Juodaan sitten tavallista teetä, kun kukaan ei vaivaudu rommia tarjoamaan. Jos tulee lenssu, niin tartutan sen koko ketjuun. Nih, siitäs saatte.
Juodaan sitten tavallista teetä, kun kukaan ei vaivaudu rommia tarjoamaan. Jos tulee lenssu, niin tartutan sen koko ketjuun. Nih, siitäs saatte.
Mutku en mä haluu flunssaa.Juodaan sitten tavallista teetä, kun kukaan ei vaivaudu rommia tarjoamaan. Jos tulee lenssu, niin tartutan sen koko ketjuun. Nih, siitäs saatte.
sähän sitä saat....parrupöksyltäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347716:Ei kärsis valittaa
Eihän täällä voi salaa käydä mistää tykkäilemässä, ko het bongataan. Mulla vaan tää netti jumii, ku on vähä turhan paksut seinät tässä kämpässä, nii ei tuu kauheemmin kirjoteltua.. Tarvis käydä vaihtaas johonki muuhun operaattoriin, mutta ku en oikee saa aikaseksi mitää:wave: a2m
enkä mää!Mutku en mä haluu flunssaa.
Ja mulla on 2 vapaapäivää.enkä mää!
jos joku nyt tartuttaa sellasen ja mun loma menee vituiks niin tartuttaja saa kärsiä:kieh:
sähän sitä saat....parrupöksyltä
Eipä paljoa lohduta, pullo on tyhjä.
mikäs köpsykkää nyt nauruttaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347735:
Sepä se. Täällä ei o just ny edes tyhjiä pulloja, joten en oikein osaa auttaa.Eipä paljoa lohduta, pullo on tyhjä.
köpsykällä on ikioma parrupöksy muttei myönnä sitä vaikka kaikki sen tietää.Mikä parrupöksy? Mitä multa on menny ohi?
Nuo siun jutut parrupöksystä .mikäs köpsykkää nyt nauruttaa?
Ei mikään . Tinku höpöilee ihan omiaan.Mikä parrupöksy? Mitä multa on menny ohi?
:stick:yinksulla on vissiin itellä parrupöksy joka sormelle niin se luulee että kaikilla muillakin on
No enhän höpöile:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347783:Ei mikään . Tinku höpöilee ihan omiaan.
Jos mie saunotan siut.Nyt on käyty tinkun puolesta suihkussa. Miten mä jaksan vielä itseni käyttää pesulla
Jos mie kantasin sut suihkuun niin hyvä jos näät ees aamuuutisia.kantakaa mut suihkuun että ehin katsomaan hyvät ja huonot uutiset!
Saako ottaa pähkinät mukaan saunan? Jos ei saa niin en lähde * mussuti mussuti* opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30347811:Jos mie saunotan siut.