no ei ole aikaakaan kun fru krut niin tekiJonkun pitäis panna sua oikein kunnolla.
ei hajuakaan mutta en halunnut olla pekkaa pahempiMitä te laskette?
Olit varmasti ansainnut sen.no ei ole aikaakaan kun fru krut niin teki
niin munkin mielestä :heart:Olit varmasti ansainnut sen.
Tinkulla on vissiin loma, mulla on sit iso ylläri, ja ruutis laskee luultavasti huvikseen ettei se tuntis itteään ulkopuoliseksi.Mitä te laskette?
näinei hajuakaan mutta en halunnut olla tinkuu pahempi
mistä arvasit?Tinkulla on vissiin loma, mulla on sit iso ylläri, ja ruutis laskee luultavasti huvikseen ettei se tuntis itteään ulkopuoliseksi.
Ahaa. Mulla ei oo mitään laskettavaa. Tai no loma on ehkä joskus ens kesänä. Eli ehkä joku 40 viikkoa!Tinkulla on vissiin loma, mulla on sit iso ylläri, ja ruutis laskee luultavasti huvikseen ettei se tuntis itteään ulkopuoliseksi.
Ja mulla on tammikuussa.Ahaa. Mulla ei oo mitään laskettavaa. Tai no loma on ehkä joskus ens kesänä. Eli ehkä joku 40 viikkoa!
Jaa elinaikaa jäljellä?30 vuotta
oliskinJaa elinaikaa jäljellä?
Haha, mä niin tunnen sut :kiss:ei hajuakaan mutta en halunnut olla pekkaa pahempi
Tiskaatko???kuka ottaa mut luokseen kylään
Oletin, että jutun juoni on heittää joku oman elämän kulkuun liittyvä aika perustelematta sen kummemmin. Mää meen talvemmalla kauas kyläileen 5 vkoksi, nuista muista en tiiä mtnMitä te laskette?
Ja sulla 30 v =):hug:mää tiiän, ne on aikaa mitattuna viimesestä panosta
Mun elämässä ei tapahdu ikinä mitään, että vois laskeakaan mitään :|. Tai no joo, kai mäkin voisin heittää jonkun 40 vuotta, kun pääsis ehkä eläkkeelle tai jos kuolo korjaa sitten. Sitä odotellessa :xmas:Oletin, että jutun juoni on heittää joku oman elämän kulkuun liittyvä aika perustelematta sen kummemmin. Mää meen talvemmalla kauas kyläileen 5 vkoksi, nuista muista en tiiä mtn