Niinpämikä helevetti on äitylit?
Niinpämikä helevetti on äitylit?
Luulis, että se jo riittää että käyt täällämua kiinnostais käydä stalkkaamassa äityleitä mutta en ilikiä omalla nimellä mennä enkä jaksa tehdä naaraspuolista feikkiprofiilia
Huomasin. Eikä tää palstakaan kyllä oo mihinkään parantunut.aika paha virhe
niin riittääki, se on myös osasyy miksen ole jaksanut mennä äityleihinLuulis, että se jo riittää että käyt täällä
eiks fru krut sitte oo siellä?mua kiinnostais käydä stalkkaamassa äityleitä mutta en ilikiä omalla nimellä mennä enkä jaksa tehdä naaraspuolista feikkiprofiilia
se ei oo facessa ensinkääneiks fru krut sitte oo siellä?
Seuraavilla treffeillä pääset mun profiililla stalkkaamaan.mua kiinnostais käydä stalkkaamassa äityleitä mutta en ilikiä omalla nimellä mennä enkä jaksa tehdä naaraspuolista feikkiprofiilia
eli muitakin on jotka siellä ei ole,mun lisäks.se ei oo facessa ensinkään
oolrait, saat opastaa mulle parhaat palatSeuraavilla treffeillä pääset mun profiililla stalkkaamaan.
täällä määkin oon niin mitä ihmettä sä sinne ees menisit:snotty:niin riittääki, se on myös osasyy miksen ole jaksanut mennä äityleihin
aika monet muutkin ketjulaiset on sieltä poissaeli muitakin on jotka siellä ei ole,mun lisäks.
sas se, mää ruukaan piilotella näitä joilla on näitä mystisiä päivityksiäSitten mulla meinasi poksahtaa verisuoni niiden päivitysten kanssa jossa lukee jotain " surullista,mutta totta. Ihminen on niin julma " ja sitten pitää kaikkien arvata mitä tapahtui ja ne jotka tietää laittaa jaksuhaleja ja viimeinen aloittajan kommentti on "eipä mitään, jotkut on vaan ilkeitä, mut en mä välitä" ja sitten taas kannustusta " niin justiin, hyvä sinä!" Ja ehkä kaksi kahdesta sadasta älyää mikä oli koko päivityksen pointti..
Mulla itellä ei ole kuin pari palstalaista facekaverina, ainakin mun tietojen mukaan.sas se, mää ruukaan piilotella näitä joilla on näitä mystisiä päivityksiä
a2m kävi tänään liipaisimella mutta annoin toistaiseks olla
Joko mä oon piilossa?sas se, mää ruukaan piilotella näitä joilla on näitä mystisiä päivityksiä
a2m kävi tänään liipaisimella mutta annoin toistaiseks olla
Niinhän sinä luulet.se ei oo facessa ensinkään
Hauska tutustua mrs. krut :wave:Niinhän sinä luulet.
sää saat toistaiseks tulla mun etusivulle kunhan et ala tehtailemaan mysteeripäivityksiäJoko mä oon piilossa?
Mä käytän facea lähinnä yhteydenpitoon. Mä oon piilottanut ihmisiä kenen päivityksiä ei jaksa lukea. Ja ne kenen päivityksiä jaksaisin lukea, hukkuu niihin mainoksiin, linkkeihin ja paskaan mitä se on nykyään täynnä. Mut kommunikointivälineenä se on ihan näppärä.
No ei nyt herranjumala.Hauska tutustua mrs. krut :wave:
sas se, me ei tultais toimeen päivääkäänNo ei nyt herranjumala.
Hep. Ja jep.aika monet muutkin ketjulaiset on sieltä poissa