Onko siinä jotain erikoista että on ulkomaanreisuulla kun sitä pitää facessa hehkuttaa?

• Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Mielensäpahoittaja
Eipä oikeastaan mikään ole niin erikoista, että siitä tarvitsisi facessa kertoa, jos oikein tiukalla seulalla alkaa miettiä.

Tai no omasta kuolemastaan voisi pikkuisen statuspäivityksen tehdä.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
viaras
Mikä siinä on, että sun pitää laittaa koko ajan aloituksia mitä typerimmistä asioista?

Kuka tahansa voisi narista ihan mistä vaan, mutta kaikki vaan ei viitsi. Sinä sen sijaan viitsin vinkua joka päivä jostain.

[QUOTE="aito ammattivalittaja";30344962]Ja kuvia laittaa uima-altailta yms jokaisella on rahaa ulkomaanreissuihin, aikaa vaan ei välttämättä ole.[/QUOTE]

Enpä usko että monikaan päivittää reissuistaan faceen sillä mielellä, että kehuu olevansa riittävän varakas matkustamaan

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Lispetti harmaana
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30344962]Ja kuvia laittaa uima-altailta yms jokaisella on rahaa ulkomaanreissuihin, aikaa vaan ei välttämättä ole.[/QUOTE]

Nääh, ne on vaan taustakuvia, nihin ovat asetelleet aurinkotuolit. Oikeesti ne on ihan vaan omassa olkkarissa.

Helpottiko?:D

joku muu
Kyllä yleensä ihmiset kirjoittaa facebookkiin itselle tärkeistä tapahtumista ja asioista. Miksi siis ei ulkomaanmatkasta?! Tolla periaatteella ei voisi mistään kirjoittaa. Itse en koskaan tee facebookkiin mutta jos joskus tekisin niin tod. näk. ulkomaanmatkasta

Facebookiinhan voidaan kirjoitella ihan tavallisista, arkisista asioista kuten "kuppi teetä ja villasukat" - kaikilla oletettavasti on teetä ja villasukkia, joten kun sekään ei ole kehuskelua, niin voisi ajatella, etteivät ne matkapäivityksetkään ole. On omaa tulkintaasi, että matkat ovat (rahalla) kehuskelua.

Sinusta siinä ilmeisesti on plajonki erikoista, koska teit ihan omanaloituksenkin aiheesta.
Kannattaa keskittyä vain omaanelämäänsä eikä tuhlata aikaansa muiden kadehtimiseen. Itse olet elämäntapasi valinnut.

juuppi
Mua kummastuttaa ihmiset, jotka uskaltaa päivittää olevansa matkoilla ja julkaisevat samassa profiilissa myös kuvia kodistaan tai sen sijainnista. Vaikka päivitykset ois vain pienelle porukalle niin mä ainakin saan uutissyötteeseen kuvia, joiden julkaisija ei ole mun kaveri, mutta mun kaveri on kommentoinut kuvaa. Mä en myöskään uskaltaisi kertoilla liikaa liikkumisestani "vikalla bussilla bileistä kotiin" tai yksinolosta "ihanaa, koti on vaan mun seuraavan viikon, kun muu perhe on mummolassa".
Mutta mä oonkin pelokas ihminen.

"..."

No harva sitä lomamatkoilla viikottain käy, joten onhan se erikoista.
Ja paljon mielenkiintoisempi niitä lomakuvia on katsoa, kun esim. kaverin Prisma-reissulta lähettämiä päivityksiä...

Yhteistyössä