Ujoille miehille parisuhteen solmiminen tai seksin saanti on liki mahdotonta

  • Viestiketjun aloittaja "mrt"
  • Ensimmäinen viesti
"mrt"
Lähes kaikki olettavat, että miehen tulee olla se aktiivinen ja aloitteen tekevä osapuoli, mutta ujo mies ei siihen oma-aloitteiseen flirttailuun ja aloitteen tekoon ikinä uskalla ryhtyä. Ja vaikka uskaltaisi, niin ei hänellä ole kokemuksen puutteessa "naistennaurattamisen" taitoa eikä muutenkaan supliikkia, jolloin he jäävät joka tapauksessa kilpailussa häntäsijoille alfaurosten viedessä pokaalin.

Jos mies tilanteeseen kyllästyttyään ryhtyy käymään baareissa, ei lopputulos (ennakko-odotuksista huolimatta) ole sen parempi. Ujo mies istuu yksin pöydässä, lipittää aikansa ylihinnoiteltua kaljaa tai drinkkiä, ja poistuu lopulta baarista saamatta kontaktia muihin ihmisiin kuin baarimikkoon.
 
[QUOTE="mrt";30350393]Ujo mies istuu yksin pöydässä, lipittää aikansa ylihinnoiteltua kaljaa tai drinkkiä, ja poistuu lopulta baarista saamatta kontaktia muihin ihmisiin kuin baarimikkoon.[/QUOTE]

Jätit kertomatta että sitten kun uskaltaa puhua muille ihmisille niin on jo niin tuubat että ei tosikaan - ei paras juttelunaloitus :D
 
"eeki"
Mä oon kerran kaatunu pää edellä pöytään, kun olin niin sekasin :D On siinä emännät olleet ihmeissään, näin seuraavana päivänä yhen niistä naisista paikallisessa ja ruvettiin juttelemaan niin hän oli hämmästynyt kuinka skarppi ja mukava jätkä mä selvinpäin olin.

Menkääpä joskus selvinpäin kattomaan sitä touhua baareihin, varmasti moni on kattonukki. On kyllä niin naurettavaa menoa, ihan ku jossain korkeasaaren apinatalossa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
lghahvnal
Jos nainenkin on niin ujo ettei ihmisille uskalla puhua, niin eipä sellainenkaan paljoa pane.
Ja sehän on valitettava tosiasia, että "ehdottelumielessä" toiselle puhuminen vaatii yleensä vielä kymmenen kertaa enemmän uskallusta kuin joku normilätinä vaikka työpaikan kahvipöydässä.

Puhumattakaan, että uskaltaisi tehdä vaikka joidenkin mainostamaa vaivihkaista hipaisua toisen reiteen tms.
 
"eeki"
Kyllä ujo pubiruusu yleensä miehen saa jos haluaa, sen kun ei tarvitse tehdä aloitetta. Moni mies sitäpaitsi tykkää ujoista naisista, miesten kohdalla näyttäisi olevan totaalinen turn off. Joten aloittaja on ihan oikeassa, aika epätoivoinen tilanne ujolla miehellä on, se on karu fakta.
 
Jaaa
No pyrin tietysti hymyilemään niin paljon kuin se yksin pöydässä istuessa on mahdollista, ja jopa hymyillen juttelemaan vieraille ihmisille jonkun sanan.
Ehkäpä olen sitten epäviehättävä. Voisivatkohan nämä samat asiat pitää paikkansa sen ujon miehen kohdalla? Vai onko se niin että sen epäviehättävän ujon ja vihaisennäköisen miehenkin on saatava joku missi?
 
