The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vähänkö;30353298:
siistii et musa starba pitää sulle yksityiskeikan kyllämäkin niin teen välillä :) sit tiiäkkö mitä joskus ku menee stadionin ohi niin voi kuvitella kun yleisö hurraa et ne hurraa sulle se on jotenkin sellane hauska hupi hetkeks :)
en oo kyllä koskaan ajatellut tolleen.

nää sun viestit on aina ihan omituisia:D
 
Viimeksi muokattu:
joo seo n muuten
Nyt kun join toisen tsihin niin tulikin vähän bilefiilis.
juttu että suomalainen kalja saa himon 3 jälkeen tai sinne hampaaseen oikeesti tulee sellanen kolotus siis oikea tunne eikä vaan se sanonta. mut ulkolaista bissee ku juo ni eipä kolota siellä hampaassakaan . mikähän se respeti on suomessa et ne saa sen hampaan haluamaan lisää?
 
juttu että suomalainen kalja saa himon 3 jälkeen tai sinne hampaaseen oikeesti tulee sellanen kolotus siis oikea tunne eikä vaan se sanonta. mut ulkolaista bissee ku juo ni eipä kolota siellä hampaassakaan . mikähän se respeti on suomessa et ne saa sen hampaan haluamaan lisää?
Ai mä en oo kyllä huomannut eroa, kyllä mulle se ihan sama vaikutus tulee kaikenmaalaisesta alkoholista :D
 
Meilläki kirjoteltiin paperilappuja ja jokusen kerran tuli syötyä semmonen ku opettaja käski tuoda lapun luettavaksi koko luokalle
Meillä oli kaverin enkunvihkosen takasivuilla varmaan kymmenen sivua kirjoitusta (lähinnä pojista, yllättäen), ja ne kirjoitukset sitten unohtui sinne... ja sittenpä koitti päivä kun saatiin joku kirjoitustehtävä, joka piti käyttää opettajalla tarkistuksessa. Ja kaverin kirjoitus oli siellä vihossansa. Ja opettaja oli lukenut myös ne takasivut, ja kirjoitti sinne perään "highly interesting...". Teinityttöjä nolotti.
 
Meilläkin
koulun "röökipaikalle tuli reksi oltiin tupakalla ja nakkasin äkkiä sen taka taskuun noh siellä oli sitten paperi joka poltti reijjän mun takapuolen housuun ja silti tuli kaks tuntii jälkkää kirosin että enään en sitten jemmaile ku potutti ne uudet housut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä