Naisen ja miehen ero on just siinä, et nainen tietää varmuudella lastensa tarkan lukumäärän. Mies ei.
sulle sama neuvo ko yinksulle, aina pitää olla jotain ruokasaa tavaraa varuiksiTekee mieli jotain suolaista lihaa ja juustoa ja meillä on vaan jotain salaattia!
Mies kauppaan! Sanot, että sen mahdollinen pikku sukulainen haluu iltapalasta :vampire:Tekee mieli jotain suolaista lihaa ja juustoa ja meillä on vaan jotain salaattia!
ei ei ei,pitää olla pehmeetä ja kuvioitakyllä paskemmallakin paperilla pyyhkii kun laittaa puolen tusinaa arkkia päällekkäin
Pyyhkiytyykö niillä ratkasevasti paremminei ei ei,pitää olla pehmeetä ja kuvioita
en tiedä mikä sai ostamaan tollasta...halvalla ei hyvää saa.
Liikkuu. Ja mulla liikkuu vieläkin.Liikkuuko lapsen polvilumpio? Siis sivusuunnassa liikkuu ainakin 1cm molemmin puolin. :O
Pehmeää sen pitää olla.ei ei ei,pitää olla pehmeetä ja kuvioita
en tiedä mikä sai ostamaan tollasta...halvalla ei hyvää saa.
empä olis uskonu kuulevani tuota sun suustaPehmeää sen pitää olla.
No hyi vittu! Lapset on ällöttäviä!Liikkuu. Ja mulla liikkuu vieläkin.
Mun ilme oli aikalailla tommonen ko äiti joskus näytti sen kun olin about eskari-ikänen. Aloin itkemään ja sain kauheen hepulin et nyt äiti rikko mun polven enkä voi kävellä enää ikinä.
empä olis uskonu kuulevani tuota sun suusta
Ja voishan ne kuviotki tietty olla kiinnostaviaempä olis uskonu kuulevani tuota sun suusta
Mä voin kohta mennä. Kohta muuten tuoksut kirsikallekuka menis mun puolesta suihkuun...mää en jaksais raahautua.
jaa että kova ja suonikas olis hyvä?Ja voishan ne kuviotki tietty olla kiinnostavia
Ajattelin enemmän jotain piirroskuvien tyyppistä :snotty:jaa että kova ja suonikas olis hyvä?
kyllä kelpaa kiitos:snotty:jaa että kova ja suonikas olis hyvä?
Hei, kiitti vaan :'(No hyi vittu! Lapset on ällöttäviä!
Ei tartu tänne :vampire:. *hönkii valkosipulin lempeää tuoksua*Juodaan sitten tavallista teetä, kun kukaan ei vaivaudu rommia tarjoamaan. Jos tulee lenssu, niin tartutan sen koko ketjuun. Nih, siitäs saatte.
No on se ilkeen näköinen! Mut kiraffin pitkissä koivissa se on tosi sexyä..Hei, kiitti vaan :'(
Ja voishan ne kuviotki tietty olla kiinnostavia
Ei kärsis valittaajaa että kova ja suonikas olis hyvä?