The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sitten mulla meinasi poksahtaa verisuoni niiden päivitysten kanssa jossa lukee jotain " surullista,mutta totta. Ihminen on niin julma :(" ja sitten pitää kaikkien arvata mitä tapahtui ja ne jotka tietää laittaa jaksuhaleja ja viimeinen aloittajan kommentti on "eipä mitään, jotkut on vaan ilkeitä, mut en mä välitä" ja sitten taas kannustusta " niin justiin, hyvä sinä!" Ja ehkä kaksi kahdesta sadasta älyää mikä oli koko päivityksen pointti..
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Sitten mulla meinasi poksahtaa verisuoni niiden päivitysten kanssa jossa lukee jotain " surullista,mutta totta. Ihminen on niin julma :(" ja sitten pitää kaikkien arvata mitä tapahtui ja ne jotka tietää laittaa jaksuhaleja ja viimeinen aloittajan kommentti on "eipä mitään, jotkut on vaan ilkeitä, mut en mä välitä" ja sitten taas kannustusta " niin justiin, hyvä sinä!" Ja ehkä kaksi kahdesta sadasta älyää mikä oli koko päivityksen pointti..
sas se, mää ruukaan piilotella näitä joilla on näitä mystisiä päivityksiä

a2m kävi tänään liipaisimella mutta annoin toistaiseks olla
 
kahvikirahvi
sas se, mää ruukaan piilotella näitä joilla on näitä mystisiä päivityksiä

a2m kävi tänään liipaisimella mutta annoin toistaiseks olla
Joko mä oon piilossa? :D



Mä käytän facea lähinnä yhteydenpitoon. Mä oon piilottanut ihmisiä kenen päivityksiä ei jaksa lukea. Ja ne kenen päivityksiä jaksaisin lukea, hukkuu niihin mainoksiin, linkkeihin ja paskaan mitä se on nykyään täynnä. Mut kommunikointivälineenä se on ihan näppärä.
 
Mulla menee myös hermot niiden ikuiseen teini-ikään jääneiden kanssa, jotka päivittää niitä ryyppäys- ja krapulastatuksiaan.. "öhöhöhöhö kaks pulloo suomiviinaa ja 24-packi kaljaa meni, lompakkoa ja puhelinta ei näy missään ja paskat housussa heräsin naapurin roskakatoksesta, ehehehehe mut hauskaa oli vaikken muistakaan".
 
Joko mä oon piilossa? :D



Mä käytän facea lähinnä yhteydenpitoon. Mä oon piilottanut ihmisiä kenen päivityksiä ei jaksa lukea. Ja ne kenen päivityksiä jaksaisin lukea, hukkuu niihin mainoksiin, linkkeihin ja paskaan mitä se on nykyään täynnä. Mut kommunikointivälineenä se on ihan näppärä.
sää saat toistaiseks tulla mun etusivulle kunhan et ala tehtailemaan mysteeripäivityksiä

kommunikaatiovälineenä fb on ihan huippu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä