Ujoille miehille parisuhteen solmiminen tai seksin saanti on liki mahdotonta

  • Viestiketjun aloittaja "mrt"
  • Ensimmäinen viesti
Älä valehtele! Naisista lähes kaikki saavat kyllä seksiä halutessaan, sillä joku ottaja löytyy kyllä eikä asian eteen juuri edes tarvitse tehdä muuta kuin vain olla tarjolla (lue mennä sinne baariin tai netin treffipalstoille). Miehen sen sijaan täytyy nähdä vaivaa seksiä saadakseen, koska yleisesti hyväksytty oletus on että miehen pitää tehdä se aloite ja tähän kun vielä lisätään naisten miehiä alhaisempi halukkuus seksin suhteen, niin vain odottamalla että jotain tapahtuu ei suurin osa miehistä saa koskaan mitään.

Parisuhteen muodostaminen sen sijaan onkin jo monimutkaisempi juttu.
Kyllä ne miehetkin varmaan saisivat, jos kuka tahansa kelpaisi. Ja jotenkin kummasti naisillakin on niitä kokemuksia, ettei löydä ketään - nuorilla esim. sekin klassinen ongelma, ettei ole vielä ensimmäistäkään seksikokemusta vaikka on jo X-ikäinen. Kyllä nämä ovat ihan molempien sukupuolten ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30351444:
Kyllä ne miehetkin varmaan saisivat, jos kuka tahansa kelpaisi. Ja jotenkin kummasti naisillakin on niitä kokemuksia, ettei löydä ketään - nuorilla esim. sekin klassinen ongelma, ettei ole vielä ensimmäistäkään seksikokemusta vaikka on jo X-ikäinen. Kyllä nämä ovat ihan molempien sukupuolten ongelma.
Mä itseasiassa luulen, että ne, joille tuollaisesta kertyy paineita, erittää jotain "välttäkää mua"- epätoivon hajua.
 
kalavale
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30351444:
Kyllä ne miehetkin varmaan saisivat, jos kuka tahansa kelpaisi. Ja jotenkin kummasti naisillakin on niitä kokemuksia, ettei löydä ketään - nuorilla esim. sekin klassinen ongelma, ettei ole vielä ensimmäistäkään seksikokemusta vaikka on jo X-ikäinen. Kyllä nämä ovat ihan molempien sukupuolten ongelma.
Ei se ole molempien sukupuolten ongelma, ellei sitten nainen ole niin saamaton ettei saa edes sitä treffi-ilmoitusta aikaan tai takapuolta sinne baariin raahattua. Jos tämän verran onnistuu naisena saamaan aikaan, niin ehdotteluja eri ikäisiltä, näköisiltä ja kokoisilta miehiltä alkaa 100 % varmuudella tulla, jos nyt vaan vähänkin on edes tavallisen näköinen (ei mieletöntä ylipainoa ym.). Eri asia onkin sitten kiinnostuuko näistä vai ei.

Jos miehenä sen sijaan saa edellä mainitun verran aikaan, niin ei kannata paljoa pidätellä hengitystä naisilta tulevia seksiehdotuksia odotellessa koska lähes varmasti niitä ei paljon näy eikä kuulu. Jotain muutakin täytyy siis tehdä.
 
9MM
Mä lähden tänäänkin illalla baariin.

Mä en tykkää niistä kovaäänisistä, meluavista naistennaurattajista. Niistä, jotka tulevat jo alkuillasta kertomaan että voisivat sit illalla lähteä jatkoilel. Että pitää vaan loppuillasta nykäistä hihasta. Niistä, jotka ovat niin oman ulkonäkönsä llumoissa, etteivät tajua käyttäytyvänsä kuin idiootit.

Siellä mä sit yleensä istun ja katselen vähän syrjemmällä. Käyn välillä röökillä ja katselen taas. Ja lähes aina löytyy jostain pöydästä joku yksinäinen ja hiljainen, jolta saa kalastettua edes pienen hymyn .Silloin mä siirryn viereen juttelemaan. Joskus se johtaa pidemmälle, yleensä ei.

Onko tuo aloitteentekoa? Vai "vaan" normaalia seurustelua ja jutustelua?

Ehkä, jos ne ujommatkin lähtisivät sinne baariin pitämään kivaa ja juttelemaan eikä vaan vonksumaan pillua, voisi tulos olla toinen!
ite asiassa se on paljon mukavampaa hetken aikaa jutustella täysin randomin ihmisen kaa se voi tuoda jotain helmee omaan elämään keskuteluissa kun tuntemattoman kaa on myös helpompaa olla avonainen siis ilman taka ajatusta kuin taka ajatuksen kanssa :)
 
kröhöm
[QUOTE="eeki";30350704]No jos on muutama milli tilillä, niin mies voi olla kuvailemasi kaltainen ja naisia riittää. Tiedän yhden rikkaan äijän, mikä on kuin syöttösika, epämielyttävämmän näköistä miestä saa jo hakea, silti naisia on, koska rahaa löytyy.[/QUOTE]

Eiköhän sinullekin alkaisi kelpaamaan myös se vähän epäviehättävämpi nainen, kun tilillä on milli, eikä nainen pihtaile lahjojensa kanssa. Uusi urheiluauto synttärilahjaksi auttaa kummasti näkemään vastapuolen huomattavasti puoleensavetävämpänä tapauksena.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm;30351526:
Eiköhän sinullekin alkaisi kelpaamaan myös se vähän epäviehättävämpi nainen, kun tilillä on milli, eikä nainen pihtaile lahjojensa kanssa. Uusi urheiluauto synttärilahjaksi auttaa kummasti näkemään vastapuolen huomattavasti puoleensavetävämpänä tapauksena.
Voisin kuvitella, että kumminpäin vaan, niin raha saa joidenkin silmissä ihmisen näyttämään oikein viehättävälle.
 
Flirtti tepsii aina
Monestihan se epätoivokin paistaa läpi ja jos on liian tyrkky, niin kummasti alkaa itsevarmat miehetkin poistumaan läheltä. Tässäkin varmaan joku evoluution aivoitus, jos naaras haluaa paritella just eikä kohta, mutta uros ei saa valinnanvaraa, niin urokset lähtee karkuun. Tiedäppä häntä. Ainakin itse totesin aikoinaan, että ruinaamalla ei saa mitään muuta kuin halventavia katseita, hieman flirttaileva ja vihjaileva saa aina kun haluaa. Ei nyt ehken kaikilta, mutta illan aikana :) Enkä mene kehumaan kyllä itseäni ulkoisesti (enkä sisäisestikkään) kauniiksi. Reittä ja mahaa on kyllä, mutta perää tai rintaa vastaavasti ei. Ja joku ihmetteli jossakin toisessa ketjussa yksin eläviä ihmisiä, niin vaikka minulla biologinen kello tikittää ja monesti mietin miehen luota lähtiessäni, josko jättäisin numeron pöydälle, mutta ei. En vain osaa elää toisen ihmisen kanssa. Mutta ilman seuraa tulee mökkihöperöksi.
 

Yhteistyössä