"eeki"
No pyrin tietysti hymyilemään niin paljon kuin se yksin pöydässä istuessa on mahdollista, ja jopa hymyillen juttelemaan vieraille ihmisille jonkun sanan.
Ehkäpä olen sitten epäviehättävä. Voisivatkohan nämä samat asiat pitää paikkansa sen ujon miehen kohdalla? Vai onko se niin että sen epäviehättävän ujon ja vihaisennäköisen miehenkin on saatava joku missi?
Tuskin ujo epäviehättävä vihaisennäköinen mies saa ketään, jos ei joku ihme tapahdu. Minä olen lähestynyt elämäni aikana monia ujoja naisia ja veikkaan että niin on tehnyt moni muukin. Se, että ujoa miestä lähestyy joku vaatii sen, että äijä näyttää ihan helvetin komealta, mielellään miesmallilta, muuten voi unohtaa.
 
Jaaa
Mulla tekisi kyllä mieli väittää että moni muukin ujohko ja epävarma nainen just välttelee niitä kaikkein komeimpia miehiä. Ja toisekseen kaikkien mielestä se miesmallin tyylinen ei edes ole komea.
 
vierailija-
[QUOTE="eeki";30350438]Kyllä ujo pubiruusu yleensä miehen saa jos haluaa, sen kun ei tarvitse tehdä aloitetta. Moni mies sitäpaitsi tykkää ujoista naisista, miesten kohdalla näyttäisi olevan totaalinen turn off. Joten aloittaja on ihan oikeassa, aika epätoivoinen tilanne ujolla miehellä on, se on karu fakta.[/QUOTE]

Siis mistä tämä käsitys on peräisin, että naisten ei tarvitse kuin istua baarissa ja miehiä satelee ovista ja ikkunoista?
Itse olen sekä omasta että muiden mielestä kaunis,mallintöitäkin tehnyt mutta harvemmin tullaan iskemään.
Yleensä nämä iskijätkin on sitten umpitunnelissa.
Jos aktiivisesti etsisin miestä ja vieläpä baarista,niin kyllä ihan itse tehdä aloitteet.
 
"eeki"
Siis mistä tämä käsitys on peräisin, että naisten ei tarvitse kuin istua baarissa ja miehiä satelee ovista ja ikkunoista?
Itse olen sekä omasta että muiden mielestä kaunis,mallintöitäkin tehnyt mutta harvemmin tullaan iskemään.
Yleensä nämä iskijätkin on sitten umpitunnelissa.
Jos aktiivisesti etsisin miestä ja vieläpä baarista,niin kyllä ihan itse tehdä aloitteet.
Käsitys on peräisin vuosien ja taas vuosien kokemuksesta baarielämästä, ehkä tällä palstalla pyörii jotain friikkejä ja sekopäitä joita ei lähestytä, mutta enpä ole nähnyt mitään ongelmia ikinä sen suhteen että jotain ei lähestyttäisi.
 
Sivusta seuraten
[QUOTE="eeki";30350491]Tuskin ujo epäviehättävä vihaisennäköinen mies saa ketään, jos ei joku ihme tapahdu. Minä olen lähestynyt elämäni aikana monia ujoja naisia ja veikkaan että niin on tehnyt moni muukin. Se, että ujoa miestä lähestyy joku vaatii sen, että äijä näyttää ihan helvetin komealta, mielellään miesmallilta, muuten voi unohtaa.[/QUOTE]

Oletko lähestynyt myös ujoja epäviehättäviä naisia?
 
"eeki"
Oletko lähestynyt myös ujoja epäviehättäviä naisia?
Joskus, mutta se riippuu baarin tarjonnasta toki. On myös miehiä jotka käy läpi baarin kaikki naiset ennenkuin natsaa, se on myös yksi taktiikka iskeä naisia. Ite en harrasta moista, voin olla ilmankin.

Mulla on vahva epäilys, että syy miksi joitakin teitä ei lähestytä on oikeasti se jotta te viestitte ympäristöön painukaa vittuun, älkää tulko lähelle. Ehkä ette itse vain tajua tai huomaa sitä, näitä meinaan näkee baareissa tuon tuostakin.
 
pöhh
[QUOTE="eeki";30350463]Minkähänlaisia signaaleja mahdat ympäristöön lähettää, oletko vihainen, näytätkö vihaiselta vai kenties et niin viehättävä.[/QUOTE]

En ole nimimerkki Jaaa, mutta ainakin jos naisella on ylipainoa, ei kelpaa. Mies saa toki olla puolikalju, punakka kaljamahainen ja hieltä ja paskalta haiseva, mutta naisen pitää olla hoikka, kaunis ja hyväkroppainen (isot tissit ja hyvä takamus).
 
