The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla ei oo kun toi yks,ei siellä montaa ollut mut sen hetkiset parhaat kaverit ja ope:D
sinänsä vähän ironista että ykskin kirjottanut et olet aina ystävä ja ei mnnyt kun muutama vuosi niin rupes kiusaamaan mua...en tänäpäivänäkään sano sille mitään kun vastaan tulee enkä sen työpaikalla mee lähllekkään sitä.

niin ja toiveammatissa kaikilla aina ope ja lempieläin,koira ja hevonen .
No eipä mullakaan oo niitä samoja tuttuja enää muita. Eivät ne siis mitään kiusaajiakaan kyllä olleet, erkaannuttiin vaan kun me muutettiin. Paitsi siis BFF:n kanssa, mehän me ollaankin oltu kavereita jo 35 vuotta =)
 
Sitte meillä kiers oisko ollut 6lk tai yläasteella sellanen vihko mikä kiers tietyillä tytöillä ja ne kirjotti sinne kaikkea.En muista mikä sen nimi oli enkä oikeen sitä ideaakaan tajunnut mut mulla se ei tainnut koskaan olla...tosin jouduin sitä kiikuttaa sitä muille ja sit salaa luin sitä:D sitäkään en muista oliko siellä jotain kirjotettu musta.
 
Sitte meillä kiers oisko ollut 6lk tai yläasteella sellanen vihko mikä kiers tietyillä tytöillä ja ne kirjotti sinne kaikkea.En muista mikä sen nimi oli enkä oikeen sitä ideaakaan tajunnut mut mulla se ei tainnut koskaan olla...tosin jouduin sitä kiikuttaa sitä muille ja sit salaa luin sitä:D sitäkään en muista oliko siellä jotain kirjotettu musta.
Meillä oli yläasteella kolmen kaverin kesken tuollainen, taitaa olla mulla vieläkin jossain tallessa :D

Ja lukiossa kirjoiteltiin yhden kaverin kanssa lappuja aivan järjetön määrä, ajan mittaan niitä keräänty monta sataa sivua.

Eihän me mitään tunneilla siis opittu, muuta kuin kirjoittaan :xmas:
 
[QUOTE="siis";30353262]??? luulin[/QUOTE]

No ei se ihan luostarikouluajoilta oo. Ihan :xmas:

Mut joo, onhan niitä tyttö- ja poikakouluja ollu, ruutis tais vaan viitata siihen ettei tytöt ois halunnu pussata sitä ihan jahtaamiseen asti.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä