oikeesti...katon tätä tätä martinaa ja hengenpelastajii(joo kun ei muutakaan jaksa) niin voi luoja mitä bimboja akkoja...toi sara sieppikin:headwall:
Joo tää on kans. Hihiih ei vittu mikä darra, olipa hyvät bileet eilen. Hups, hukkasiin kännykän ja lompakon :'D Hihihih no onpa hauskaa että muisti meni ja heräsit ojasta, jee miten coolia kerrassaan!Mulla menee myös hermot niiden ikuiseen teini-ikään jääneiden kanssa, jotka päivittää niitä ryyppäys- ja krapulastatuksiaan.. "öhöhöhöhö kaks pulloo suomiviinaa ja 24-packi kaljaa meni, lompakkoa ja puhelinta ei näy missään ja paskat housussa heräsin naapurin roskakatoksesta, ehehehehe mut hauskaa oli vaikken muistakaan".
laita äänet pois niin se muuttuu ihan hyväksi :saint:oikeesti...katon tätä tätä martinaa ja hengenpelastajii(joo kun ei muutakaan jaksa) niin voi luoja mitä bimboja akkoja...toi sara sieppikin:headwall:
Kuvittele parituhatta semmosta kommunikoimaan keskenään interwbissä, tervetuloa äityleihinoikeesti...katon tätä tätä martinaa ja hengenpelastajii(joo kun ei muutakaan jaksa) niin voi luoja mitä bimboja akkoja...toi sara sieppikin:headwall:
tuskin auttaa asiaalaita äänet pois niin se muuttuu ihan hyväksi :saint:
Mä olen nähny tosta ohjelmasta mainoksen. Mikään mahti maailmassa ei saa mua tota katsomaan.laita äänet pois niin se muuttuu ihan hyväksi :saint:
voi jessus! no onneks en ole sellasessa paikassa. Onko se muuten sellanen et siellä pitää olla äityli? olin sellanen tai en niin en oo sitte mitään menettänyt.Kuvittele parituhatta semmosta kommunikoimaan keskenään interwbissä, tervetuloa äityleihin
niin määkin luulin...mut kun on tarpeeks tylsää niin näköjään mitä tahansa voi tapahtua.Mä olen nähny tosta ohjelmasta mainoksen. Mikään mahti maailmassa ei saa mua tota katsomaan.
No vitoskanavalta menis paraikaa bridgetjones.niin määkin luulin...mut kun on tarpeeks tylsää niin näköjään mitä tahansa voi tapahtua.
Tai sitten nää "kohta on edessä jotain ihanaa" ja kun miljoonat kaverit tenttaa että ihquu, kerro heti niin tulee "eiku emmä vielä voi kertoo".Sitten mulla meinasi poksahtaa verisuoni niiden päivitysten kanssa jossa lukee jotain " surullista,mutta totta. Ihminen on niin julma " ja sitten pitää kaikkien arvata mitä tapahtui ja ne jotka tietää laittaa jaksuhaleja ja viimeinen aloittajan kommentti on "eipä mitään, jotkut on vaan ilkeitä, mut en mä välitä" ja sitten taas kannustusta " niin justiin, hyvä sinä!" Ja ehkä kaksi kahdesta sadasta älyää mikä oli koko päivityksen pointti..
no en oo lukunaisia ja ridketjonesit oon nähnyt monta kertaa. ja noi muut ei kiinnosta. en mä totakaan juuri katso,kuuntelen lähinnä kun pyörii taustalla.No vitoskanavalta menis paraikaa bridgetjones.
Itte kattelen foxilta Bonesia ja odottelen CriminalMindsia ja ilman johtolankaa alkavaksi. Kirjastossa on kans ihan kiva dvd- valikoima, et jos meinaa illan töllöttimen ääressä viettää, niin ei tartte paskaa tuijottaa. Ja aina voi ottaa kirjan kouraan ja pistää töllön kiinni.
Musiikki on muutaman kaverini pelastanut työnteolta.Mitä te kanavaa arvotte? Kakkoselta tulee komeita miehiä sisältävä trilleri.
Mä taas sain nuorena semmosen yliannostuksen jääkiekkoo etten katso mmkisoja enkä ölymppialaisiakaan. Liiga ei kiinnosta yhtään, oli sitten kotimainen tai ryssäliiga. Futista kattelen arvokisat ja Suomen karsinnatMusiikki on muutaman kaverini pelastanut työnteolta.
Minut se pelasti urheilulta.
Lätkäfinaalit saatan kattella ja jotain olympialaisista, mut yleensä urheilun tunkiessa ruutuun mun töllöstäni vaihtuu kanava äkkiä.
en pyhhää pölläystä mutta oon antanu kertoa ittelleni että niitä ei voi tavallisella järjellä käsittääYmmärrättekö mitään Kelan ja TE-toimiston kiekuroista?
Juttu on se, että olen kuntouttavassa työtoiminnassa, ja tänään sitten sairastuin ja ilmoitin ohjaajalle, että olen kipeänä ja en siksi tänään tule. Ohjaajalta sitten tuli viesti, että muistanhan hakea sairaslomatodistuksen. Ihmettelen kuitenkin seuraavaa, koska Kelassa sanotaan näin:en pyhhää pölläystä mutta oon antanu kertoa ittelleni että niitä ei voi tavallisella järjellä käsittää
perusjuoni vissiin on että ne kaivaa vaikka kiven alta jonkun syyn miks just nyt sää et voi saada sieltä apua