tää viikonloppu oli loppujen lopuks ihan perseestä. odotin paljon ja petyin.Ei huvittais muakaan. Tekis mieli lähteä jonnekin maailman toiselle puolen ja jäädä sinne . Voisin asua yksinäni jossain viidakossa.
tää viikonloppu oli loppujen lopuks ihan perseestä. odotin paljon ja petyin.Ei huvittais muakaan. Tekis mieli lähteä jonnekin maailman toiselle puolen ja jäädä sinne . Voisin asua yksinäni jossain viidakossa.
sulla on taas joku uus jantteri kierroksessa?tää viikonloppu oli loppujen lopuks ihan perseestä. odotin paljon ja petyin.
Mäkin googletin sen testin ja olen härkä. Itsepäinen ja harkitseva. Oikeastihan olen kauris, itsepäinen ja harkitseva
no ei ole. ja jos olis niin miten niin taas?sulla on taas joku uus jantteri kierroksessa?
Lähdetäänkö yhdessä maanpakoon?tää viikonloppu oli loppujen lopuks ihan perseestä. odotin paljon ja petyin.
minne karataan?Lähdetäänkö yhdessä maanpakoon?
no höh, luulin että noi suuret odotukset liittyy orastavaan suhteeseenno ei ole. ja jos olis niin miten niin taas?
no ei tunnu kuule oikeen onnistavan mun orastavat jutut alkuunkaan,ei pääse koskaan edes siihen orastavaan asti.no höh, luulin että noi suuret odotukset liittyy orastavaan suhteeseen
Me leijonat ja kirahvileijonat nyt vaan ollaan niin faboulous. Ei sille mitään voi, ei tartte anteeks pyydellä.
Ihan höpöä noi horoskoopit, vaikka hauska niitä on välillä lukea kun ei oo muutakaan tekemistä. Itsehän olen oikeasti leijona, eli ihan hiton fabulous (sori kirahvi!)
En mä tiiä, ei mietitä sitä. Mennään vaan minne tie vie.minne karataan?
Jonain päivänä mä lähdenkin. Toivottavasti ei tarttis nuutua nukkumaluukussani kovin pitkään.jos ei olis eukkoa ja kersoja niin määkin joutasin talvisyämmeksi maanpakoon johki korpeen
vähän samaan tyyliin kuin siinä Huovisen hamsterissa
Joo, elokuun puolenvälin sellainen
Niin määkin :xmas:Joo, elokuun puolenvälin sellainen
Uu, mikä päivä?Niin määkin :xmas:
En mää viitti tälleen julkisesti sanoaUu, mikä päivä?
voitais muuttaa semmosen 5...10 kilsan päähän toisistamme niin että puolivälissä olis kalasa järviJonain päivänä mä lähdenkin. Toivottavasti ei tarttis nuutua nukkumaluukussani kovin pitkään.
Mie voisin asua sen järven äärellä ja työ toisitte miulle saaliin :xmas:voitais muuttaa semmosen 5...10 kilsan päähän toisistamme niin että puolivälissä olis kalasa järvi
olis somempaa pitää jään alla verkkoja jos olis kaveri mutta niin kaukana että ei ole pakko olla puheissa jollei satu olemaan puhetuulella