564
Siis mistä tämä käsitys on peräisin, että naisten ei tarvitse kuin istua baarissa ja miehiä satelee ovista ja ikkunoista?
Itse olen sekä omasta että muiden mielestä kaunis,mallintöitäkin tehnyt mutta harvemmin tullaan iskemään.
Mitä "harvemmin" tarkoittaa tässä yhteydessä? Kerran kuussa? Ujoilla miehillä ainakin yleistä on, että niitä iskijöitä ilmaantuu yksi kymmenessä vuodessa tjsp, jolloin sitä sopivaa kandidaattia odotellessa menee helposti ohi koko perheenperustamisikä.
 
"eeki"
Tuli mieleen, että minkähän ikäisiä mahdatte olla ? Meinaan sitä menekkiä ei monilla ole enää vanhempana samaan tyyliin kuin parikymppisenä, se on fakta. Toki sitä vielä on, mutta ei todellakaan samaan tyyliin kuin parikymppisenä, sekin kannattaa pitää mielessä. Moni mies ei ole kauhean kranttu ja yhdenillan hoidoksi kelpaa melkein mikä vaan, tätä näkee baareissa vähän väliä.
 
Sivusta seuraten
[QUOTE="eeki";30350672]Joskus, mutta se riippuu baarin tarjonnasta toki. On myös miehiä jotka käy läpi baarin kaikki naiset ennenkuin natsaa, se on myös yksi taktiikka iskeä naisia. Ite en harrasta moista, voin olla ilmankin.

Mulla on vahva epäilys, että syy miksi joitakin teitä ei lähestytä on oikeasti se jotta te viestitte ympäristöön painukaa vittuun, älkää tulko lähelle. Ehkä ette itse vain tajua tai huomaa sitä, näitä meinaan näkee baareissa tuon tuostakin.[/QUOTE]

Sinulle ja monelle muullekaan ei kelpaa epäviehättävä nainen, mutta arvelet että löytyy kyllä miehiä, jotka ovat tarvittaessa valmiita käymään baarin joka ikisen naisen läpi, jos pakko on.

Ei kuulosta kovin rohkaisevalta sen baarin epäviehättävimmän naisen kannalta. Saattaa olla, että valomerkkikin ehtii tulla.
 
"eeki"
Alkuperäinen kirjoittaja pöhh;30350687:
En ole nimimerkki Jaaa, mutta ainakin jos naisella on ylipainoa, ei kelpaa. Mies saa toki olla puolikalju, punakka kaljamahainen ja hieltä ja paskalta haiseva, mutta naisen pitää olla hoikka, kaunis ja hyväkroppainen (isot tissit ja hyvä takamus).
No jos on muutama milli tilillä, niin mies voi olla kuvailemasi kaltainen ja naisia riittää. Tiedän yhden rikkaan äijän, mikä on kuin syöttösika, epämielyttävämmän näköistä miestä saa jo hakea, silti naisia on, koska rahaa löytyy.
 
una mujer
[QUOTE="eeki";30350463]Minkähänlaisia signaaleja mahdat ympäristöön lähettää, oletko vihainen, näytätkö vihaiselta vai kenties et niin viehättävä.[/QUOTE]Jos tuossa ovat vaihtoehdot, taidan sitten olla se ei niin viehättävä. Kiitti, hani. Piristit.

Ja vielä kun sanotaan, et naiset saa aina vaikka olisivat miten vastenmielisiä... taidan sit olla über-ruma. Huomenna sit paperipussi päähän heti aamusta ettei lapset ja esteetikot säikähdä.
 

Yhteistyössä