumi?
haluan pulkkamäkeen...:ashamed:pohjosessa on jo monin paikoin lunta, esim. Rukan suunnalla
Mä oon aina salaa tahtonut olla myös intohimoinen lukija, muttakun mulla jää aina varsinkin kaikki fiktiiviset kirjat kesken :ashamed:. Vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen kirja. Joskus jää ihan muutamista hassuista sivuista kiinni.Älkää enää päästäkö mua lähellekään noit kirjastojen "ota ja jätä"- koreja.
Just palasin asioilta ja koukkasin kirjaston kautta, niin matkaan tarttui taas repullinen. Dekkareita, Christietä, Simenonia, Anne Frankin päiväkirjat, Simpauttaja, kokoelmista puuttuva Päätalo ja Kai Korten muistelmat.
Taas joutuu kirjahyllyn rakennuspuuhiin.
Näinkin voi tulkita.Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30359151:Sulla oli hyvä reissu.
Tää ei o mulla edes mitn tahdonalaista. Mä opin nelivuotiaana lukemaan akuankan voimalla ja siit lähtien mä olen lukenu jokseenkin kaiken painetun mitä olen käsiini saanut.Mä oon aina salaa tahtonut olla myös intohimoinen lukija, :xmas: