Niin no silleekin voi tehä.Tai jos oli vaan niin tajunnanräjäyttävä suihku, että silmissäkin sumeni
en laittanutLaitoit sitte saippuaa myös silmiin?
Kyöpsis?luin äsken lapsille iltasatua ja siinä sadussa esiintyi opettajattarena huikaisevan kaunis, eteerinen nuori nainen jolla oli maaginen kyky saada tenavat puolelleen
arvannette kenet ketjulaisen se toi mun mieleen?
Mikäs parrupöksy siellä on roiskinuten laittanut
muuten kyllä mutta köpanderi on jo milffiKyöpsis?
Kyöpsis?
No kyllä maagisuus ainakin täyttyyAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347975:Mie oon kyllä hyvä opettaja ja saan lapset puolelleni, mutta nuo kohdat ei taida aivan täyttyä .
Milffi . Ensimmäistä kertaa joku sanoo näin .muuten kyllä mutta köpanderi on jo milffi
vaik tehään mitä tehään niin kaikkien pitäisi katsoa mitä roiskii ja mihin roiskii.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347969:Mikäs parrupöksy siellä on roiskinut
laura saa ainakin jyrsikkäät rivin istumaan, lapsista en tiäluin äsken lapsille iltasatua ja siinä sadussa esiintyi opettajattarena huikaisevan kaunis, eteerinen nuori nainen jolla oli maaginen kyky saada tenavat puolelleen
arvannette kenet ketjulaisen se toi mun mieleen?
toki mutta köpsis on jo aikainen naarasNo kyllä maagisuus ainakin täyttyy
no ei oo näkynyt täälläpäin sellasiaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347969:Mikäs parrupöksy siellä on roiskinut
en osaa tota kiistääkkään, tämmönen mää vaan oon
Näin juuri .vaik tehään mitä tehään niin kaikkien pitäisi katsoa mitä roiskii ja mihin roiskii.
niimpä, silmätulehus ei ole mikään leikin asiaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30348006:Näin juuri .
Toivottavasti se opettajatar oli edes vähän vähemmän Barbiemainen kuin se Mimin ja Kukun Mimien osaa tota kiistääkkään, tämmönen mää vaan oon
pahoin pelkään että se oli vielä barbimpompiToivottavasti se opettajatar oli edes vähän vähemmän Barbiemainen kuin se Mimin ja Kukun Mimi
Niin, eikä myöskään kannata hiuksiin ruiskia, varsinkaan kesäisin. Ampparit tykkää. Ihan tiedoks vaan jos joku ei tiennyt.niimpä, silmätulehus ei ole mikään leikin asia
tiinehtymisestä puhumattakaan
Ilmeisesti pitäisi tulla näyttäytymään johonkin ketjupikkujouluihin, etten enää tuu sun mieleen kun näet barbejapahoin pelkään että se oli vielä barbimpompi
en kyllä yhtään tiedä mistä roiskimisista te puhutte mutta amppareista en tykkää.Niin, eikä myöskään kannata hiuksiin ruiskia, varsinkaan kesäisin. Ampparit tykkää. Ihan tiedoks vaan jos joku ei tiennyt.
kuittaan tietoon saatetuksi mutta lisään että ei ole ollut tapana tulla hiuksilleNiin, eikä myöskään kannata hiuksiin ruiskia, varsinkaan kesäisin. Ampparit tykkää. Ihan tiedoks vaan jos joku ei tiennyt.
Onneksi olen välttynyt tältä kokemukselta.Niin, eikä myöskään kannata hiuksiin ruiskia, varsinkaan kesäisin. Ampparit tykkää. Ihan tiedoks vaan jos joku ei tiennyt.
ei kyl kannatakaan, hiukset ovat herkkä asia.kuittaan tietoon saatetuksi mutta lisään että ei ole ollut tapana tulla hiuksille