Onko siinä jotain erikoista että on ulkomaanreisuulla kun sitä pitää facessa hehkuttaa?

• Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30346280]Niin mulla on aikaa mutta eipä se ole sama asia reissata koko perheen kanssa kun vaan äidin kanssa.[/QUOTE]

Varmasti lapsi nauttiis vaikka lähtisitte kahdestaanki reissuun. Likka ainaki tykkää mun kans matkustella ja vallan mainiosti osataan pitää hauskaa kahdestaan.

aito ammattivaittaja
QUOTE=Scarlett O Harava;30346287]Varmasti lapsi nauttiis vaikka lähtisitte kahdestaanki reissuun. Likka ainaki tykkää mun kans matkustella ja vallan mainiosti osataan pitää hauskaa kahdestaan.[/QUOTE]
Mä en saa yksin oikein matkustella että se vähän vaikeuttaa tuota juttua mutta samapa se.

Niiinpä
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30344962]Ja kuvia laittaa uima-altailta yms jokaisella on rahaa ulkomaanreissuihin, aikaa vaan ei välttämättä ole.[/QUOTE]

Ehkä siinä ei ole kysymys siitä, että onko sulla rahaa matkustella. Voi myös olla kysymys siitä, että sille joka matkustelee se on tärkeää ja hän haluaa jakaa sen muiden kanssa. Ja että matkustelijalla siinä kaikki on niin ihmeellistä, että hän haluaa rahansa siihen laittaa. Ei kai kukaan matkustelisi, jos ei siitä mitään saisi.

Sä olet käyttänyt aikasi toisin, ja se sopii sulle. Matkustelija täyttää elämänsä itselleen tärkeillä asioilla.

Niin me ihmiset olemme erillaisia.

........
Eikö tuollaiset vähän tavallisesta poikkeavat päivitykset ole ne ainoat järkevät, jos haluaa elämäänsä netissä esitellä? Ketä kiinnostaa normaalit "Kävin kakalla ja vaimolla on hiiva" twiittaukset?

"minna"
No kauppa sinne facern voi päivitellä muutakin kuin erikoisia tapahtumia. Toisekseen mulla ei ole varaa lähteä ulkomaille, joten kun sinne joskus pääsisin, todellakin hehkuttaisin facessa. Sen verran huikea juttu Se olisi. Musta on myös mukava katsella kuvia jonkun reissusta eikä häiritse yhtään, vaikka joku sitä reissua siellä hehkuttaa ????

Yhteistyössä