The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla menee myös hermot niiden ikuiseen teini-ikään jääneiden kanssa, jotka päivittää niitä ryyppäys- ja krapulastatuksiaan.. "öhöhöhöhö kaks pulloo suomiviinaa ja 24-packi kaljaa meni, lompakkoa ja puhelinta ei näy missään ja paskat housussa heräsin naapurin roskakatoksesta, ehehehehe mut hauskaa oli vaikken muistakaan".
Joo tää on kans. Hihiih ei vittu mikä darra, olipa hyvät bileet eilen. Hups, hukkasiin kännykän ja lompakon :'D Hihihih no onpa hauskaa että muisti meni ja heräsit ojasta, jee miten coolia kerrassaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
niin määkin luulin...mut kun on tarpeeks tylsää niin näköjään mitä tahansa voi tapahtua.
No vitoskanavalta menis paraikaa bridgetjones.
Itte kattelen foxilta Bonesia ja odottelen CriminalMindsia ja ilman johtolankaa alkavaksi. Kirjastossa on kans ihan kiva dvd- valikoima, et jos meinaa illan töllöttimen ääressä viettää, niin ei tartte paskaa tuijottaa. Ja aina voi ottaa kirjan kouraan ja pistää töllön kiinni.
 
Sitten mulla meinasi poksahtaa verisuoni niiden päivitysten kanssa jossa lukee jotain " surullista,mutta totta. Ihminen on niin julma :(" ja sitten pitää kaikkien arvata mitä tapahtui ja ne jotka tietää laittaa jaksuhaleja ja viimeinen aloittajan kommentti on "eipä mitään, jotkut on vaan ilkeitä, mut en mä välitä" ja sitten taas kannustusta " niin justiin, hyvä sinä!" Ja ehkä kaksi kahdesta sadasta älyää mikä oli koko päivityksen pointti..
Tai sitten nää "kohta on edessä jotain ihanaa" ja kun miljoonat kaverit tenttaa että ihquu, kerro heti niin tulee "eiku emmä vielä voi kertoo".
 
kahvikirahvi
Tässä esimerkki äityleistä

"Onko joku menny noilla matkahuollon nettitarjouslipuilla? Pitääkö siihen olla se pins-kortti että saa sen alennuksen? Siinä mainitaan se mutta ei sanota että se vaaditaan? Ja sit lukee tuolla jossain että jos asiakkaalla ei oo etuun oikeuttavaa korttia nii ne ei ota kyytiin?"


Hmm, no tarvitaankohan siihen sitä vitun korttia jos ne ei ota kyytiin ilman sitä??
 
No vitoskanavalta menis paraikaa bridgetjones.
Itte kattelen foxilta Bonesia ja odottelen CriminalMindsia ja ilman johtolankaa alkavaksi. Kirjastossa on kans ihan kiva dvd- valikoima, et jos meinaa illan töllöttimen ääressä viettää, niin ei tartte paskaa tuijottaa. Ja aina voi ottaa kirjan kouraan ja pistää töllön kiinni.
no en oo lukunaisia ja ridketjonesit oon nähnyt monta kertaa. ja noi muut ei kiinnosta. en mä totakaan juuri katso,kuuntelen lähinnä kun pyörii taustalla.
 
Musiikki on muutaman kaverini pelastanut työnteolta.
Minut se pelasti urheilulta.
Lätkäfinaalit saatan kattella ja jotain olympialaisista, mut yleensä urheilun tunkiessa ruutuun mun töllöstäni vaihtuu kanava äkkiä.
Mä taas sain nuorena semmosen yliannostuksen jääkiekkoo etten katso mmkisoja enkä ölymppialaisiakaan. Liiga ei kiinnosta yhtään, oli sitten kotimainen tai ryssäliiga. Futista kattelen arvokisat ja Suomen karsinnat
 
Huomenta :wave:

Mä katton kans aina MM-lätkät :heart: , formulat multa nyt on jääny, kun siin ei oo enää sitä jännitystä mikä ennen. Lopputuloksen voi lähes aina arvata. Rallia tulee katottua sit aina välillä ja ratapyöräilyä satunnaisesti.

Ja snooceria katon aina kun oon porukoilla, se on aivan loistavaa viihdettä :D
 
en pyhhää pölläystä mutta oon antanu kertoa ittelleni että niitä ei voi tavallisella järjellä käsittää

perusjuoni vissiin on että ne kaivaa vaikka kiven alta jonkun syyn miks just nyt sää et voi saada sieltä apua
Juttu on se, että olen kuntouttavassa työtoiminnassa, ja tänään sitten sairastuin ja ilmoitin ohjaajalle, että olen kipeänä ja en siksi tänään tule. Ohjaajalta sitten tuli viesti, että muistanhan hakea sairaslomatodistuksen. Ihmettelen kuitenkin seuraavaa, koska Kelassa sanotaan näin:

Ilmoita osallistumisestasi TE-toimiston kanssa sovittuun toimintaan, esim. työvoimakoulutus, työkokeilu tai kuntouttava
työtoiminta, tai jos olet ollut poissa sovitusta toiminnasta. Koulutuksesta tai opiskelusta poissaoloa ei tarvitse ilmoittaa.
Ilmoita myös, jos poissaolo johtuu omasta sairaudestasi tai alle 10-vuotiaan lapsen sairaudesta. Jos sairaudestasi johtuva
poissaolo kestää yli 3 peräkkäistä osallistumispäivää, toimita lääkärin tai terveydenhoitajan todistus.


En enää saanut yhteyttä ohjaajaan, joten ihmettelen nyt tätä asiaa. Jos olen jo huomenna kykenevä osallistumaan, tulee poissaolopäiviä vain yksi. Miksi tarvitsisin siinä asiassa todistusta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä