Saat ottaa . Nyt sitten mennään.Saako ottaa pähkinät mukaan saunan? Jos ei saa niin en lähde * mussuti mussuti* opcorn:
Saat ottaa . Nyt sitten mennään.Saako ottaa pähkinät mukaan saunan? Jos ei saa niin en lähde * mussuti mussuti* opcorn:
mä kävin jo sun puolestaNyt on käyty tinkun puolesta suihkussa. Miten mä jaksan vielä itseni käyttää pesulla
kyllä on hyvä palvelu=)Vitsit mää oon puhtoinen. Tinkun suihku ja köpsykkä vielä saunottaa!
Harmailekko sie vai oletko joku muu mies....???Alkuperäinen kirjoittaja mieshuutomerkillä;30347813:Jos mie kantasin sut suihkuun niin hyvä jos näät ees aamuuutisia.
kauniita uniaillan vimeisiä hitaita ja sitten peiton alle
Van Halen - Can't Stop Loving You - YouTube
nyt mä vasta hokasin...sä oot MIES!Alkuperäinen kirjoittaja mieshuutomerkillä;30347813:Jos mie kantasin sut suihkuun niin hyvä jos näät ees aamuuutisia.
Hyviä talviunia.Tämä käy nyt talviunille. Voisi nukkua muutaman vuorokauden putkeen, ja ehkä sitten loppulomasta piristyä sen verran, että kömpisi tietokoneelle pelaamaan. Loistava suunnitelma.
Sitä mä vähän ajattelin.nyt mä vasta hokasin...sä oot MIES!
nyt kyl koitetaan valvoa oikein yhteentoista.kauniita unia
enkä mä tätäkään huomannutHarmailekko sie vai oletko joku muu mies....???
ja mää jo uniakin toivottelin,höh. hukkaan meni nekin|Onyt kyl koitetaan valvoa oikein yhteentoista.
The Killers - Somebody Told Me - YouTube
Veikö suihku sulta näön?enkä mä tätäkään huomannut
mitään en myönnä:saint:Veikö suihku sulta näön?
Mitäs sitä väkisin valvomaan. Uni on kuin panis rahaa pankkiin.nyt kyl koitetaan valvoa oikein yhteentoista.
Laitoit sitte saippuaa myös silmiin?mitään en myönnä:saint:
Tai jos oli vaan niin tajunnanräjäyttävä suihku, että silmissäkin sumeniLaitoit sitte saippuaa myös silmiin?
Kunnon kyykkyvatkauksella voi olla vaikka mitä vaikutuksia.Tai jos oli vaan niin tajunnanräjäyttävä suihku, että silmissäkin sumeni