Onko ko takki kaunis?

Miks pitää laittaa päälle karvaa? Aito on epäeettistä ja mautonta, epäaito vielä mauttomampi ja harvoin edes siedettävän näköinen. Tai sit mul ei vaan ole riittävän venäläinen maku.
Korot, nahkaiset leggingsit ja turkkis ovat ihana yhdistelmä, ravintolaan tai shoppailuun :p... Pakko vaan laihtua taas paljon ennen kun tämä laitan, heti kun synnytän, kun se vaati xs kropan takas.

vie ras
No eihän niitä turkiksia enää nykypäivänä muut käytä kun venäläiset. Yäk.

Miksi sä kysyt täältä, oisko tää takki kiva? Ostatko takin muiden mielipiteiden mukaan? Mä ostan ainakin omaa silmää miellyttävän takin.

"piip"
Itselleni en tuollaista osaa kuvitella, varmaan hieman hihityttäisi peilin edessä tekoturkiksen kanssa. Mutta mikäs siinä jos tykkää käyttää tuon tyylisiä vaatteita.

Mullekin kyllä tulee ekana mieleen venäläisyys, ei mitenkään pahalla, mun käsitys venäläisistä (ja virolaisista) naisista on sellanen, että he tykkäävät panostaa ulkonäköönsä.

[QUOTE="piip";30339556]Itselleni en tuollaista osaa kuvitella, varmaan hieman hihityttäisi peilin edessä tekoturkiksen kanssa. Mutta mikäs siinä jos tykkää käyttää tuon tyylisiä vaatteita.

Mullekin kyllä tulee ekana mieleen venäläisyys, ei mitenkään pahalla, mun käsitys venäläisistä (ja virolaisista) naisista on sellanen, että he tykkäävät panostaa ulkonäköönsä.[/QUOTE]

Venäläisillä on aika naisellinen maku :p. Mutta venäläisyys minulle ei itselle tuu heti mieleen kuitenkin. Vaikka hekin tykkää. Venäjällä nyt monet pitää sellaista pidempää versiota, mutta se ei ole kokonaan turkkis vaan sellainen tavallinen takki ylhältä ja karvat alhalta, halusin vastavan mutta en löydä mistään... hetki mä etsin kuvan mitä tarkoitan

Vieras jos et käy Moskovassa mistä tiedät että venäläiset vaan käyttää? :). Mä taas nähnyt enemmän Britaniassa turkkiksia. Tai oikeasti Moskovaan lähden kevällä nyt vast ja en usko että silloin näen, kun jo sää tulee olemaan lämmin...niin vaikea verrattaa.

Nyt ihan asian ohi, mutta riippuu ihan siitä missä piireissä liikkuu näkeekö turkkeja naisilla vai ei. Venäläisnaiset osaa pukeutua naisellisesti. Suomessa on mun mielestä jo liian vapaata pukeutuminen. Kotona arkena saa olla vaikka ilman vaatteita mutta ihmistenilmoille pukeudutaan tilanteen mukaisesti. Ei siis crockseja häihin eikä minkkiturkkia lähikauppaan maito-ostoksille. Itse en omista turkkia.

Nyt ihan asian ohi, mutta riippuu ihan siitä missä piireissä liikkuu näkeekö turkkeja naisilla vai ei. Venäläisnaiset osaa pukeutua naisellisesti. Suomessa on mun mielestä jo liian vapaata pukeutuminen. Kotona arkena saa olla vaikka ilman vaatteita mutta ihmistenilmoille pukeudutaan tilanteen mukaisesti. Ei siis crockseja häihin eikä minkkiturkkia lähikauppaan maito-ostoksille. Itse en omista turkkia.
On kyllä todella ihanaa katsoa kun ihminen pukeudu tilanten mukaan :). Esim. ravintoloissa oikeat vaatteet. Sellaista harvoin näy ja olisi hienoa nähdä enemmän.

Kaipa se niistä piireistä riippuu - vaikea esim. kuvitella korkeasti koulutettujen, ympäristöasioista kiinnostuneiden kaupunkilaisten pukeutuvan turkiksiin. Mua kiinnostaisi, miksi naisellinen tyyli = turkikset? Itselleni ei tule turkiksista mieleen venäläiset, vaan turkistarhat. Tekoturkis on tottakai parempi vaihtoehto, mutta koska sekin imitoi turkiksia, niin ei se kovin suosittu ole niissä piireissä, joissa ei aitojakaan turkiksia ihannoida.

Onko niin että jos on koulutettu niin pakko olla eri tyyliä? :). Miksi mun ylikoulutettu ystävä sitten tykkää olla naisellinen ja ko tyylistä myös? Ketkä sitten oikein lpitää ko tyyliä jos joka tyylistä tuodaan esille koulutusta?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä